Jarno Vähäkainu erotettiin

Anonyymi

Veteliläinen perussuomalaispoliitikko Jarno Vähäkainu on kertonut jäävänsä pois puolueensa puoluevaltuustosta tekemiensä twiittien vuoksi.
Peltokangas tämä on hänen omaa toimintaansa en ole veljeni vartija.
(Peltokangas ei puolusta suomenlakia vaan on täys persläpi.)
Risto Nikula:
Nyt äkkiä kaikki herkät tutkimaan, josko jossain muissa kirjoituksissa on käytetty noita muutaman kymmenen vuoden takaisia normaaleja sanaheittoja. On tämä maailma mallillaan, että peruksitkin ahdistetaan nurkkaan.
( Olen asunut kokkolassa kohta 80 vuotta mutta en ole kuullut Nikulan normaaleja sanaheittoja, kyllä olisi joutunut saunan taa vastaamaan mitä tuli sanottua.)
Puuha
Miksi Peltokankaan pitäisi kommentoida yhtään mitään.
Vähäkainu on aikuinen mies. Hän vastaa vain ja ainoastaan itse puheistaan ja teoistaan.
( Mitä puuhaat miten Vähäkainu vastaa puheistaan ja teoistaan, pitää saada sakkoa tai vankilaa siinä on valinnanvaraa suomen lakien mukaan.)
Lopuksi miksi persläpi kiemurtelee, häntä on varmasti äänestänyt moni joka ei tiedä mitä saunan takana suunnitellaan.

4

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äänestäjiä on helppo kusettaa, kun pääsee arkadianmäelle niin äänestäjät unohdetaan.

      • Anonyymi

        Ja vappusatasia lupaamalla pääsee muodostamaan jopa hallituksen
        Äänestäjien kusetusta sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vappusatasia lupaamalla pääsee muodostamaan jopa hallituksen
        Äänestäjien kusetusta sekin.

        Satasia ja enemmänkin on jaettu etupäässä suurille yrityksille, vaadi sieltä palautusta.
        Tulonjako on aina ollut perseestä palkkoja korotetaan prosenteilla ja siitä syystä sielläkin suurempi raha syö pienempää rahaa.
        Kyllä teitä tolloja kusetetaan mennen tullen ja palatessa.
        Kukaan sellainen joka ei ole ollut vappuna marssimassa ei ansaitse muuta kuin risuja.


    • Anonyymi

      Vähäkainu on nykyään Suomi-NL aktiivi ja sirppi lipun vankka kannattaja. Anon kanssa valtakuuluukremlille puolueessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe