Onko nuorille olemassa mitään hyväntekeväisyysjärjestöjä?
Hyväntekeväisyys
3
426
Vastaukset
- Tietoa
Ei varmaan, koska jos joku perustaa sellaisen niin eikös jo joku vallanhimoinen evp päässyt valloita sen johtopaikan ja haukkuu nuoria kuinka huonosti ne käyttäytyy.
Samalla haalii hallitukseen nuoruuden puoluetoverit.
Ja kilpailee eläkeikäisistä jäsenistä järjestämällä virkistäytymismatkoja Ilomantsin Pääskynpesään.- Oleo Leo
Reima kirjoitti:
Ainakin on tämä: http://www.leo-clubs.fi/
On pelkästään nuorille eli ei paljon evp:t kukkoile.Mistä klubista olet? Ite oon Vaasasta, alkujani Kempele/Oulunsalosta. Mukava, että näkee täälläkin leoja.
Noin lyhyesti sanottuna leot ovat osa Lions klubin nuorisotoimintaa. Järjestön tarkoitus on edistää alueen nuorison palvelutoimintaa antamalla jäsenille mahdollisuuksia kehittää itseään vapaaehtoistoiminnan kautta. Järjestöön voi liittyä kuka tahansa 14-28-vuotias, joka on kiinnostunut järjestö- ja vapaaehtoistyöstä.
Itselleni leot ovat juuri se oikea järjestö. Aktiviteetteja pohditaan ja toteutetaan yhdessä. Ei tarvitse tehdä samoja hommia vuodesta toiseen samojen asioiden hyväksi. Joskus tehdään työtä lasten hyväksi, toisinaan taas vanhusten hyvinvoinnin eteen. Mietitään yhdessä, missä apua tarvittaisiin. Se tekee toiminnasta joustavaa. Samasta porukasta on löytynyt myös hyviä kavereita.
Suosittelen lämpimästi järjestöä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264