Tervetuloa Magiaryhmään. Kiinnittäkää turvavyönne. Olen lentokapteeninne Agwé, jonka toiveesta tämä ryhmä perustettiin kauan sitten. Oli kerran aika, jolloin täällä käytiin syvällisiä keskustelija suurista salaisuuksista. Sitten tuli rappion aika, ja monet legendaariset hahmot katosivat magian macdonaldisaatiossa. On tullut aika palauttaa Magia -ryhmä loistoonsa ja kohottaa se entistäkin korkeammalle. Kaikki jotka uskallatte katsoa pimeyttä suoraan silmiin, tervetuloa ilmaisemaan syvimmät tuntonne. Vain mielipuoli uskoo magiaan, yrittää vaikuttaa maailmaan rituaalein tai tavoittelee kuolemattomuutta. Tervetuloa mielipuolet!
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mitä valo ja pimeys sinun mielestäsi ovat?
Itse ajattelen, että pimeys on tietämättömyyttä ja kokemattomuutta, valo tietoa ja kokemusta. Tärkeintä tietoa ja kokemusta on oivallus omasta jumalallisesta olemuksesta.
Magia on "pimeää" siihen pisteeseen asti, kun olento ajattelee voivansa satuttaa ja kontrolloida muita olentoja satuttamatta samalla itseään. Sen jälkeen kun oivallus kaikkien jumalallisesta alkuperästä on todellisuutta, magiasta katoaa "pimeys" ja samalla myös jonkinlainen jännittävyys. Oivalluksen kokeneet olennot pitävät hyvin luonnollisena ja jopa arkipäiväisenä sitä, että he pystyvät vaikuttamaan olosuhteisiinsa enemmän kuin sellaiset, joilla tuota oivallusta ei vielä ole. Silloin olento käyttää toiminnassaan samaa voimaa, jonka myötävaikutuksesta kaikki tapahtuu maailmankaikkeudessa.
Miten itse näet asian? - Anonyymi
Tulit jostain syystä mieleeni kun luin kuvauksen tästä kirjasta:
https://basambooks.fi/sivu/tuote/pyha-eurooppa/2681492
Pitäisiköhän lukea se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551