Riihimäen vesi

Anonyymi

Kaupungin liikelaitos, Riihimäen vesi, on tiedottanut vedenlaadun huonontumisesta. Kyse on koliformisesta bakteerista, joka on ulostebakteeri. Herajoella tehtiin nopeaan tahtiin viemärin uusimistyö.
Kerrottiin, että viemäri oli tukkeutunut. Tosiasia lienee, että viemärivesi oli valunut maastoon.
Vedenottokaivo on viemäriputkesta noin 20 m:n päässä.
Tästä nimenomaisesta kaivosta on pumpattu vettä pois jo pitemmän aikaa.
Totuus on se, että viemärivesi ja juomavesi ovat menneet sekaisin.
Sitähän meille ei kerrota, koska virkamies perinteisesti ei tee virheitä, kuten kaikki tiedämme ja olemme kokeneet.

9

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesilaitos on keksinyt muutaman vuoden aika kaikenlaisia uusa maksuja.
      Nyt voisi tulla kyseeseen coctail-maksu. Siihen sisältyy juoma- ja paskaveden sekoitus.

      • Anonyymi

        kyllä mutta veden laatu ei ole parantunut laisinkaan. Täällä karjaalla vesi on keväällä ja syksyllä ruskehtava ?? olin vuosia kipeänä ja kaiken maailman kummat vatsa kivut vaivasivat minua. sitten yksi yksityinen lääkäri ehdotti hankkimaan veden puhdistajan kotiin. ja veden puhistajan filtteri on karmean ruskea 2 kk kuluttua. mutta käytettyäni nyt tätä veden suodatinta on vatsa kipuni kadonneet ja eläm näyttää paljon paremmalta ilman kipuja. suosittelen veden suodattimen hankintaa jos kuulut ns : herkkä vatsaisiin..... tai sinulla on kummia vatsa kipuja
        tai huimauksia ja veren paine on normaali voi se olla yksi oire myrkytys tilastasi.
        Olisin liittänyt kuvan suodattimestani jos olisin läytänyt linkin mistä lisätä mutta tähän keskustelu linkkiin ei varmaan saa liittää kuvia.

        Monikohan suomalainen on edelleen siinä luulossa että suomessa on hyvä vesi?? oletan että vesi on tyydyttävä .

        Raaseporin kunnasta


    • Anonyymi

      Priima ostin, mutta paskaa sain.
      Ajatelkaapa jos vesilaitos olisi myyty yksityiselle, niin mikä mökä tästä olisi nuossut. Nyt kaikki on hissuksiin kun vastuu on demarivirkahenkilöiden.

      • Anonyymi

        Kaupunginvaltuusto on oikeistoenemmistöinen, joten syyllinen löytyy sieltä.


      • Anonyymi

        Näin ne perheiden vesilaskut nousee ja nousee: eihän tuon hajuista ja makuista vettä voi juoda. Pitää ostaa kaupasta juomavettä.
        Jos kaupungin vesilaitos toimisi kuntalaisten edun mukaisesti, se kuljettaisi kunnon juomavettä tankkiautoilla kotitalouksien käyttöön noudettavaksi.
        Olkoot päättäjät sitten demareita tai kokkareita, eiköhän tämänkin paskajutun voi kääntää persujen syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunginvaltuusto on oikeistoenemmistöinen, joten syyllinen löytyy sieltä.

        Väärin. Euroopan unionin maissa vihreät luokitellaan vasemmistopuolueeksi.
        Joten Riihimäellä on vasemmistoenemmistö. Sitä paitsi virkamieskunta on demareita tulvillaan, olipa valtuuston jako miten tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunginvaltuusto on oikeistoenemmistöinen, joten syyllinen löytyy sieltä.

        Vanha asetelma.
        Nykyisin puhutaan konservatiiveista ja liberaaleista.


      • Anonyymi

        eikö suomen laki kiellä vedestä hyötymisen? ja kun katsoo veden huonoa laatu hinta suhdetta taitaa valtio itse sortua rikkomaan omaa pykäläänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne perheiden vesilaskut nousee ja nousee: eihän tuon hajuista ja makuista vettä voi juoda. Pitää ostaa kaupasta juomavettä.
        Jos kaupungin vesilaitos toimisi kuntalaisten edun mukaisesti, se kuljettaisi kunnon juomavettä tankkiautoilla kotitalouksien käyttöön noudettavaksi.
        Olkoot päättäjät sitten demareita tai kokkareita, eiköhän tämänkin paskajutun voi kääntää persujen syyksi.

        ja oletat että tuotu vesi olisi jotenkin parempaa? oletko alisinkaan tietoinen miten paljon veteen lisätään ties mitä että olisi kuluttajan silmissä väritön ja hajuton..... mutta eei se viellä takaa että on hyvää vettä. ja eihän se vesi niin paljon kaupassa maksa..... minulla on vesi suodatin jonne kaadan kraana vettä ja saan puhtaampaa kuin kraanasta tuleva.... mutta en usko että tämä vaihto ehto sopii sinulle kun olet jo ilmaissut kanatsi että joudut itse juoma veden ostamaan kaupasta.

        mitä jos itse tekisit jotain asialle? joka parantaisi juoma vettäsi. valittamalla en usko että paranee..... minä ratkaisin suodatin laitteella(asun kerrostalossa) joten erillinen vesi kone oli paras ratkaisu...Nikken . PIMAG WATERFALL . itse olen ollut todella tyytyväinen saan raiaksta mautonta hyvää vettä ja suurin osa myrkyistä jää suodattimeeni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe