Haluan kostaa siskolle

Anonyymi

Moi. Oon halunnu kostaa mun siskolle jo kauan. En ees muista millon oisin ollu itkemättä. Aina se huutaa, satuttaa ja valehtelee musta äitille. Tänääki se huusi mun korvaan ihan täysii ja melkein rikko mun puhelimen. Oisko mitään ideoita miten voisin kostaa sille ilman et jäisin kii. Ja en haluu mitää kommenttei et ei kannata kostaa.

5

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi! Tiiän että oon tosi myöhässä mutta itellä on siskon takia ärsyttäviä päiviä, ja se vaan jaksaa valittaa asiasta toiseen.. Se on muuttanu jo pois kotoo ja asuu 20km kaukana meidän kodista. Se tulee melkeen joka päivä tänne meille vaikka sillä on oma kämppä ja se elää tuki rahoilla eikä mee ees töihin vaikka semmosia se vois saada. Aina se jaksaa valitttaa kuinka "köyhä" se on, vaikka se saa joka kuukausi 50€ rahaa äitiltä, ja sitte äiti vielä maksaa sen ruoat. Se aina valittaa kuinka riippuvainen mää oon mun puhelimesta, mutta ite se on 5h enemmän puhelimella ku mää. Se valittaa joka asiasta eilä anna tehä mitään kivaa, se arvostelee mun syömistä, väittää puhuvansa totta, kehuu vaan itteään ja alkaa tahallaan riiteleen asioista. Haluaisin tehä sille jotain, en niinku pahaa tai sillee, mutta jotain mistä se älyää omat teot, pyytää anteeks ja ymmärtää kuinka rasittava se oikeesti on. Se vaikuttaa joltain pikkulapselta jolla on vaan vähä kehittyneemmät aivot. AUTTAKAA MUA KEKSIMÄÄN JOKU KEINO SANOO SILLE STOP! (ps... aina ku yritän selittää sille tätä kaikkee, nii se vaan puhuu päälle ja häipyy nukkuun tai jotain)

• Anonyymi

Paras kosto on menestyä jossakin asiassa tosi hyvin. Se ketuttaa eniten siskoa.

• Anonyymi

Laita kypsä kanan muna lautaselle ja sano että tuu ottaa kananmunaa ja se ei olekaan keiteetty.

• Anonyymi

oikeesti niin ymmärrän sua!! Mun pikkku sisko on mahdoton haluaisin puhua sun kaa enenmään ,eissä taitaa olla samaa!!

siis mun sisko on 9v. se on hirvee se hyppii jotain sen "therian"hyppyjä
      se puhuu sen puhelimeessa sen ainoalle "therian" kaverilleen levittä musta ikäviä juoruja koulussa! sil ei oo ees kavereita sellasii oikeita kun se on nii ilkee!

se huutaa mulle kun meen syömään tai vessaan koska sitä ei saa häiritä, eli mun pitäis olla huonessani koko ajan.

No kuitenkin neuvon sua jos teillä on eläimiä riko sen tärkee tavara ja syytä eläintä meillä se ei voi sitten suutta eikä se auta vaikka eläimelle laittas puhelin kiellon joten..

voit myös mennä sen puhelimelle (jos pääset) ja laittaa viestiä tyypeille, vaikka sydämmii jollekkin sen luokkalaiselle pojalle ja sit paina poista ITSELTÄNI moikka!

• Anonyymi

sisko satutti pahasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5387
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      86
      4094
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      2427
    4. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      327
      992
    5. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      69
      984
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      793
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      776
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      98
      762
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      739
    10. En vain uskalla

Lähestyä häntä. Kaivattuani
      Ikävä
      26
      730
    Aihe