onko täällä paljon semmoisia kirjoittajia? ja kuinka ootte huomannu että tykkäätte tytöistä?
lesbosinkut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kaikkihan tällä palstalla sinkkuja on
- Anonyymi
Niin sinkkuja on kaikki tai sitten myöhäisheränneitä miesten kanssa naimisissa olevia. Ei täällä normaaleja ole, eikä täältä mitään kannata etsiä tai vastauksia mihinkään hakea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinkkuja on kaikki tai sitten myöhäisheränneitä miesten kanssa naimisissa olevia. Ei täällä normaaleja ole, eikä täältä mitään kannata etsiä tai vastauksia mihinkään hakea.
Taidatte lukea vääriä ketjuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostakinhan meidän myöhäisheränneiden on lähdettävä, vai? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostakinhan meidän myöhäisheränneiden on lähdettävä, vai? ;)
Me jotka myöhemmällä iällä olemme tajunneet ettei miehet kiinnosta ovat jostain syystä epäkelpoisia lesbopiireissä. Olen itse tajunnut viitisen vuotta sitten ettei miehet kiinnosta ja koen etten oikein kelpuuteta yhteisöön jostain syystä. Haluaisin naisen viereeni mutta.. no. Elämä on. Pitänee hyväksyä se että pysyn loppuelämän itsekseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me jotka myöhemmällä iällä olemme tajunneet ettei miehet kiinnosta ovat jostain syystä epäkelpoisia lesbopiireissä. Olen itse tajunnut viitisen vuotta sitten ettei miehet kiinnosta ja koen etten oikein kelpuuteta yhteisöön jostain syystä. Haluaisin naisen viereeni mutta.. no. Elämä on. Pitänee hyväksyä se että pysyn loppuelämän itsekseni.
Voihan myöhäisherännyt pariutua aina toisen samanlaisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei menneisyydellä ole väliä, jos olet vapaa ja sinut itsesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Eimen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei menneisyydellä ole väliä, jos olet vapaa ja sinut itsesi kanssa.
Olen yrittänyt ajatella näin, olen vapaa ja suht koht sinut itseni kanssa. Mutta vaikuttaa nyt kuitenkin ettei kelpaa jostain syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt ajatella näin, olen vapaa ja suht koht sinut itseni kanssa. Mutta vaikuttaa nyt kuitenkin ettei kelpaa jostain syystä.
Etsit vääristä paikoista, on paljon pareja joiden toinen osapuoli on mh tai on molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsit vääristä paikoista, on paljon pareja joiden toinen osapuoli on mh tai on molemmat.
Mikä on mh? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sitten löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mh? 😊
Myöhäänherännyt, ei jaksa kirjoittaa koko sanaa..
Ootte kyllä tietämättömiä, ette ole varmaan missään naisten tapahtumissa käyneet ikinä kun ette tiedä miten paljon on myöhäänheränneitä pareja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sitten löytyy?
Tapahtumista, ryhmistä, bileistä, meikäläisten harrastusryhmistä jne. Mutta monella on kyllä jo valmiiks joku mielessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtumista, ryhmistä, bileistä, meikäläisten harrastusryhmistä jne. Mutta monella on kyllä jo valmiiks joku mielessä..
Joo se ykkösnainen... muut kelpaa ehkä jos sitä ei saa. Mut osalla ei oo ketään takataskussa!
- Anonyymi
Naimisissa miehen kanssa..vielä.. myöhäisherännyt.
Voisi kai sanoa, että tajunnut asian, kun alkanut etsimään syitä tyytymättömyyteen ja lopettanut itsensä ”syyllistämisen”, että minussa olisi vika, koska mieheni ei kiinnosta tippaakaan, pikemminkin tuntuu vastenmieliseltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691