T:mi Tepagroup nettisivuilla Mannerheimintie osoite on vaihtunut normi asunto-osoitteeseen Helsingissä. Onko Tepa muuttanut pois Mannerheimintieltä? Onko Manskun toimipiste kaput kuten heidän myyntitykki virosta voisi sanoa, kaput? Kaput-lakkautettu.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kävin toimistossa. Upea toimisto 6. kerros kattokerros ( hissitalo) . On toimisto, aivan ehdottomasti. Muuttojuhlissa juustotarjoilu ja hyvä esiintyjä,. Sain vielä mukaani kaksi tuoreinta Viinilehteä. edelliselle kirjoittajalle hieman tarkkuutta.
Voitin arvonnassa liput ko. artistin keikalle.
Terveisin Leena Pyhäniemen omistaja vuodesta 1995- Anonyymi
Leena pyhäniemen omistaja. Tepa ite oli.
- Anonyymi
Leena K vielä. Kertoivat, jatkavat muuttojuhlia vielä pandemiasta johtuen marraskuun ajan. Minä en sinulle mitään kutsua lähetä. Puhelin on keksitty.
Camember juustoa ainakin tarjoiltiin , ja hyvää oli.- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Olin muuttotalkossa. Talkosin ja tarjosin itselleni.pari bisseä. Paljon jäi banaanilaatilita asuntoon lattiasta kattoon. Lähi ABC:llä voisi mielestäni olla paremmin tilaa asiakastapaamisiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459