Motonet Jämsä.

Anonyymi

Onko tulossa. Semmosta puhuvat naapuri pitäjässä.

46

5139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta se on! S. Sieväsen autoliike loppuu. Motonet on ostanut Simon kiinteistön ja varaston. Polttoainemyynti uudistetaan säiliöt uusitaan ja mittarikenttä katetaan.
      Ulkona oleva huoltopukki myös kunnostetaan ja katetaan tee se itse huoltopaikaksi.
      Sisätilat on haettu museoviraston suojeluun, joten ne ei juuri muutu. Paitsi valaistukseen panostetaan ja asennetaan toinenkin loisteputki asiakastiskille.

      • Anonyymi

        No Jämsään ei noin suuria investointeja ole aikoihin tehtykään.


      • Anonyymi

        Simo on hyvä tyyppi . On osannut ammattitaidollaan pelastaa monta kertaa pulasta .
        Osaa katsella ja mittailla vastaavan käypäsen osan jos juuri jotain tiettyä merkkiä ei löydy tai sellainen olisi ylihintainen .


      • Anonyymi

        Kakka puhetta. Toi Simpan kiinteistön myynti. Ootteko sokeita.? Johan sielä shellin vieressä oottaa valmis patja. Takaa raivattiin tilaa, mutta ei rekkapekoille. Kaipolan sähköverkko puretaan kun nyt loppuu. Ei kait parkkipaikan reunoja nurmeteta ja luiskata.? Jos on pelkkä parkkipaikka. ? Simon varaston ostaa joku vanhojen autojen harrastusliike.(kilpikonna)? Ja täytyyhän sitä ensin poistua jakaa pesä. Wink Wink. :)


      • Anonyymi

        kassakonetta ei tarvita.hinnat katsotaan aseman kellosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kassakonetta ei tarvita.hinnat katsotaan aseman kellosta.

        Maalarinteipissä Ne hinnat on, niitä vain sormella tasoitetaan ,Sopiviksi..Netto hinta on 5 nollan jälkeen 3-4 viimeistä numeroa!


    • Anonyymi

      Eikös tuollainen melkeinpä kuulostakkin elinvoima pomon idealta?

    • Anonyymi

      Ja hah hah!
      Tulisi edes kunnon Tokmanni, jossa myös olisi esitteen mukaisia tuotteita, eikä aina vain sitä "ei oota", kuten näitten tarjouksien kanssa yleensä käy...

      • Anonyymi

        Tokmannista tuo edellinen on niin totta. Itse enää harvoin viitsin tarjousten vuoksi sinne mennä, kun ko. tavara on jo "loppunut" tai "tulee ehkä vasta huomisessa kuormassa" ja sitä huomista ei muutamalla kokeilukerralla koskaan tullut.


      • Anonyymi

        Ne myy ilmapalloja, ilman Naruja!


    • Anonyymi

      Simo Sievänen jos kuka on jämsän kulttuuri henkilö ja patsaan väärtti, hänet tunnetaan autoharrastaja piireissä kautta maan.

    • Anonyymi

      Samoja kokemuksija Tokmannista ja olen lopettanut siellä käynnin. Löyttäristä saa ja edullisemmin

      • Anonyymi

        Juuri tänään piti mennä ostamaan kolmen kappaleen paristotarjous-setti kympillä. No eipä tietenkään enää ollut, keltaiset tarjouslaput kylläkin...
        Joku siellä nyt mättää kun muilla Tokmanneilla sitä tavaraa näyttäisi riittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tänään piti mennä ostamaan kolmen kappaleen paristotarjous-setti kympillä. No eipä tietenkään enää ollut, keltaiset tarjouslaput kylläkin...
        Joku siellä nyt mättää kun muilla Tokmanneilla sitä tavaraa näyttäisi riittävän.

        Pitäskö vaihtoa peällikkötä sioihe kauppoa....jos kerta mätteä joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö vaihtoa peällikkötä sioihe kauppoa....jos kerta mätteä joku.

