Miten saan rahaa 10v

Anonyymi

Olen 10v poika ja haluaisin tienata 300€ Pleikkariin. Millä tavalla voisin saada rahaa? Koti työt ei kiinnosta koska saan vaan 0,50€.

3

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet liian nuori ja et saa tehdä töitä. Tee vain niitä kotitöitä kiltisti niin saatat saada palkkioksi pleikkarin sitten kun vanhemmilla on sellaiseen varaa.
      Pleikkarin hinta on kumminkin tosi paljon ja esim. sitä ennen pitää saada vuokra ja muut laskut maksettua. Rahaa on vaikea saada mistään, olit minkä ikäinen tahansa, koska töitä ei niille aikuisillekaan löydy tarpeeksi.

Jos haluat auttaa laskujen suhteen niin kysy, että vanhemmat selittää mihin kaikkeen kuluu rahaa ja jos voit itse omilla toimillasi vähentää kuluja jotenkin ja olla sähkössä tai muissa ostoksissa säästäväisempi.
      Pyydä heitä näyttämään, että näet laskut ja muut niin sen käsittää paremmin.

Sillä tavoin säästät heidän kuluissaan ja sinulla on paremmat mahdollisuudet saada se pleikkari. Kotitöiden teko itsenäisesti auttaa heitä myös kuluissa ja että he jaksavat töissä tai etsiä töitä, mikä tilanne teillä onkin.
      Kysy ja keskustele vanhempiesi tai huoltajaisi kanssa, että onko tällainen sopimus teidän kesken kuinka mahdollinen.

• Anonyymi

Muista, että olet vain 10 vuotias ja täällä netissä ei kannata hirveästi kysyä asioita yksinään, koska tulee vastaan kaikkia törkeitä ihmisiä.

Tuolta löytyy tietoa ja apua sinun ikäisillesi turvallisesti ja siellä osataan neuvoa minua paremmin:

https://www.nuortennetti.fi/

• Anonyymi

mäkin oon 10v tarvitsisin 3,50e

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3051
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2139
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      66
      1978
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1843
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1573
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1346
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1292
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1265
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1085
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1066
    Aihe