Ristoon voi aina ottaa yhteyttä......
<3
😘
Keitin just kahvit ja hyvää tuli.........
☕️
A-nainen............
16
140
Vastaukset
- Anonyymi
Esim milloin voi ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Vaikka nyt..............
<3Ota sinä naiseen.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mun yhteydenotot ei tuota tulosta.............
<3Et ole tainnut lähi kontaktia ottaa että nainen huomaisi että olet ottanut yhteyttä?
- Anonyymi
☕🍫.
- Anonyymi
🍗🧄🥗
- Anonyymi
Facen kauttako oot ottanut yhteyttä vaiko ihan puhelimella pirautit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facen kauttako oot ottanut yhteyttä vaiko ihan puhelimella pirautit?
Minusta taitaa tulla oikeasti omaishoitaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta taitaa tulla oikeasti omaishoitaja
Täällä nämä ikävät kommentit tuovat pahaa mieltä. Kun oon oikeesti toisen omaishoitajana niin en tajua näitä. Jokapäiväinen kuoleman pelko ei ole vitsin aihe, ei edes täällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nämä ikävät kommentit tuovat pahaa mieltä. Kun oon oikeesti toisen omaishoitajana niin en tajua näitä. Jokapäiväinen kuoleman pelko ei ole vitsin aihe, ei edes täällä...
Jokainen joka hoitaa läheistään tietää miten raskasta se on. Teen töitä ja oon omaishoitajana samanaikaisesti. Tämän viikon aikana ollaan kamppailtu elämän ja kuoleman välillä. Joten miettikää ihmiset mitä oikeesti kirjoitatte tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joka hoitaa läheistään tietää miten raskasta se on. Teen töitä ja oon omaishoitajana samanaikaisesti. Tämän viikon aikana ollaan kamppailtu elämän ja kuoleman välillä. Joten miettikää ihmiset mitä oikeesti kirjoitatte tänne.
Voimia sinulle <3 Tiedän, kuinka rankkaa omaishoitajuus on. Olin itse omalle lapselleni sitä vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sinulle <3 Tiedän, kuinka rankkaa omaishoitajuus on. Olin itse omalle lapselleni sitä vuosia.
Kiitos.
Voimia myös. En voi edes kuvitella vastaavaa jos olisi ollut oma lapsi. Eikä se ole helppoa kenenkään läheisen kohdalla.
Kirjoitin tänne aiemmin, mutta en enää tunne tarvetta. Jos käyn lukemassa kirjoituksia niin voin entistä huonommin ja sitä en todella halua elämäntilanteensa vuoksi.
- Anonyymi
Onko A nainen J-anette
- Anonyymi
Henrietta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614
