Bb nikon asenne

Anonyymi

Kyllä on tuo Niko pariin kertaan näyttänyt, miksi emme kaipaa maahanmuuttajia Suomeen. Käytös kiteyttää suunnilleen asenteen, joka monilla on. Ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan. Mennään omien sääntöjen mukaan.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kaveri kutsuu itseään viikingiksi. Ei kai ne sentään tuolla Iranissa pyörineet. Joku raja on röyhkeydellä. Mutta tälläisiä nämä on

      • Anonyymi

        Tuo pelottava iranin mies sais lähtee seuraavaksi talosta. "4h päivässä" just just. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pelottava iranin mies sais lähtee seuraavaksi talosta. "4h päivässä" just just. . .

        Kyllä ekalla koneella takasin kotiin!


    • Anonyymi

      Se on hyvä, että kun näitä steretypioita ei saa yleistää. Esim nämä maahanmuuttajat.
      Jotenkin vaan kuitenkin sattuu osumaan käytös kyseiseen stereotypiaan. Tällaista käytöstä emme kaipaa Suomeen.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä varmasti jokaisella joskus hermot menee jostakin asiassa ihan inhimillistä.

      • Anonyymi

        Mutta musuilla joka paikassa toistuvasti ja tekevät sitten terroristi-iskujaan tai muuten vaan väkivaltarikoksia.


    • Anonyymi

      Jos olisit katsonut koosteen sijasta 247:aa olisi mielipiteesi täysin toisenlainen.

      Ongelma on sami, ei niko. sami on yrittänyt pelata itselleen etuja koko viikon. Kuitenkin tehtävähuoneessa hän on mainostanut kuinka uhrautuu muka koko ryhmän puolesta. Eilen niko kysyi että onko kaikille kaksi juomaa, ja sami ja muut käskivät miehen olla hiljaa. Olisitko itse menettänyt hermosi siinä tilanteessa? niko ei tehnyt mitään muuta kuin oli kysymässä että ovatko kaikki saaneet tasapuolisesti juomia, mutta sami ei halunnut hänen ottavan sitä aihetta esille koska sami oli keräämässä itselleen etuja talossa.

      • Anonyymi

        Sami veti koiran roolinsa hyvin ja toi milloin mitäkin eläimet tarvitsivat ja siitä huolimatta muut puhuivat selän takana.


      • Anonyymi

        Heheh, arabit ei tutkitusti kestä geeniensä takia alkoholia ja siksi koraanikin kieltää sen, Niko alkaa räyhätä jo yhden kaljan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sami veti koiran roolinsa hyvin ja toi milloin mitäkin eläimet tarvitsivat ja siitä huolimatta muut puhuivat selän takana.

        Ja Niko kaikkein eniten. ärsyttävä tyyppi.


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa. Samaa olen seurannut ja tyyppi etoo enemmän ja enemmän päivä päivältä. Opetellut ennen tuloa netistä suomen asioista, joita nyt latelee muka pisteitä itselleen keräten.

      • Anonyymi

        Niko on kyllä liian kuumakalle tyyppi jota kokoajan pitää huomioida ettei masennu ja oltava samaa mieltä ettei tulistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko on kyllä liian kuumakalle tyyppi jota kokoajan pitää huomioida ettei masennu ja oltava samaa mieltä ettei tulistu

        Älä selitä. Esimerkiksi eilis illan juhlissa niko on ollut ja toiminut ihan rennosti. Ymmärräthän että kaikki ne jotka seuraavat 247:aa, tietävät ettet sinä tiedä talon asioista ja tapahtumista yhtään mitään, vaan valehtelet silmät ja suut täyteen? Mene muualle trollailemaan koska täällä siitä ei ole mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä. Esimerkiksi eilis illan juhlissa niko on ollut ja toiminut ihan rennosti. Ymmärräthän että kaikki ne jotka seuraavat 247:aa, tietävät ettet sinä tiedä talon asioista ja tapahtumista yhtään mitään, vaan valehtelet silmät ja suut täyteen? Mene muualle trollailemaan koska täällä siitä ei ole mitään hyötyä.

