Sua S! Sydän lyö tyhjää ja töllö jää päälle muu maailma pysähtyy ympäriltä kun nään sun.. Rakkaudella T
https://m.youtube.com/watch?v=aoOxhecquGg
Voi luoja mä niin rakastan
7
71
Vastaukset
Valitettavasti Sanna ei taida olla kovin kiinnostunut sinusta 🤔🖕🖕🖕
- Anonyymi
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan asian vierestä hihihittää 🤭🤭🤭 kike se jaksaa aina puuttuu Sannan suhteisiin! Kummallista kyllä!!!
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan asian vierestä hihihittää 🤭🤭🤭 kike se jaksaa aina puuttuu Sannan suhteisiin! Kummallista kyllä!!!
Mitä sitten? Onkos se sinulta Kaisa jotenkin pois? Kyllä se sinäkin aina jollain tavalla kuitenkin otat kantaa niin Kaisan kuin minun ja mikä kummastuttaa minua eniten, että puutut vielä tuiki tuntemattomien ihmisten suhteisiin! Mahtaakohan sinulla olla suhdetta tällä hetkellä ollenkaan kun noin kiinnostunut olet muiden tekemisistä??????
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Mitä sitten? Onkos se sinulta Kaisa jotenkin pois? Kyllä se sinäkin aina jollain tavalla kuitenkin otat kantaa niin Kaisan kuin minun ja mikä kummastuttaa minua eniten, että puutut vielä tuiki tuntemattomien ihmisten suhteisiin! Mahtaakohan sinulla olla suhdetta tällä hetkellä ollenkaan kun noin kiinnostunut olet muiden tekemisistä??????
Piti kirjoittaa Sannan suhteisiin
- Anonyymi
Piti kirjoittaa Sannan suhteisiin
🙄🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 niin piti joo, mutta kirjoitit kuitenkin minun nimeni! taitaa olla kiken suhteet hyvällä mallilla kun tähän aikaan olet tossa kunnossa!!!!🤔🥂
Anonyymi kirjoitti:
🙄🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 niin piti joo, mutta kirjoitit kuitenkin minun nimeni! taitaa olla kiken suhteet hyvällä mallilla kun tähän aikaan olet tossa kunnossa!!!!🤔🥂
Mikä vittu sua vaivaa taas?????????🤔🤔🤔💚💚🇲🇱
- Anonyymi
Mikä vittu sua vaivaa taas?????????🤔🤔🤔💚💚🇲🇱
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kike????? Kyllä ne sinunkin sätkät on välillä ollut muutakin kuin lm!! ihan vaan sivusta vittuilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456