        Joo Löyttäri on parempi kauppa.
        Ei houkuttele tyhjillä tarjoushyllyillä.
        En oo aikoihin tokmannissa käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tänään piti mennä ostamaan kolmen kappaleen paristotarjous-setti kympillä. No eipä tietenkään enää ollut, keltaiset tarjouslaput kylläkin...
        Joku siellä nyt mättää kun muilla Tokmanneilla sitä tavaraa näyttäisi riittävän.

        Ai sakeli! En ymmärrä teitä tarjouksista vinkujia. Ainahan niissä lukee että niin kauan kuin tavaraa riittää. Ei että tarjous on voimassa koko päivän tai viikon, mene ajoissa paikalle jos haluat tarjous tuotteita, ei täällä vinkuminen auta. Nopeat syövät hitaat eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sakeli! En ymmärrä teitä tarjouksista vinkujia. Ainahan niissä lukee että niin kauan kuin tavaraa riittää. Ei että tarjous on voimassa koko päivän tai viikon, mene ajoissa paikalle jos haluat tarjous tuotteita, ei täällä vinkuminen auta. Nopeat syövät hitaat eivät.

        Vaan kun olen muutaman kerran ollut Tokmannin ovella heti avausaikaan, ja tarjoustuotetta ei ole silloinkaan ollut. Selityksenä, että "tulee varmaankin huomisessa kuormassa" tai "on varmaan vielä varastossa, ei ole ehditty purkaa kuormaa". Seuraavana päivänä sama selitys. Kolmena päivänä kävin, joka päivä sama selitys. Sitten lopetin .


      • Anonyymi

        Olis mukava parkkiksella tavata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö vaihtoa peällikkötä sioihe kauppoa....jos kerta mätteä joku.

        Älä viitsi yrittää vääntää Jämsän murretta, kun et näytä osaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tänään piti mennä ostamaan kolmen kappaleen paristotarjous-setti kympillä. No eipä tietenkään enää ollut, keltaiset tarjouslaput kylläkin...
        Joku siellä nyt mättää kun muilla Tokmanneilla sitä tavaraa näyttäisi riittävän.

        Kävin tänä vuonna lokakuussa myös etsimässä mm. tuota patteritarjousta. En löytänyt.
        Sain kuitenkin kiinni myyjän, ja hänkin pyöri kun muurahainen ympäri hyllyjä, eikä löytänyt koko tarjousta. Sitten katsoi taskussaan olevalta koneelta. Jo löytyi.
        Oli paljon ko. tarjouspattereita hyllyssä, mutta hyllyn kyljessä väärä hintalappu.
        Harvoin enää viitsin käydä tarjouksien perässä Tokmannilla, kun niinkuin täällä on jo todettu, on tarjoustavara joko loppunut tai "tulee varmaan huomenna", jota huomista ei tule.


    • Anonyymi

      Kyllähän puhuvat sen kaupan tulon puolesta, olishan se hyvä. Tammeri ei tarvi minua, ja minä viellä vähemmän sitä.

      • Anonyymi

        Ja vähän ajan kuluttua sitten Motonet ei tarvisi sinua ja sinä vielä vähemmän Motonetia. Näinhän se yleensä joittenkin kohdalla aina menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vähän ajan kuluttua sitten Motonet ei tarvisi sinua ja sinä vielä vähemmän Motonetia. Näinhän se yleensä joittenkin kohdalla aina menee..

        Mitteepä tuo sinnuu liikuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vähän ajan kuluttua sitten Motonet ei tarvisi sinua ja sinä vielä vähemmän Motonetia. Näinhän se yleensä joittenkin kohdalla aina menee..

        Ei kai Tammerin myyjä sinne ole menossa.


    • Anonyymi

      Älkää nyt hassuja juttuja levitelkö. Tuskin tänne pystyyn kuivettuvalle paikkakunnalle on tulossa yhtään ainutta uutta liikeyritystä.