        Sinä suvakki paljastat pitäväsi 24/7 vaalenpunaisia laseja päässäsi, jokainen näkee TV-koosteestakin tarpeeksi mitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä suvakki paljastat pitäväsi 24/7 vaalenpunaisia laseja päässäsi, jokainen näkee TV-koosteestakin tarpeeksi mitä tapahtuu.

        Olipa huono. Luulisi että näiden viikkojen aikana oppisit edes vähän paremmin trollaamaan.


    • Anonyymi

      Vähän ihmetyttää se kun sanoo, että on ollut kolme vuotiaasta suomessa,
      miksi Niko puhuu huonoa suomea.

      • Anonyymi

        Katson 24/7 tiedän millainen Niko on välillä pelotti muiden asukkaiden puolesta tosi kuumakalle välillä eilen.


      • Anonyymi

        Aksentti ihan samanlainen, kuin kaikilla maahanmuuttajilla.


      • Anonyymi

        Koska hänen perheensä muutti suomeen kun niko oli 3 vuotias. Hänen vanhempansa alkoivat silloin opettelemaan suomea. Niko osasi silloin jo hyvin iranin kieltä ja kielen oppimisen herkkyyskausi oli jo menossa ohi. Suomen opettelemiseen vaaditaan vähintään 3 vuotta intensiivistä oppimista. Hänen vanhempansa eivät voi oppia enää lausumaan suomea niinkuin se täällä lausutaan, eikä nikolla tietenkään sen ikäisenä voi olla jatkuvasti suomalaisia ystäviä puhumassa hänelle suomea. Joten käytännössä vasta kouluun mennessä, 6 - 7 vuotiaana hän on voinut alkaa lausumaan suomea oikein.

        Sanasto ja lausuminen on kaksi aivan eri asiaa. Siitä syystä meillä on mm. ollut se tankero englanti valtakielenä virkakoneistossa ja rallienglanti taas kilpa-autoilijoiden yhteisössä, ennenkuin koulussa on alettu painottamaan myös kunnon lausuntaa sanaston ja kieliopin mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänen perheensä muutti suomeen kun niko oli 3 vuotias. Hänen vanhempansa alkoivat silloin opettelemaan suomea. Niko osasi silloin jo hyvin iranin kieltä ja kielen oppimisen herkkyyskausi oli jo menossa ohi. Suomen opettelemiseen vaaditaan vähintään 3 vuotta intensiivistä oppimista. Hänen vanhempansa eivät voi oppia enää lausumaan suomea niinkuin se täällä lausutaan, eikä nikolla tietenkään sen ikäisenä voi olla jatkuvasti suomalaisia ystäviä puhumassa hänelle suomea. Joten käytännössä vasta kouluun mennessä, 6 - 7 vuotiaana hän on voinut alkaa lausumaan suomea oikein.

        Sanasto ja lausuminen on kaksi aivan eri asiaa. Siitä syystä meillä on mm. ollut se tankero englanti valtakielenä virkakoneistossa ja rallienglanti taas kilpa-autoilijoiden yhteisössä, ennenkuin koulussa on alettu painottamaan myös kunnon lausuntaa sanaston ja kieliopin mukana.

        NO, voi helvetin helvitti.


    • Anonyymi

      nikon asenne on siis se että kaikkien suomessa asuvien pitää tehdä töitä yhteiskunnan hyväksi, hyväksyä erilaiset ihmiset sellaisina kuin he ovat, kunnioittaa ja hoitaa ympäristöä, sekä kehittää koulutusta ja heikompien avustamista.

      Eli tehdä suomesta parempi paikka.

      Ja tuollaisia "maahanmuuttajia" et kaipaa suomeen!?

      Joskus parikymmentä vuotta sitten te rasistit valititte kuinka maahanmuuttajat vie teiltä työt ja naiset ja vaaditte että maahamuuttajien tulee tehdä töitä ja maksaa itse elämisensä.

