Voiko hormonilaastarin tehon heukennettyä tulla tykytyksiä...tuntuu hormonitason vaihtelu vaikuttavan sydämeen
laastarihoito ja verenpaine
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tulla, erityisesti jos hormoniannos on Sinulle liian pieni. Kannattaa käydä gynellä puhumassa asiasta. Estrogeenin tarve voi vaihdella riippuen siitä, missä kohtaa vaihdevuosia ollaan tai omienkin hormonitoimintojen vielä yrittäessä rutistaa jotakin aikaiseksi ja sitten taas romahtaessa.
Jos nykyinen laastari ei enää tehoa, voi olla liian pieni annos tai vaikutustapa. Silloin voit saada isompiannoksisen laastarin, tai nykyisen laastarin rinnalle geelin lisäksi tai vaihdon geeliin (tuubissa oleva tuntuu vaikuttavan ainakin minulle paremmin kuin pumppupullogeeli), jonka annosta voi säädellä olon mukaan tai tabletit. Tabletit ovat tehokkaimmat monille, mutta niissä on verisuonitukosriski, jota ihon kautta annostelussa ei ole.
Minulla on geeli melko isolla annoksella tällä hetkellä ja se tuntuu sopivan parhaimmin: ei hikoilua, ei rytmihäiriöitä, uni maistuu yhtäjaksoisena koko yön ja mieli on hyvä.
Otan lisäksi iltaisin magnesiumia glysinaattina, sekin vähentää tykytyksiä, kuumotuksia ja parantaa unta.
Ja ennen kaikkea: käy naisgynekologilla, jonka erikoisalaa ovat vaihdevuodet, jotta saat parasta ja vähäriskisintä hoitoa juuri Sinulle suunniteltuna ja joka ottaa kokonaisterveytesi huomioon. Tsemppiä Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821635- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 53862
- 61853
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68852Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779