      • Anonyymi

        Mulla on mökki Jämsässä. Rakentamista ja remonttia on riittånyt. Roinaa olen ostanut Travikekeskuksesta. Pirun kallista verrattuna Puuiloon, Tokmanniin Motonettiin, tai Biltemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mökki Jämsässä. Rakentamista ja remonttia on riittånyt. Roinaa olen ostanut Travikekeskuksesta. Pirun kallista verrattuna Puuiloon, Tokmanniin Motonettiin, tai Biltemaan.

        Jaa,Travikekeskus on alkanut myymään roinaa,täytyykin hakea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa,Travikekeskus on alkanut myymään roinaa,täytyykin hakea.

        Mitä tarjolla?


    • Anonyymi

      Jos Motonetti tulee Jämsään niin sehän vaikuttaa nekatiivisesti Jämsäläisiin polttoaine myyjiin.
      Mää oon ainaskin tankannut Jämsässä lähtiessäni Jyväskylään Motonettiin tapaamaan Jämsäläisiä.

    • Anonyymi

      Motonettikö JÄMSÄÄN! Boah hah hah haa! Älkää viitsikö naurattaa, toisaalta sattuneesta syystä puolisen tuhatta vaihtaa loistoautonsa vanhempaan ropposeen, joten varaosamyynti kyllä lisääntyy paikkakunnalla...

      • Anonyymi

        Ei Jämsässä ole puoltatuhatta loistoautoa.


    • Anonyymi

      Ei tule.
      Mopon viristysosia voi ostaa netistäkin. Ei siihen koko myymälää tarvita.

    • Anonyymi

      Katokkaa missä tehdään remonttia, minä tiedän kohteen.

    • Anonyymi

      Sanovat jotta Joulukuussa aukeis, tiiä sitten.

    • Anonyymi

      Helekutti kun tulis jostakin varmistus tästä Motonet-hankkeesta, loppuis Jämsästäkin se "ei oo" meininki. Taitaapi olla kuitenkin trollien hehkutusta? 😫
      Sehän olis tietenkin näitten "naapuri-varaosaliikkeitten" tuho.

      • Anonyymi

        Herätkää nyt todellisuuteen....ei todellakaan ole Jämsässä tarpeeksi asiakkaita,jotta Motonet tulisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herätkää nyt todellisuuteen....ei todellakaan ole Jämsässä tarpeeksi asiakkaita,jotta Motonet tulisi...

        Mikä autuus se olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä autuus se olisi?

        mitä sillä tekee,jos ihmiset hoitaa asiansa jyväskylässä.jokuhan on kehunu hakevansa vaattet,ruuat ja kaikki muut tarvittavat jyväskylästä tai tampereelta.


    • Anonyymi

      Kyllä on. Löyttäri kun menee konkkaan niin siihen tilalle.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua Jämsässä olen saanut vain yhdessä pankissa ja farkkukaupassa. Kenkäkauppa palveli aikoinaan hyvin, mutta ei enää. Sähköliike Vehkalaa vastapäätä palveli, mutta sitä ei enää ole. Viimeksi kävin ravintolassa, jossa henkilökunta kailotti asiaansa niin että saliin kuului. Lähinnä tuli myötähäpeää. Yksi etninen ruokala palveli niin innokkaasti, että alkoi epäilyttää. Hammaslääkärissä oli hyvä palvelu, hammashoitolassa voisi vähän säätää.

    • Anonyymi

      Nuo ukot puhuvat jotta varma tieto että entiseen hämeen autoliikkeen tiloihin.

      • Anonyymi

        Liian pieni!


    • Anonyymi

      Virtasen kaupalle Koskenpään välille 🙄🙄

      • Anonyymi

        Se on täynnä höpöheinää.


    • Anonyymi

      Eihän täällä ole kuin köyhäkauloja, vanhoja autonrutkuja ja muille kateellisia ihmisiä. Eivät saisi myöskään päteviä työntekijöitä täältä. Keljon Motonet on niin lähellä että käyn jatkossakin siellä.

      • Anonyymi

        Siellä vois käydä huomenna tuhlailemassa, samalla reissulla olis autossa ensinmäinen huolto.
        Kalliissa autossa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe