Juu, olisi tällainen intiimivaiva. Alapäätä kutkuttaa ja tuntuu että huulilla olisi jotain pienenpieniä "näppylöitä", joskus pissatessa kirvelee. Sukupuolitaudista ei ole kyse eikä hygieniassa ole mitään vikaa. Mistä voisi olla kyse? Joskus aikaisemminkin on ollut tämä vaiva, häirinnyt vajaan viikon ja lähtenyt itsekseen.
Hiivatulehdus?
6
513
Vastaukset
- mistäs
mistä tiedät ettei ole kyse sukupuolitaudista?
- Eksyksissä
En ole koskaan harrastanut seksiä, se on käsittääkseni aika varma takuu =)
- .....
Itelläni ollu hiivasieni tulehdus joskus, enkä sillon edes ollu harrastanu seksiä... voi tulla naisille ihan muuten vaan, vaikka stressistä. Muistaakseni puolukka vois vähän auttaa... en oo varma. Mut siihen on ihan lääkkeet, ilman reseptiä muuten. Päivän tai parin kuurit, eikä oo enää vaivoja. Mene nyt ostamaan ne lääkkeet. Muistaakseni ei edes haittaa vaik ei olis ja muuten vaan söis lääkkeet. Ite nuorempana en kehdannu sanoa ja kärsin sit vaan. Joo kyl se menee itellään ohi, mut jos nyt tulis uudestaan niin kyllä menisin lääkäriin. Tai siis apteekkiin. Tiedän et noi on hirveitä, koita kestää. Mulla ainaki lämpimät suihkut auttanu, tosin hetkellisesti
- Eksyksissä
Lämpimät suihkut tosiaan auttaa...
Kyllä minä lääkärillekin voisin mennä, ei se nolota tms. mutta en vain viitsisi vaivautua, soittaa, jonottaa ja pidentää jonoa, jos vaiva on sellainen itsekseen ohimenevä tai hoidettavissa itse. Mutta jos lääkkeet saa ilman reseptiä niin nenä kohti apteekkia... Kiitoksia! - tietäväinen!
Eksyksissä kirjoitti:
Lämpimät suihkut tosiaan auttaa...
Kyllä minä lääkärillekin voisin mennä, ei se nolota tms. mutta en vain viitsisi vaivautua, soittaa, jonottaa ja pidentää jonoa, jos vaiva on sellainen itsekseen ohimenevä tai hoidettavissa itse. Mutta jos lääkkeet saa ilman reseptiä niin nenä kohti apteekkia... Kiitoksia!Ootko nyt aivan varma et se on hiivasieni tulehdus?? Onko sun alapäässä paljon sellaista valkoista mönjää...? jos ei niin tuskin se sitten on hiivasientä! Veikkaisin pikemminkin pissituhlehdusta (jos kerran pissatessa kirvelee ja lämmin suihku auttaa). Kannattaa käydä eka lääkärissä ennenkuin mitään lääkkeitä käyt ostamassa (sitä paitsi pitäisi käydä ekan hiivasienen aikaan lääkärissä!)
- Eksyksissä
tietäväinen! kirjoitti:
Ootko nyt aivan varma et se on hiivasieni tulehdus?? Onko sun alapäässä paljon sellaista valkoista mönjää...? jos ei niin tuskin se sitten on hiivasientä! Veikkaisin pikemminkin pissituhlehdusta (jos kerran pissatessa kirvelee ja lämmin suihku auttaa). Kannattaa käydä eka lääkärissä ennenkuin mitään lääkkeitä käyt ostamassa (sitä paitsi pitäisi käydä ekan hiivasienen aikaan lääkärissä!)
Virtsatieinfektiosta ei ole kysymys, sen tiedän. Täältä on niin pirun vaikea päästä lääkärille, terveyskeskukseen saa soittaakin monta päivää ennen kuin saa ketään kiinni. Oikeasti. Viimeksi taisi soittaa 8 arkipäivänä ennen kun sain omahoitajan numeron, ja sitten hänelle yritin vielä 2 päivää. Ajan sain parin viikon päähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179