Oltiin parin kaverin kanssa toissapäivänä uimassa. Oli ihan hauskaa ja käytiin sit saunassa. Jossain kohtaa saunomista olisin jo halunnut lähtee pois mut jäätiin ihmeellisen pitkäks aikaa istumaan sinne saunaan ja mietin jo et miks ihmeessä. Vähän sivusilmällä vilkuilin kavereihin päin ja huomasin et toisella oli alakerta ihan kovana. Peitteli sitä jotenkin kädellä mut näki silti et oli ihan täydessä mitassa. Yritin sanoo jotain et ”mä voin mennä ekana” mut ei silti lähdetty ennenkun kaverilla sit rauhottu.
Mikä teiän reaktio olis jos näkisitte et saunassa tai suihkussa jollain stondais? Sehän on kuitenkin ihan normaalii?
Stondaaminen saunassa
5
928
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ainakin oli ihan yes reaktio. Et alkanut häntä mitenkään kiusaamaan asiasta ja tottakai se oli ehkä epämukava hetki kaikille, mutta sitten elämä jatkuu normaalina. Kuten itsekin sanoit, se on normaalia ja sille vain ei joskus voi mitään.
Tietenkin reaktiot varmaan olisi erilaiset, jos jossain julkisessa saunassa tai suihkutilassa kävisi. Jos on julkinen paikka niin fiksua kenellä nousee kepi pystyyn, niin hän yrittää kaikessa hiljaisuudessa vain poistua. Mutta on esim tytöilläkin saattaanut menkat alkaa just silloin ja vaikka tällaiset on varsinkin nuorena noloa niin näitä satttuu.
Useimmat ymmärtää, että saattaa alkaa seisomaan ilman mitään seksuaalista yms. syytä. Toisilla käy niin, että jos on esim. tarpeeksi kova pissahätä niin alkaa seistä. Stressi, lämpötilaerot ja urheilu voi kanssa vaikuttaa. Varsinkin teini-ikäisenä.
Niin kauan kuin hän tai kukaan muukaan ei käyttäydy epäasiallisesti.. Who cares? Se on vain elämää. - Anonyymi
Mullakin alannut usein seisoo saunassa, mutta onneksi usein saunon yksin. Koulun kanssa, kun ollaan oltu uimahallin saunassa niin kerran käynyt ja silloin onneksi älysin melko ajoissa poistua. Allasosastolla on pahempi, kun avoin halli. Ei voi lähteä mihinkään joten kaikki näkee jos seisoo.
- Anonyymi
"Mikä teiän reaktio olis jos näkisitte et saunassa tai suihkussa jollain stondais?"
mun reaktio olis "kauhisunut", koska pelkäisin koko ajan että mulla kans alkaa stondaa,
koska hyvässä ja rennossa seurassa kävis 100% samanlailla.... ja en ole edes gay... - Anonyymi
Se on normaalia, kaikilla pojilla stondaa joskus väärässä paikassa väärään aikaan! Tai sitten jos ei stondaa niin jää kokemuksesta paitsi :D ei mut tosi hienosti reagoitu sulta ja ilmeisesti kaikilta kavereilta kun ette kiusanneet kaverianne asiasta! Mikä sitä kiusaamaan toimintakuntosesta vehkeestä.
- Anonyymi
Mulla seisoi tossa iässä lähes joka kerta täydssä mitassa kun olin saunassa, eikä liittynyt edes mihinkään seksuaalisiin ajatuksiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778