Millainen olisi täydellinen piiskaaja/piiskattava

Anonyymi

Millainen olisi sinun mielestä paras mahdollinen piiskaaja tai piiskattava. Variaation mahdollisuudet ovat loputtomat, esittely voi olla myös tarinan muodossa, niitä on mukavampi lukea kuin pelkkää luetteloa.

9

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaatimattomampikin kelpaisi, mutta pistetään tähän mies kaikilla mausteilla kerran sellaista tilattiin.

      Pituus voisi olla 180-200 cm. Itse painan 75 kiloa, niin hän voisi painaa yli 100 kiloa. Lihaksikas ja hieman ylipinoinen, vain sen verran, ettei häntä voi sanoa laihaksi eikä edes jänteväksi. Olemus ryhdikäs ja miehekäs. Luonteeltaan maltillinen mutta päättäväinen. Kasvot maskuliiniset, hiukset kaljusta pitkälettiin, tosin kaljupäästä näkee heti miehekkään olemuksen. Mutta pitkätukastakin voi kaivautua esiin vaikka minkälainen voiman pesä.

      Hän on tietenkin hyvin voimakas, niin että hän pystyisi tekemään minulle vaikka mitä temppuja, joilla hän näyttäisi ylivoimansa. Hän saisi muutenkin näytellä lihaksiaan ja voimiaan ja minä voisin hieroa ja ihastella häntä.

      Piiskaaminen on pääasia. Voimiensa vuoksi minun piiskaamiseni olisi hänelle helppo nakki. Kurinpalautuksessa käytettään kättä, vitsaa tai jotain muuta hänelle sopivaa välinettä. Ennen piiskausta hän kertoisi minulle kuinka se tulee tapahtumaan ja että pyristely ei auta hänen kanssaan. Hän piiskaisi minut sylissään pidellen paljaalle. Joskus se voisi tapahtua niin, että seisoisimme vastakkain ja minun pääni olisi hänen vasemmassa kainalossaan ja oikealla kädellään hän tanssittaisi piiskaa pakaroillani. Hän olisi sen kaliperin mies, että piiskan saanti ei olisi yhtään häpeällistä, siksi hän käyttäisi piiskatessaan hellää kättä.

      Hän voisi nöyryyttää minua laittamalla minut käsirautoihin tai köysiin. Tutkimalla sukukalleuksiani tai nappaamalla minut vangiksi jalkojensa väliin. Seisottamalla nurkassa tai pakottaisi minut suutelemaan hauiksiaan. Minun olisi pakko kertoa hänelle miltä piiskaaminen tuntui ja kaikki muut alistukset.

      Hän kyllä pystyy tuohon ja paljon muuhunkin.

    • Anonyymi

      Aloittaja kävelee kokovartalopeilin eteen, riisuu hitaasti housunsa, kääntyy selin peiliin päin ja kumartuu katsomaan jalkojensa välistä peiliin. Kas, sieltähän se ihanne pilkistääkin, kaksi persettä samassa peilissä.

      • Anonyymi

        Kiva harrastus sulla.Vähän aikaa kun vielä treenaat voit pussata itseäsi perseessen vai joko nyt onnistuu.Pulusi varmaan kiittää kun jätät sen rauhaan ja naureskelee sun touhuille.


      • Anonyymi

        Mikä ihme saa sinut jo klo 07.38 mellastamaan aikuisten sivustoille. Pysy pois, jos et kestä lukemaasi! Jos olet normaaliälyinen, niin pitäisi sinun tietää mitä täällä tulee vastaan. En muuta sano kuin, että oot kummallinen värkki.


    • Anonyymi

      Aika lyhyt tarina ja ei kovin hyvää runkkumatskua.

      Etusivulla ei muutenkaan juuri tarinoita näy. Vain piiskausfantasioita. Fantasioiden kirjoittajalle pitäisi antaa piiskaa oikein isän kädestä 😆

      • Anonyymi

        Nyt olet oikealla asialla. Onko sinulla sellainen isän käsi? Minkälaisessa varressa se on? Ihan siimakäden on turha kuvitella, että saisi jonkun piiskattua.

        Eikös piiskatarinat ole ihan mukavia luettavaksi. Jos etusivun tarinat ovat vinoutuneet johonkin suuntaan, niin etkö sinä voisi oikaista niitä omilla tuotoksillasi. Muuten olen sitä mieltä, että miesten välisessä kanssakäymisessä kunnon piiskaus vastaa ainakin kymmentä naintia.


      • Anonyymi

        Nyt kannattaa fantasioita kirjoitella, koska joku setä lupaa antaa kirjoittajalle piiskaa oikein isän kädestä.


    • Anonyymi

      Kaikki puhuu aina runkkutarinoista, en muista milloin olisin viimeksi laukaissut täällä olevien tarinoiden avulla. Mutta mukavia ne ovat lukea silti.

    • Anonyymi

      Piiskaajan pitäisi olla siisti ulkoasultaan, piiskattavan kanssa suunnilleen yhtä vanha tai hieman vanhempi. Kooltaan isompi ja fyysisesti vahvempi osapuoli. Olisi piiskaustilanteessa pomo ja varmaotteinen toimissaan. Ei saisi epäillä asiaansa, jollei sana tehoa, niin sitten pannaan tehoamaan fyysisin konstein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe