Hei, olen tosiaan 46v mies ja kahden teinin isä. Haaveilen kovasti lapsesta, mutta vaimoni ei halua eikä ole enää mahdollistakaan. Muutenkin parisuhteemme ei ole ollut onnellinen liitto. Itse olen tähän asti mennyt aina perhe edellä mutta nyt lasten ollessa jo varttuneempia olen alkanut ajatella myös itseäni.
Olenko ihan hullu kun salaa haaveilen perheenlisäyksestä jonkun toisen kanssa?
Ps. Jospas joskus vielä olen onnellinen....
46v isä ja vauvakuume
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
Realistinen totuus on, ettei yksikään suhde ole kokonaan onnellinen tai muuten se perustuu valheeseen eli todellisten tunteiden peittelyyn. Miks et puhu avoimesti tunteistasi vaimollesi. On todella epäreilua omaa vaimoasi kohtaan haaveilla salaa jonkun toisen naisen kanssa lapsesta. Jos naisesi tietäisi ajatuksiasi, niin uskon että tulisi kengän kuvio persuuksiisi! Oletko miettinyt ettei keski- iässä vanhemmuus ole kuin ruusuilla tanssimista, koska nuorenakin se on todella haastavaa jaksamisen kanssa. Sinuna keskittyisin nauttimaan elämästä, kun lapsesi ovat jo noinkin vanhoja. Elämä on lyhyt, itse en haaskaisi omaa vapauttani pienten lasten kasvatukseen. Terv. Kokenut nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874362BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983584- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692800Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 781260
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381052MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963- 58949