      • Anonyymi

        Niko on 25 v. Mitä työtä hän itse on tehnyt?

        Itse aloitin jo kouluaikana nk. kesätöillä ja olen ollut todellinen sekatyöläinen, yli 30 erilaista (eri alojen) työtä: nk. työttömyysaikanakin tehnyt mitä työtä vain, mitä olen löytänyt. Satuttanut itseni, raskaissa, fyysisissä töissä. On kaksi eri ammattia.

        Niko koko tuosta bb-remmistä ei ilmoita ammatikseen mitään. Jokaisella nk. kantasuomalaisella tuolla on jokin koulutus, työ tai ammatti. Pikkuinen Kristiina on sähköasentaja (nk. perinteinen miesten työ eli ammatti).

        Itse en huolisi miestä, joka ei osaa tehdä mitään. Aikuista "miestä". joka elää muiden siivellä maassa, jonka itsenäisyydestä ja vapaudesta oma kansa, jopa sen lapset on itse taistellut ja isänmaansa rakentanut, omalla työllään.

        Sotilaspoika:
        https://www.youtube.com/watch?v=Nb33fjDkBH8

        Olen suomalainen nainen.


      • Anonyymi

        Itse ei hyväksy kaikkia, tyypillinen kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko on 25 v. Mitä työtä hän itse on tehnyt?

        Itse aloitin jo kouluaikana nk. kesätöillä ja olen ollut todellinen sekatyöläinen, yli 30 erilaista (eri alojen) työtä: nk. työttömyysaikanakin tehnyt mitä työtä vain, mitä olen löytänyt. Satuttanut itseni, raskaissa, fyysisissä töissä. On kaksi eri ammattia.

        Niko koko tuosta bb-remmistä ei ilmoita ammatikseen mitään. Jokaisella nk. kantasuomalaisella tuolla on jokin koulutus, työ tai ammatti. Pikkuinen Kristiina on sähköasentaja (nk. perinteinen miesten työ eli ammatti).

        Itse en huolisi miestä, joka ei osaa tehdä mitään. Aikuista "miestä". joka elää muiden siivellä maassa, jonka itsenäisyydestä ja vapaudesta oma kansa, jopa sen lapset on itse taistellut ja isänmaansa rakentanut, omalla työllään.

        Sotilaspoika:
        https://www.youtube.com/watch?v=Nb33fjDkBH8

        Olen suomalainen nainen.

        Hän on opiskellut. Ensin peruskoulun jälkeen lukio, sitten liiketaloutta, jota aikoo jatkaa vielä BB:n jälkeen.

        Sen kyllä huomaa että sinä et ole koskaan opiskellut mitään. Suoraan vaan pätkätöihin ja elämänkouluun kun ei ole kukaan viitsinyt katsella töissä pidempään.

        Ja senkin huomaa ettet ole katsellut 247:aa kun et ole kuunnellut mitä niko on talossa kertonut ja mistä aiheista keskustellut. Hänen juttunsa menevät sinun ymmärryksen yli niin pahasti että kyllähän sellainen varmaan tuollaista rasistia ärsyttääkin.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä noi Nikon jutut ja asenne ihan kuin kuusta. Kulttuuri ero liian suuri. Ihmettelen kovasti kuinka kauan asukkaat jaksaa noita häen juttuja. Kohta joku varmasti polttaa päreet.

      • Anonyymi

        Pelottavan kiivas heppu.Tuon lähelle ei haluaisi pimeässä yksin. Näkyy kun joutuu yrittää hillitseen itseään mutta läpi puskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavan kiivas heppu.Tuon lähelle ei haluaisi pimeässä yksin. Näkyy kun joutuu yrittää hillitseen itseään mutta läpi puskee

        Kiitos, samaa mieltä. Ikinä ei suomeen sopeudu, vaikka mikä olis.


      • Anonyymi

        samin juttuja ei kukaan näytä jaksavan kun on saanut huippupisteet. 12 pisteeseen verrattuna 4 pistettä jotka niko sai, on aika pieni määrä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe