Lähden 4 huhtikuuta viikoksi Alanyaan. Olen kuullut että siellä on hyvät mahdollisuudet maastopyöräilyyn. Olisin kiitollinen kokemusista ja vihjeistä.
MTB-Alanya
3
778
Vastaukset
- Rudi
Moro, Alanyassa todella on hyvät mahdollisuudet maastopyöräilyyn. Kaupunkia oikeastaan ympäröivät Taurus-vuoret, joilla kulkee monia reittejä (ihmisiähän asuu suhteellisen paljon vuoristokylissä). Fillareita saa vuokrattua useammastakin paikasta. Ei välttämättä kannata kysellä oppailta, koska heillä on aina oma provikkalisä vuokriin. Mene siis itse vuokraamaan / kyselemään vuokrausta esim. pääkadun varrella olevista liikkeistä
- Tapu 48
Kuulostaa hyvältä. Onko merkittyjä reittejä tai onko karttoja joissa reitit näkyvät ?
- Rudi
Tapu 48 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Onko merkittyjä reittejä tai onko karttoja joissa reitit näkyvät ?
Reittien merkkauksesta en valitettavasti tiedä. kannattaa kysyä vuokraamoista. Tiet on välillä melko pieniä, ja liikenne melko "vapaata".
Huomasin, että m ahdollisesti jo olet Alanyassa? (ainakin ensimmäisen viestisi mukaan) Mitkäs on kelit? Varmaan tällä hetkellä pyöräilyä ajatellen mukavaa - kesällä kuumuus on paahtava, mutta silloin vuoristossa ilma on kyllä paljon mielekkäämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240