Kuuma nainen

Anonyymi

Minkä lainen nainen kääntää sun pään? Itsevarma tietty, mut millainen ulkonäkö sytyttää?

25

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sellainen joka pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään. Muuten oon aika kaikkiruokainen, tykkään naisista ylipäänsä ;D

    • Anonyymi

      Miten niin itsevarma tietty?

      Ei se ainakaan mul oo mikään ehdoton.

      Itsevarmuutta kehittyy oikeiden ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Tyylikäs ja tyttömäinen yleisvaikutelma. Kiva vyötärö näköpiirissä.

      Pari päivää sitten bongasin tällaisen naisen. Paitsi että hän se kyllä minua tiiraili bambisilmillään, ensiksi.😉

      • Anonyymi

        Oletko itse myös tyttömäinen ja kapea vyötäröinen?

        Itse en osaa kertoa mihin tiettyyn juttuun kiinnitän huomiota. Se on jokaisen kohdalla ollut eri juttu. Se vaan aina tapahtuu (se tunne) ihan yllättäen.
        Täl hetkel oon tosi ihastunut ja nyt on käynyt niin et kohtaaminen tapahtuu aina tosi yllättäen ja sattumalta niin meen ihan lukkoon. Enkä hymyillytkään huomannut kun ohimennen kohdattiin niin nopeasti. 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse myös tyttömäinen ja kapea vyötäröinen?

        Itse en osaa kertoa mihin tiettyyn juttuun kiinnitän huomiota. Se on jokaisen kohdalla ollut eri juttu. Se vaan aina tapahtuu (se tunne) ihan yllättäen.
        Täl hetkel oon tosi ihastunut ja nyt on käynyt niin et kohtaaminen tapahtuu aina tosi yllättäen ja sattumalta niin meen ihan lukkoon. Enkä hymyillytkään huomannut kun ohimennen kohdattiin niin nopeasti. 😭

        Tyttömäinen? Hel nou. 😁
        Vastasin vain rehellisesti siihen, mikä saa pään kääntymään. Ihastuminen on sitten oma lukunsa.

        Olen itse sekoitus androgyyniä ja poikamaista, näin ulkoisesti.


    • Anonyymi

      Kyllä hyvinkin monenlaiset naiset voi olla kuumia. Riittää, että on keskinäistä kemiaa. Saa hymyn huulille ja silmät loistamaan..

    • Anonyymi

      Mulla harvemmin pää kääntyy pelkän ulkonäön perusteella. Mut jos saa katseellaan tai jollain eleellä jotenkin sopivasti kiinnostumaan ja vielä ulkonäkö miellyttää niin sit alkaa pääkin kääntyillä.

    • Anonyymi

      Olen hetero mies, en kuitenkaan mikään pervo.
      Kysyisin miten lesbot löytävät seuraa eli tunnistavat toiset lesbot. Eli onko seuran löytäminen itse asiassa lähes mahdotonta.
      Kysyn tämän lisätäkseni ymmärrystä kyseistä vähemmistöryhmää kohtaan.

    • Poikamainen.

    • Anonyymi

      Silmää miellyttävä ja mukava ihminen. Ei tuollaista voi eritellä. Itse olen pehmoinen ja naisellinen ulkonäöltäni, mutta en mitenkään perinteisesti luonteeltani/piirteiltäni/harrastuksiltani, eleiltäni jne.

    • Anonyymi

      Sellainen joka viihtyy niin korkkareissa, hameissa kuin verkkareissa ja farkuissakin. Näyttää nätiltä ilman Tikkurilan värikarttaa. Sopusuhtainen vartalo ja vyötärö josta ottaa kiinni. Lähestyttävä persoonallisuus ihanalla hymyllä.
      Sopiva itsevarmuus joo mutta ujohkot vetoaa myös.

    • Anonyymi

      Kunnon perä Hällä täytyy olla , ja naimakuntoinen ;-*

    • Anonyymi

      Salaperäinen, mutta oikealla hetkellä avoin ja totuudenmukainen. Sydämellinen, avarakatseinen ja elämään positiivisesti suhtautuva nainen. Kyky keskustella myös syvällisemmistä asioista ja pohtia eri näkökulmia. Liika vaikeastitavoiteltavuus, epäjohdonmukaisuus ja sekavat signaalit ovat turnoff. Ulkonäöllisesti naisellinen, mutta persoonallinen, myös androgyyni tyyli on ihana.

    • Anonyymi

      Onk teil tosiaan joku vartalotyyppikin..

      • Anonyymi

        Miksei. Ei tarvitse tiimalasi todellakaan olla mutta ääripäät ei houkuttele noin yleensä.


    • Anonyymi

      Kunnon butch 😳 Tuijotan ja pitkään.

    • Anonyymi

      Femme muttei mikään joulukuusi koristeineen, sillai rennosti naisellinen.

      • Anonyymi

        Mmm joo 👌


    • Anonyymi

      Urheilullinen

    • Anonyymi

      Mulle just kerrottiin, et olen nainen joka tihkuu seksiä... no joo, ehkä, en tarkoituksella. Minun olemus, ehkä...mutta olen lähinnä joutunut kärsimään asiasta, kateutta paljon !!! Mutta nyt ymmärrän asioita, miksi minua on esim. leimattu huoraksi sun muuta 😀. Nyt alkaa olemaan ikää sen verran enemmän, että on varmaankin se seksin tihkuminen loppunut 😀. Mutta näillä mennään 😀😘

    • Anonyymi

      Valitettavasti minun makuuni tehokkaimmat kääntäjät ovat Itä-Aasiassa saakka.

      • Anonyymi

        Keltakuume?


      • Anonyymi

        Oikeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti?

        Oikeesti.
        Vaikka Suomestakin löytyy sopivan näköisiä yksilöitä.


    • Anonyymi

      Se tunne kun näen ihastuksen ja sit iskee heti se epätoivo ja masennus sen jälkeen kun en vaan näytä silt milt haluisin. Ja tajuan et en oo tarpeeks kaunis ym. hänelle.
      😑

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe