Ahdistaako ketään muuta sellanen että miehen lapset ovat meillä erittäin epäsäännöllisesti ja siis suurimman osan ajasta meillä, 1-2vkoa kerrallaan. Mua ahdistaa kun ei koskaan pysty suunnittelen mitään kun ei tiedä mikä kokoonpano on milloinkin.
Miehen lasten epäsäännöllinen asuminen
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Voithan sie suunnitella, eihän meihen lasten tulo estä sua tekemsästä mitä haluat, senkun meet! Eihän mies lapsineen kaipaa sun seuraa, he ovat keskenään. Voi voi, pitikö rikkoo perhe, et pääsee täällä valittaa????
Sun ei tarvi tunkee ittees sinne mukaan ei ne sua tarvi he hakevat äidin mukaan, sinä olet miehelle vaan siivooja.- Anonyymi
Okei
- Anonyymi
Ei ahista! Naisia aina ahdistaa, on hankala, ei jaksa, koirakin oireilee, kutittaa ja kirvelee! Voi taivas sentään. Miksi otin miehen? Kauppaan liittyy usein "kylkiäisiä". Lapsia ei saa hyljeksiä!
- Anonyymi
Tetenkin sua ahistaa, kun olet rikkonut toisten pereheen, Kyllä siitä tulee omantunnontuskia jos mistä. Voisit lieventää tuskaasi lähtemällä siitä miehen kodista ja etsimällä uuden lapsettoman miehen, niitä on vielä puistot pullollaan, kipaseppa sinne katsomaan voit ihan valita.
Kyllähän se rassaa jos on tuntoaisti ihmisellä mitä on tullut tehtyä, voi kurja, mutta hyvä kun huomasit voit vielä häippästä pian pois pois, ei sua kukaan kaipaa, perheenrikkominen ei ole ihan pieni asia. - Anonyymi
No höpöhöpö, ei aloittaja ole mitään rikkonut, mikä juttu toi nyt on?
Mun mielestä sun pitää jutella sun puolison kanssa ihan avoimesti siitä, että nyt hänen pitää exänsä kanssa hoitaa huoltajuus- ja asumisasiat kuntoon ja pysyä sovitussa. Tai sitten suunnittelet ja menette minne menette ja exä joutuu odottamaan, että tuutte takas tms. jos ei ole ilmoittanut etukäteen.
Toisaalta sit toi, mitä ylempänäkin sanottiin, että voit mennä myös itseksesi, jos ei sun puoliso pysty asiaa hoitamaan niin, että voitte mennä rauhassa yhdessä lasten kanssa tai ilman. Varmaan sulla on kavereita, jotka voi vaikka tulla seuraksi, jos seuraa kaipaat. - Anonyymi
Mikseivät lapset saisi olla isänsä luona? Siellähän on heidän toinen kotinsa.
- Anonyymi
On joku katkera jätetty täällä näemmä. Jatka kuule elämää hyvä lu eroon pääsit. Vai odotteletko pettäjää viel takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joku katkera jätetty täällä näemmä. Jatka kuule elämää hyvä lu eroon pääsit. Vai odotteletko pettäjää viel takaisin?
Minä olen pysolokiaa lukenut paljon ja ymmärrän miksi perheenrikkojat ovat katkeria. On hienoa että tulevat tänne keskusteleman ja saamaan vijeitä miten voisi toimia.
Minä en koskaan ole sietänyt sitä että meille tulisi miehen uudet suturat meitä haukkumaan ja kiusaamaan, sanoin miehelle että pidä ne perheenrikkojat poissa meidän elästä ja niin on pitnyt, koskaan ei ole tuonut ketään meille. Lapsetkaan ei ole nähneet isän sutturoita, joka vie heiöt isän ja isän joutui hylkämään ja vaihtamaan omat lapsensa heihin.
Aikä säälittävää, mutta mies kräsii eniten, menetetti minut, lapset, vanhempansa kaverit koko suvun ja nt on suru kun lapsenlapsetkaan ei halua ukkia nähdä. Oma on vika. Kun itse hylkää lapset ja vaihtaa naikosiin niin tottakai lapset hylkää isän kun ovat itse joutuneet siihen tilanteeseen että läheinen hyvlkää ja vaihtaa suttturoihin.
Eniten se mies kärsii. Me vaan nauramme ja mietimme että mitä niissä työttömissä sutturoissa on sellaista jota meiddä ei ole? Mutt ei haittaa enää, pääasia että meillä on kaikki asiat hyvin eikä lapset ole kärsineet sutturoista. Jos olismme pakotetut ottamaan naikkoset meille, asuman en tiedämillaista elämämme olisi, täysin pilalla, emme lasten kanssa ehkä tuntisikaan toisiamme. Onneksi meis tajusi sen eikä tuonut pakosti naikkosia meille. Kunnioitti sitä että meillä on kaikki hyvin j apiti naikoset poissa meidän läheltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918