Yrittämällä paremmaksi ihmiseksi, hyvät elämäntavat, päihteettömyys, liikunta, en saanutkaan niistä yhtään mitään. Olo ei koskaan ollut sitä mitä odotin, se ei koskaan tehnyt onnelliseksi, en koskaan tuntenut olevani yksin ja se oli ainoa mitä halusin löytyvän. Tärkeintä on yksinäisyyd, tunne että olet täysin vailla mitään ja ketään, ilman sitä ihminen ei voi koskaan olla onnellinen, vaikka kaikki muut asiat olisivat täydellisesti.
Miksi enää yrittää yhtään mitään kun aina vedetään matto alta tahallisesti.
10
54
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sanoo että ilman Häntä ei kukaan voi tehdä mitään. Mitään siinä mielessä että sillä olisi merkitystä loppupeleissä.
Pyydä Jeesus elämääsi ja anna Hänen hoitaa asiat. Ihan turhaa on itse yrittää. Ajallista voittoa ja hyvääoloa voit saada ilman Häntä, mutta se kaikki katoaa ja muuttuu tyhjäksi.
Lue täältä:
https://www.bible.com/fi/bible/330/MAT.1.FB92
Maailma väsyttää ja vie voimat. Jeesuksessa, Jumalan Pojassa, on lääke maailmaa vastaan.- Anonyymi
Voi kunpa löytäisi itsekin vielä vahvemman uskon. Uskon, mikä kantaa kaiken läpi. Rakkaudettomuus on pahin vamma, mitä ihminen voi kokea. Onneksi on ne muutama ihmistä, jotka oikeasti välittää. Aina ei ole näin ollut. Sitä vaan ei voinut koskaan arvata, mistä ne ystävät löytyy. Rukoilen johdatusta joka päivä ❤️
- Sivusta - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa löytäisi itsekin vielä vahvemman uskon. Uskon, mikä kantaa kaiken läpi. Rakkaudettomuus on pahin vamma, mitä ihminen voi kokea. Onneksi on ne muutama ihmistä, jotka oikeasti välittää. Aina ei ole näin ollut. Sitä vaan ei voinut koskaan arvata, mistä ne ystävät löytyy. Rukoilen johdatusta joka päivä ❤️
- Sivusta -Rakkaus ja usko ovat olleet ainakin omassa elämässä ne suurimmat elementit, jotka ovat tuhonneet lähes kaiken hyvän ja onnellisuuteen liittyvän.
- Anonyymi
Yksinäisyys on tärkeää mutta eihän se käy kun on koulutettu johtajia ja täytyyhän johtajilla olla orjia.
- Anonyymi
Ei se ihan niinkään ole, entä kun henkilö ei halua olla yksinäinen? Onko johtaja tehnyt silloin karhunpalveluksen ja vielä maksaa siitä? Kaikki ei ole aina siltä miltä ne nopeaan katsottuna näyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan niinkään ole, entä kun henkilö ei halua olla yksinäinen? Onko johtaja tehnyt silloin karhunpalveluksen ja vielä maksaa siitä? Kaikki ei ole aina siltä miltä ne nopeaan katsottuna näyttävät.
Vuosien kokemuksella voin sanoa että kyllä kaikki on sitä miltä näyttää ja vahvistuu päivä päivältä. On orjia jotka tekevät ruumiillista työtä ja on johtajia ja lääkäreitä jotka leikkivät muilla ihmisillä ja nostavat siitä korkeaa palkkaa koska heidän työnsä on kuulemma paljon arvokkaampaa vaikkei lääkäritkään muuhun kykene kuin antamaan jonkun diagnoosin ja myymään pillereitä. Parantamaan ja auttamaan eivät oikeasti pysty. Aikaa pystyvät kyllä pelaamaan aivan kuten poliitiikotkin. Mikäs siinä koko elämän muilla leikkiessä kun rahaa tulee jokatapauksessa tulee sitten ihminen kuntoon tai ei. Työläisen jonka tehtävänä on valmistaa vaikkapa tulitikkuja ei sitä rahaa tule jos ei tikkujakaan valmistu.
- Anonyymi
Mattokauppias
- Anonyymi
Jos silloinkin vedetään aina yrityksen pystyssä pysymisen kanalta tärkein pois alta, voi kaupustelija kohdata aika nopeaankin konkurssin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos silloinkin vedetään aina yrityksen pystyssä pysymisen kanalta tärkein pois alta, voi kaupustelija kohdata aika nopeaankin konkurssin.
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614