Täällä ei palstaa lue kuin noin 15 henkilöä ja puolet heistä osallistuu keskusteluun. Eniten kirjoittelee kaksi. Toinen on erään Suomalaisen sukututkimusyhdistyksen aktiivinen jäsen. Toinen on aktiivinen myös somessa ja puolestaan ulkomaalaisen sukututkimussivuston pääpäsmäri. Ja sitten yksi nainen, joka luopui nimimerkkinä käytöstä. Sitten on muutama eläkeläinen, jotka vanhasta tottumuksesta täällä käyvät ja joskus kirjoittelevat, kun Sukuhakuri loppui. Eläkeläinen itsekin olen ja käyn täällä samala kuin varsinaisesti parissa muussa ihan asiallisessa ryhmässä.
Jos joku ihmettelee, ettei saa asiallisia vastauksia, niin kyllä niitä saa. Pitää vaan suodattaa kaikenlaiset roskat pois. Vastailen kyllä.
Ryhmän ihmettelijöille
Anonyymi
1
180
Vastaukset 1
- Anonyymi
Sukuhakurista olen aikoinaan saanut vastauksen kysymykseeni ja se oli alku yllättäviä tuloksia tuottaneelle sukututkimukselleni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592