Olen pitkään kärsinyt nivelpussin tulehduksesta lonkan alueella. Myös etureisien iho on ollut tulehtunut. Teen kaupan alan työtä ja vaiva ärtyy usein fyysisessä työssä. Olen ollut aivan epätoivoinen. En haluaisi jatkuvasti syödä särkylääkkeitäkään. Ystävä ehdotti kollageenia ja ostin Vivania Beauty shot valmistetta, vaikka sitä on mainostettu iholle. Apu tuli heti. Liikkuvuus parani ja limapussin tulehdus ei vaivaa enää niin paljoa. On varmaan muitakin esim. ruokaan lisättävä jauhemaisia kollageenivalmisteita, Tämä nestemäinen Vivania sisälsi kollageenin lisäksi biotiinia ja c-vitamiinia. Oman kokemuksen perusteella suosittelen kollageenia niille, joilla on vastaavia ongelmia.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416