Hei, olen tosiaan 46v mies ja kahden teinin isä. Haaveilen kovasti lapsesta, mutta vaimoni ei halua eikä ole enää mahdollistakaan. Muutenkin parisuhteemme ei ole ollut onnellinen liitto. Itse olen tähän asti mennyt aina perhe edellä mutta nyt lasten ollessa jo varttuneempia olen alkanut ajatella myös itseäni.
Olenko ihan hullu kun salaa haaveilen perheenlisäyksestä jonkun toisen kanssa?
Ps. Jospas joskus vielä olen onnellinen....
46v isä ja vauvakuume
1
176
Vastaukset
- Anonyymi
Realistinen totuus on, ettei yksikään suhde ole kokonaan onnellinen tai muuten se perustuu valheeseen eli todellisten tunteiden peittelyyn. Miks et puhu avoimesti tunteistasi vaimollesi. On todella epäreilua omaa vaimoasi kohtaan haaveilla salaa jonkun toisen naisen kanssa lapsesta. Jos naisesi tietäisi ajatuksiasi, niin uskon että tulisi kengän kuvio persuuksiisi! Oletko miettinyt ettei keski- iässä vanhemmuus ole kuin ruusuilla tanssimista, koska nuorenakin se on todella haastavaa jaksamisen kanssa. Sinuna keskittyisin nauttimaan elämästä, kun lapsesi ovat jo noinkin vanhoja. Elämä on lyhyt, itse en haaskaisi omaa vapauttani pienten lasten kasvatukseen. Terv. Kokenut nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746