Etsin nopeasti lämpenevää kiuasta alle 5m3 saunaan. Onko kokemuksia Veto tai Tulikivi Kuura 1 kiukaista?
Muita varteenotettavia vaihtoehtoja?
Kumpi kiuas Veto vai Tulikivi Kuura 1?
Anonyymi
3
468
Vastaukset
- Anonyymi
Kuura merkkistä en kiukaaksi ottaisi, ei kuulostaa kovin lämpimältä, pakastimeksi kyllä..
- Anonyymi
Hämmästyttävän yleinen ilmiö s24 palstoilla heikkolahjaiset trollit monologeineen eli trolli-avauksineen joihin vastaavat itse keskustellen siis itse itsensä kanssa kun ei saalis ui pyydyksiin?
- Anonyymi
Tuon kokoluokan saunaan ainoa kiuas jonka sinä saat sinne mahtumaan on seinälle esim. nastoilla kiinnitettävä kuva kiukaasta.
Kokeile kykenisitkö kirjoittamaan vielä surkeampaa trollia kuin mitä tämä avauksesi edustaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722565
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?342062- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231