Ottaa päähän kun Ford ei ole edistynyt hybridipuolella. Kohta pitää vaihtaa nykyinen auto enkä haluaa 1,0 155 hv kevythybridiä vaan kunnon plug-in millä pääsee 50-80 km sähköllä! Mistä löytyisi tietoa milloin Kugan moottorivaihtoehto tulee Focukseen?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Fordin salaisista muistioista.
Tuo akkusysteemi ei sovi sellaisenaan Focuksen , koska on Kugassa auton alla. Focuksesta loppuisi tila.
Takakonttiin ei voi laittaa painolastia.- Anonyymi
Niinpä :-(
- Anonyymi
jos pinkka kunnossa
osta toyota rav 4 plug in hybrid- Anonyymi
Eihän tuo ole järkevän ihmisen valinta. Samalla rahalla saa älyttömän paljon parempaa kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo ole järkevän ihmisen valinta. Samalla rahalla saa älyttömän paljon parempaa kaikessa.
Aivan totta. Rav on vielä ymmärrettävä 40t€ hintaluokassa, mutta tuo ladattavan hinta nousee lähelle 60t€.
Ennemmin sitten Kuga PHEV hieman päälle 40 t€.
Tai jos hyvä kyyti kelpaa, Mondeo HEV on paras valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646