Miksi enää yrittää yhtään mitään kun aina vedetään matto alta tahallisesti.

Anonyymi

Yrittämällä paremmaksi ihmiseksi, hyvät elämäntavat, päihteettömyys, liikunta, en saanutkaan niistä yhtään mitään. Olo ei koskaan ollut sitä mitä odotin, se ei koskaan tehnyt onnelliseksi, en koskaan tuntenut olevani yksin ja se oli ainoa mitä halusin löytyvän. Tärkeintä on yksinäisyyd, tunne että olet täysin vailla mitään ja ketään, ilman sitä ihminen ei voi koskaan olla onnellinen, vaikka kaikki muut asiat olisivat täydellisesti.

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus sanoo että ilman Häntä ei kukaan voi tehdä mitään. Mitään siinä mielessä että sillä olisi merkitystä loppupeleissä.
      Pyydä Jeesus elämääsi ja anna Hänen hoitaa asiat. Ihan turhaa on itse yrittää. Ajallista voittoa ja hyvääoloa voit saada ilman Häntä, mutta se kaikki katoaa ja muuttuu tyhjäksi.

      Lue täältä:
      https://www.bible.com/fi/bible/330/MAT.1.FB92

      Maailma väsyttää ja vie voimat. Jeesuksessa, Jumalan Pojassa, on lääke maailmaa vastaan.

      • Anonyymi

        Voi kunpa löytäisi itsekin vielä vahvemman uskon. Uskon, mikä kantaa kaiken läpi. Rakkaudettomuus on pahin vamma, mitä ihminen voi kokea. Onneksi on ne muutama ihmistä, jotka oikeasti välittää. Aina ei ole näin ollut. Sitä vaan ei voinut koskaan arvata, mistä ne ystävät löytyy. Rukoilen johdatusta joka päivä ❤️

        - Sivusta -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa löytäisi itsekin vielä vahvemman uskon. Uskon, mikä kantaa kaiken läpi. Rakkaudettomuus on pahin vamma, mitä ihminen voi kokea. Onneksi on ne muutama ihmistä, jotka oikeasti välittää. Aina ei ole näin ollut. Sitä vaan ei voinut koskaan arvata, mistä ne ystävät löytyy. Rukoilen johdatusta joka päivä ❤️

        - Sivusta -

        Rakkaus ja usko ovat olleet ainakin omassa elämässä ne suurimmat elementit, jotka ovat tuhonneet lähes kaiken hyvän ja onnellisuuteen liittyvän.


    • Risto_
    • Anonyymi

      Yksinäisyys on tärkeää mutta eihän se käy kun on koulutettu johtajia ja täytyyhän johtajilla olla orjia.

      • Anonyymi

        Ei se ihan niinkään ole, entä kun henkilö ei halua olla yksinäinen? Onko johtaja tehnyt silloin karhunpalveluksen ja vielä maksaa siitä? Kaikki ei ole aina siltä miltä ne nopeaan katsottuna näyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan niinkään ole, entä kun henkilö ei halua olla yksinäinen? Onko johtaja tehnyt silloin karhunpalveluksen ja vielä maksaa siitä? Kaikki ei ole aina siltä miltä ne nopeaan katsottuna näyttävät.

        Vuosien kokemuksella voin sanoa että kyllä kaikki on sitä miltä näyttää ja vahvistuu päivä päivältä. On orjia jotka tekevät ruumiillista työtä ja on johtajia ja lääkäreitä jotka leikkivät muilla ihmisillä ja nostavat siitä korkeaa palkkaa koska heidän työnsä on kuulemma paljon arvokkaampaa vaikkei lääkäritkään muuhun kykene kuin antamaan jonkun diagnoosin ja myymään pillereitä. Parantamaan ja auttamaan eivät oikeasti pysty. Aikaa pystyvät kyllä pelaamaan aivan kuten poliitiikotkin. Mikäs siinä koko elämän muilla leikkiessä kun rahaa tulee jokatapauksessa tulee sitten ihminen kuntoon tai ei. Työläisen jonka tehtävänä on valmistaa vaikkapa tulitikkuja ei sitä rahaa tule jos ei tikkujakaan valmistu.


    • Anonyymi

      Mattokauppias

      • Anonyymi

        Jos silloinkin vedetään aina yrityksen pystyssä pysymisen kanalta tärkein pois alta, voi kaupustelija kohdata aika nopeaankin konkurssin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos silloinkin vedetään aina yrityksen pystyssä pysymisen kanalta tärkein pois alta, voi kaupustelija kohdata aika nopeaankin konkurssin.

        Joo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe