Olen 10v poika ja haluaisin tienata 300€ Pleikkariin. Millä tavalla voisin saada rahaa? Koti työt ei kiinnosta koska saan vaan 0,50€.
Miten saan rahaa 10v
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Olet liian nuori ja et saa tehdä töitä. Tee vain niitä kotitöitä kiltisti niin saatat saada palkkioksi pleikkarin sitten kun vanhemmilla on sellaiseen varaa.
Pleikkarin hinta on kumminkin tosi paljon ja esim. sitä ennen pitää saada vuokra ja muut laskut maksettua. Rahaa on vaikea saada mistään, olit minkä ikäinen tahansa, koska töitä ei niille aikuisillekaan löydy tarpeeksi.
Jos haluat auttaa laskujen suhteen niin kysy, että vanhemmat selittää mihin kaikkeen kuluu rahaa ja jos voit itse omilla toimillasi vähentää kuluja jotenkin ja olla sähkössä tai muissa ostoksissa säästäväisempi.
Pyydä heitä näyttämään, että näet laskut ja muut niin sen käsittää paremmin.
Sillä tavoin säästät heidän kuluissaan ja sinulla on paremmat mahdollisuudet saada se pleikkari. Kotitöiden teko itsenäisesti auttaa heitä myös kuluissa ja että he jaksavat töissä tai etsiä töitä, mikä tilanne teillä onkin.
Kysy ja keskustele vanhempiesi tai huoltajaisi kanssa, että onko tällainen sopimus teidän kesken kuinka mahdollinen. - Anonyymi
Muista, että olet vain 10 vuotias ja täällä netissä ei kannata hirveästi kysyä asioita yksinään, koska tulee vastaan kaikkia törkeitä ihmisiä.
Tuolta löytyy tietoa ja apua sinun ikäisillesi turvallisesti ja siellä osataan neuvoa minua paremmin:
https://www.nuortennetti.fi/ - Anonyymi
mäkin oon 10v tarvitsisin 3,50e
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755