Miten saan rahaa 10v

Anonyymi

Olen 10v poika ja haluaisin tienata 300€ Pleikkariin. Millä tavalla voisin saada rahaa? Koti työt ei kiinnosta koska saan vaan 0,50€.

3

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet liian nuori ja et saa tehdä töitä. Tee vain niitä kotitöitä kiltisti niin saatat saada palkkioksi pleikkarin sitten kun vanhemmilla on sellaiseen varaa.
      Pleikkarin hinta on kumminkin tosi paljon ja esim. sitä ennen pitää saada vuokra ja muut laskut maksettua. Rahaa on vaikea saada mistään, olit minkä ikäinen tahansa, koska töitä ei niille aikuisillekaan löydy tarpeeksi.

      Jos haluat auttaa laskujen suhteen niin kysy, että vanhemmat selittää mihin kaikkeen kuluu rahaa ja jos voit itse omilla toimillasi vähentää kuluja jotenkin ja olla sähkössä tai muissa ostoksissa säästäväisempi.
      Pyydä heitä näyttämään, että näet laskut ja muut niin sen käsittää paremmin.

      Sillä tavoin säästät heidän kuluissaan ja sinulla on paremmat mahdollisuudet saada se pleikkari. Kotitöiden teko itsenäisesti auttaa heitä myös kuluissa ja että he jaksavat töissä tai etsiä töitä, mikä tilanne teillä onkin.
      Kysy ja keskustele vanhempiesi tai huoltajaisi kanssa, että onko tällainen sopimus teidän kesken kuinka mahdollinen.

    • Anonyymi

      Muista, että olet vain 10 vuotias ja täällä netissä ei kannata hirveästi kysyä asioita yksinään, koska tulee vastaan kaikkia törkeitä ihmisiä.

      Tuolta löytyy tietoa ja apua sinun ikäisillesi turvallisesti ja siellä osataan neuvoa minua paremmin:

      https://www.nuortennetti.fi/

    • Anonyymi

      mäkin oon 10v tarvitsisin 3,50e

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe