Perhoon matkaparkki

TÄHTIRYHMÄ

5

256

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä matkaparkki näkyvyyttä lisää. Karavaanaripalstoilla on hurja määrä ihmisiä ja tieto leviää. Matkaparkit ovat heille hyvä juttu. Hyöty voisi näkyä kaupoissa ja ehkä vosi lisätä suosiota matkailuun, kunhan täällä keksittäisiin sellainen idea, joka kiinostaisi karavaanareita. Tyypillinen karavaanari liikkuu nykyään autoilla , joiden lähtohinta on yli 50000, joten käyttörahaakin luulisi olevan. Jos ette usko, niin katselkaapa autokantoja muilla karavaanarialuiella. Luontopoluilla reppujen kanssa liikuvat, eivät ehkä ole tässä oikea kohderyhmä. Suurin osa asikkaista on kuitenkin varmaaan niitä, jotka levähtävät, yöpyvät ja jatkavat matkaa.

• Anonyymi

Kuntalaisten verorahoilla uskovaisille oma leirintäalue. Kyllä kepu osaa.

• Anonyymi

Kyllä näitä aluieta käyttää karavaanarit kautta linjan. Jos ei tästä kunnalle hirveitä kuluja ole, niin ehkä lisää tunnettavuutta, mikäli siitä jotain hyötyä on, tuskin haittaakaan. Tausta-ajatuksena on matkailun lisääminen Perhoon, mutta onko täällä jotain, mitä muualla ei ole? Soita, järviä ja pitkospuita on lähes joka kunnassa. Pysähtyjät parkissa ovat lappiin menijöitä ja sieltä tulevia.

• Anonyymi

Kyllä he pysähtyvät Möttösessä ihailemassa Hoorebin vuoren säteitä!!!

• Anonyymi

Odotan innolla kun pääsen ihailemaan hoorebin säteitä ja paikallista talotehdasta. Vammaisten asuntola tien toisella puolella on myös komea näky.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1622
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      130
      589
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      63
      507
    Aihe