Oltiin parin kaverin kanssa toissapäivänä uimassa. Oli ihan hauskaa ja käytiin sit saunassa. Jossain kohtaa saunomista olisin jo halunnut lähtee pois mut jäätiin ihmeellisen pitkäks aikaa istumaan sinne saunaan ja mietin jo et miks ihmeessä. Vähän sivusilmällä vilkuilin kavereihin päin ja huomasin et toisella oli alakerta ihan kovana. Peitteli sitä jotenkin kädellä mut näki silti et oli ihan täydessä mitassa. Yritin sanoo jotain et ”mä voin mennä ekana” mut ei silti lähdetty ennenkun kaverilla sit rauhottu.
Mikä teiän reaktio olis jos näkisitte et saunassa tai suihkussa jollain stondais? Sehän on kuitenkin ihan normaalii?
Stondaaminen saunassa
5
961
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ainakin oli ihan yes reaktio. Et alkanut häntä mitenkään kiusaamaan asiasta ja tottakai se oli ehkä epämukava hetki kaikille, mutta sitten elämä jatkuu normaalina. Kuten itsekin sanoit, se on normaalia ja sille vain ei joskus voi mitään.
Tietenkin reaktiot varmaan olisi erilaiset, jos jossain julkisessa saunassa tai suihkutilassa kävisi. Jos on julkinen paikka niin fiksua kenellä nousee kepi pystyyn, niin hän yrittää kaikessa hiljaisuudessa vain poistua. Mutta on esim tytöilläkin saattaanut menkat alkaa just silloin ja vaikka tällaiset on varsinkin nuorena noloa niin näitä satttuu.
Useimmat ymmärtää, että saattaa alkaa seisomaan ilman mitään seksuaalista yms. syytä. Toisilla käy niin, että jos on esim. tarpeeksi kova pissahätä niin alkaa seistä. Stressi, lämpötilaerot ja urheilu voi kanssa vaikuttaa. Varsinkin teini-ikäisenä.
Niin kauan kuin hän tai kukaan muukaan ei käyttäydy epäasiallisesti.. Who cares? Se on vain elämää. - Anonyymi
Mullakin alannut usein seisoo saunassa, mutta onneksi usein saunon yksin. Koulun kanssa, kun ollaan oltu uimahallin saunassa niin kerran käynyt ja silloin onneksi älysin melko ajoissa poistua. Allasosastolla on pahempi, kun avoin halli. Ei voi lähteä mihinkään joten kaikki näkee jos seisoo.
- Anonyymi
"Mikä teiän reaktio olis jos näkisitte et saunassa tai suihkussa jollain stondais?"
mun reaktio olis "kauhisunut", koska pelkäisin koko ajan että mulla kans alkaa stondaa,
koska hyvässä ja rennossa seurassa kävis 100% samanlailla.... ja en ole edes gay... - Anonyymi
Se on normaalia, kaikilla pojilla stondaa joskus väärässä paikassa väärään aikaan! Tai sitten jos ei stondaa niin jää kokemuksesta paitsi :D ei mut tosi hienosti reagoitu sulta ja ilmeisesti kaikilta kavereilta kun ette kiusanneet kaverianne asiasta! Mikä sitä kiusaamaan toimintakuntosesta vehkeestä.
- Anonyymi
Mulla seisoi tossa iässä lähes joka kerta täydssä mitassa kun olin saunassa, eikä liittynyt edes mihinkään seksuaalisiin ajatuksiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799