Nyt viikko täyteen

Anonyymi

Eipä ole vielä Suomi24 ylläpito havainnut isoja tyhjiä välejä foorumeilla. Kauankohan kestää ennen kuin huomaavat ja ilmoittavat asiasta?

16

54

Vastaukset

• Silloin edellisellä kerralla, kun kyse oli käyttäjien koneiden välimuitiongelmista, vika ilmestyi yhtenä yönä ja myöhemmin oli taas yöllä poistunut. Nyt yöllä ilmaantunut vika on taas käyttäjien koneiden välimuitissa ja toivottavasti korjataan jonain yönä.

• Minä ihmettelen, että ylläpito on niin hiljaa.
      Odottavat ehkä, että käyttäjät vaikenee asiasta.

• Kuinka päivittäin silmien eteen tuleva harmi voisi unohtua?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka päivittäin silmien eteen tuleva harmi voisi unohtua?

Ei todellakaan mitenkään!!

• Moi! Pyysimme aiemmassa ketjussa tämän ongelman kanssa painivia käyttäjiä lähettämään kuvakaappauksia ja lisätietoja. Käyttäjätukeen ei toistaiseksi kuitenkaan ole tullut kuvakaappauksia tai lisäinfoa aiheesta. Tämän vuoksi ongelman tutkiminen on mahdotonta, sillä ongelma ei esiinny kaikilla käyttäjillä. Yksittäisiä käyttäjiä koskevista ongelmista tarvitsemme lisätietoa juuri näiltä käyttäjiltä, ja yhteydenotto tulee tehdä suoraan käyttäjätukeen.

Kyseisessä ketjussa oli mainittu, että joillakin käyttäjillä, joilla tyhjiä välejä esiintyy, on mahdollisesti käytössä mainostenesto-ohjelma. Mikäli tyhjät välit johtuvat siitä, Suomi24 ei valitettavasti voi siihen vaikuttaa. Toivomme kuitenkin edelleen kuvakaappauksia ja lisäinfoa osoitteeseen palaute@s24.fi, jotta asia voidaan selvittää. Kertokaa viestissä seuraavat tiedot:
      - Millä laitteella käytät palvelua?
      - Mitä selainta käytät ja mikä versio siinä on?
      - Toistuuko ongelma myös muilla laitteilla tai selaimilla?
      - Onko käytössäsi mainosten estoon tarkoitettu lisäosa/ohjelma?

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Avasin aamulla tänne keskustelun koskien tilannetta Hämeenlinna-palstalla. Se keskustelu on poistettu. Miksi?

• Ihan sama, millä laitteella, selaimella, ohjelmilla etc.
        Kun tulen sivuille, ei siellä ole mitään rajoitteita.
        Siis kaiken pitäisi toimia.
        Toimivuudelle on vain yksi este: Suomi24-tiimi

• Anonyymi kirjoitti:

Avasin aamulla tänne keskustelun koskien tilannetta Hämeenlinna-palstalla. Se keskustelu on poistettu. Miksi?

Moi! Viesteistä, jotka on mielestäsi poistettu väärin perustein, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi.

-Emma

• suomi24 kirjoitti:

Moi! Viesteistä, jotka on mielestäsi poistettu väärin perustein, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi.

-Emma

Ettekö pysty itse tekemään mitään ilman että kaikki täytyy tarjoilla eteenne.

Ottakaa luotsit. He hallitsivat moderoinnin.

• suomi24 kirjoitti:

-Emma

Miksi ette kirjoittaisi sitä vastausta tänne? Tuskin olen ainoa, jota kiinnostaa syyt sille, miksi ette puutu lain kieltämään toimintaan ylläpitämällänne foorumilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette kirjoittaisi sitä vastausta tänne? Tuskin olen ainoa, jota kiinnostaa syyt sille, miksi ette puutu lain kieltämään toimintaan ylläpitämällänne foorumilla.

No mut sittehän kaikki sais tietää, et oikeesti ei ollu mitään syytä. Yhtä voi aina syyttää sanojen vääristelystä, kuten havaittu.

• Kuvakaappauksia????
        Minä en ainakaan puhelimella osaa mitään kuvakaappausjuttuja.

Toisekseen, mainosestosovellus Brave on ollut aina käytössä, mutta ennen ei ollut kuitenkaan noita valkoisia välejä. Yhtäkkiä vaan yksi kaunis päivä ilmestyivät.

Kolmanneksi, niin ihan Chromen kauttakin nuo valkoiset välit tulevat, vaikkei ole mitään m-estoa.

• Yhä edelleen tyhjiä välejä eli mitään ei ole tehty.

Mitään kuvakaappauksia tarvita. Ottakaa itse se kuvakaappaus ja maalatkaa mainokset pois valkoisella. Siinä se. Yksinkertaista kun sen oivaltaa. Koska te mahdatte ede oivaltaa?

Tehkää jotain. Jos saitte tuon aikaiseksi, niin ei luulisi korjauksen takaisin olevan ylivoimaista.

Entisen presidenttimme sanoin totean: saatanan tunarit! (Kekkonen myllykirjeessään vuonna 1975 Suomen hallitukselle.)

• Ymmärrän, että pitää mainostaa, mutta en ymmärrä miksi niitä mainoksia tungetaan joka aloituksen väliin??
        Rikkoo äärettömästi sitä listaa ja aiheuttaa käyttäjälle harmia jatkuvan kelauksen vuoksi.
        Niin ja saat liki etsiä niitä keskusteluja sieltä välistä.

Itse asiaan, niin tulee tuntuma niinkuin sivusto olisi oman onnensa nojassa.

• Tyhjän välin kohdalla ei kone anna kirjoitus/vastausmahdollisuutta.
      Oikein kivan kiusan olette taas keksineet!

• Edelleen tyhjää kuin ylläpidon päässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      262
      8085
    2. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      108
      5454
    3. Korona ei tartu julkkiksiin?

Selittäkää mulle, miksi nimenomaan nää julkut ryntäävät nyt ulkomaille. Tuttavistani en tiedä ketään, joka nyt lähtisi matkoille. Ei edes työmatkalle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      4796
    4. Vastaamon potkut saanut toimitusjohtaja tiesi turva-aukosta 1,5 vuotta

Tietoturvaskandaalissa rypevän Vastaamon toimitusjohtajalle potkut – yhtiön hallituksen mukaan pimitti tietomurtoa 1,5 vuotta: https://yle.fi/uutiset/
      Maailman menoa
      103
      2718