https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/601756
Tämä on edistystä, hyvä, hyvä!
Perhoon matkaparkki
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä matkaparkki näkyvyyttä lisää. Karavaanaripalstoilla on hurja määrä ihmisiä ja tieto leviää. Matkaparkit ovat heille hyvä juttu. Hyöty voisi näkyä kaupoissa ja ehkä vosi lisätä suosiota matkailuun, kunhan täällä keksittäisiin sellainen idea, joka kiinostaisi karavaanareita. Tyypillinen karavaanari liikkuu nykyään autoilla , joiden lähtohinta on yli 50000, joten käyttörahaakin luulisi olevan. Jos ette usko, niin katselkaapa autokantoja muilla karavaanarialuiella. Luontopoluilla reppujen kanssa liikuvat, eivät ehkä ole tässä oikea kohderyhmä. Suurin osa asikkaista on kuitenkin varmaaan niitä, jotka levähtävät, yöpyvät ja jatkavat matkaa.
- Anonyymi
Kuntalaisten verorahoilla uskovaisille oma leirintäalue. Kyllä kepu osaa.
- Anonyymi
Kyllä näitä aluieta käyttää karavaanarit kautta linjan. Jos ei tästä kunnalle hirveitä kuluja ole, niin ehkä lisää tunnettavuutta, mikäli siitä jotain hyötyä on, tuskin haittaakaan. Tausta-ajatuksena on matkailun lisääminen Perhoon, mutta onko täällä jotain, mitä muualla ei ole? Soita, järviä ja pitkospuita on lähes joka kunnassa. Pysähtyjät parkissa ovat lappiin menijöitä ja sieltä tulevia.
- Anonyymi
Kyllä he pysähtyvät Möttösessä ihailemassa Hoorebin vuoren säteitä!!!
- Anonyymi
Odotan innolla kun pääsen ihailemaan hoorebin säteitä ja paikallista talotehdasta. Vammaisten asuntola tien toisella puolella on myös komea näky.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591