Ainako se pitää epäillä, vaikka ei ole aihetta

Anonyymi

Pirkanmaalla sijaitsevassa Kihniön kunnassa on järkytytty tapauksesta, jossa pienen lapsen vanhempia epäillään pahoinpitelyistä ja taposta.

Vuonna 1967 syntynyt mies ja 1995 syntynyt nainen on vangittu todennäköisin syin taposta epäiltynä. Lisäksi heitä epäillään kahdesta pahoinpitelystä. Vangitsemistietojen mukaan tappo ja pahoinpitely ovat tapahtuneet 8.–9. syyskuuta. Toisen pahoinpitelyn epäillyksi tekoajaksi on merkitty 31.8–9.9.

Kommenttia:

Ettekö millään ilveellä osaa tai tajua lopettaa tuota ikäloppua epäillään ja vielä kerran epäillään turhake sanan käyttämistä rikos uutisissanne. Sitä ei nimittäin ole mikään pakko eikä velvollisuus käyttää, vaan muutkin paremmin asiaa ilmaisevat sanat ovat sallittuja sekä toivottuja. Ei koirat perään hauku, vaikka jätätte tuon ikiaikaisen epäillään kliseen pois ja korvaisitte sanan vaikka että poliisi uskoo, poliisi arvioi ,poliisi arvelee, poliisi otaksuu jne..
Seuraavassa sama juttu parempaan kieliasuun muutettuna, ottakaa siitä vastaisuudessa oppia.

Kas näin:
Pirkanmaalla sijaitsevassa Kihniön kunnassa on järkytytty tapauksesta, jossa pienen lapsen vanhempien uskotaan syyllistyneen pahoinpitelyyn ja tappoon..

Vuonna 1967 syntynyt mies ja 1995 syntynyt nainen on vangittu, koska heidän uskotaan syyllistyneen tappoon. Lisäksi heitä arvellaan kahdesta pahoinpitelystä. Vangitsemis tietojen mukaan tappo ja pahoinpitely ovat tapahtuneet 8.–9. syyskuuta. Toisen pahoinpitelijän teko ajaksi on merkitty 31.8–9.9.

Eihän ollut paha kirjoitus. Ei sitä tarvitse rikollisia paapoa tuolla tavalla, sillä tekijöiksi heitä pitää kutsuttaman alusta alkaen. Älkää alentuko hierarkiassa noin alas nimittämällä itse itseänne vain epäilijöiksi, vaikka oikeasti olette hierarkian arvoasteikossa ylimmällä tasolla ja tuomio istuinhan ei tiedä asiasta höykäsen pöykästä vaan tukeutuu täysin teidän tiedonantoihin

Tämä poliiseille tiedoksi ja ohjenuoraksi

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menee jo aika väsyneeksi.
      Mutta onhan se toisaalta hyvä, että ihmisellä on harrastus.

      • Anonyymi

        Niinpä, mutta taasko tämä !


    • Anonyymi

      Ei tutkimuket ole uskonasioita, tutkittavia epäillään ja todetaan syyllisiksi tai syyttömiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe