Olin kasvohoidossa ja kosmetologi sanoi ihottumasta naamassani.
Olen itse ihmetellyt samaa, kun ei ole ennen ollut.
Ei ole ryppyjä ollenkaan, mutta ne punaiset läiskät.
Kyseli käytänkö paljon mausteita.
En käytä en.
Sitten puhe johkaantui käynteihini palvelukodissa ja maskiin.
Se oli siinä.
Olen saanut maski-ihottuman.
Voi kele, tana.
Minulla on ollut käytössä monia eri malleja.
Kosmetologi kertoi, että hän näkee jatkuvasti tätä ihottumaa asiakkailla ja myös hoitajilla.
No niin.
Pitikö nyt vanhoilla päivillään saada naama kirjavaksi ja ihottumaiseksi.
Kortisonivoide voisi jeesata.
Mutta mitä teen tuon maskipakon kanssa?
Mistä löytyy suoja, josta ei tule ihottumaa ja on helppo hengittää.
Bussissa, kaupoissa, palvelukodissa?
Maskista ihottuma
48
987
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile tätä:
https://www.varusteleka.fi/fi/product/scott-promask-fm3-kaasunaamari/63186
Mua ihmii, näitä pitäis näkyä kaduilla useinkin, ensimmäistäkään en ole nähnyt. Kyse kaasunaamarista, jonka tarkoitus suojata käyttäjäänsä, siinä sivussa tietenkin muita käyttäjän mahdollisilta pöpöiltä. Koko kangasrätti jotenkin ajatuksena hölmö, hanki ammattilaislaatua.
=DW=- Anonyymi
Unohtui.
Toi käy paariolosuhteisiinkin, naamarissa liitäntä juomaletkulle. Tupakinpolttoa ei mainittu, olettais, samasta liitännästä varmaan pystyy röökiäkin polttelemaan.
=DW= - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
DW
Saan palvetutalosta maskin. Luulisi olevan ammattilaislaatua.Höpöhöpö.
Halvinta bulkkikamaa, tottakai sellaisista saa ihottumaa ja ties mitä pöpöjä päästää läpi.
=DW= Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö.
Halvinta bulkkikamaa, tottakai sellaisista saa ihottumaa ja ties mitä pöpöjä päästää läpi.
=DW=Ostin apteekista kertakäyttömaskeja.
Sama juttu. Ihottuma.
Ostin eripaikoista.
Palvelutalossa on kotimaista laatua olevia pestäviä maskeja.
Kaikista ihottuma.
Naamani ei kestä näköjään mitään suojusta.
- Anonyymi
Se on liike ihottumaa. Joillekin tulee myös muuta ihottumaa, mutta maski aina liikkuu edes hieman ja rikkoo pienesti ihon pintaa. Rikkonainen iho ärsyyntyy ja siitä tulee sitä ihottumaa. Ei sille vain voi mitään ja ihan ammattilaisillaki näkyy ihan kunnon rajat maskeista kasvoilla, koska ei siihen auta muu kuin se, ettei käytä sitä maskia. :/
Semmosta se on, kun ihminen vanhenee.
Vanhetessa iho ohenee ja tulee herkemmäksi.- Anonyymi
Siinä käsiä pestessä kädet kuivuvat ja menevät rikki. Siinä ”heikoimpia” suojatessaan raapii naamansa rikki kutiavassa ihottumassaan.
Jos vain toimitaan ihan normaalisti. Virus on aktiivinen aikansa ja toimii elävän olennon tavoin hoitaen hommansa. Anonyymi kirjoitti:
Siinä käsiä pestessä kädet kuivuvat ja menevät rikki. Siinä ”heikoimpia” suojatessaan raapii naamansa rikki kutiavassa ihottumassaan.
Jos vain toimitaan ihan normaalisti. Virus on aktiivinen aikansa ja toimii elävän olennon tavoin hoitaen hommansa.Ano
Mitä tarkoitat, että toimitaan normaalisti?
Menen tänään palvelukotiin hakemaan veljeäni ulos.
Normaalisti en laita maskia.
Nyt on pakko.
Tai sitten velipoika on aina sisällä.
Kukaan muu ei hae häntä ulos.
Alanko yhtä itsekkääksi?- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Mitä tarkoitat, että toimitaan normaalisti?
Menen tänään palvelukotiin hakemaan veljeäni ulos.
Normaalisti en laita maskia.
Nyt on pakko.
Tai sitten velipoika on aina sisällä.
Kukaan muu ei hae häntä ulos.
Alanko yhtä itsekkääksi?Noh, sanoin yhdellekin akalle, joka valitti käsien rikkimenosta, että peset vain ihan normaalisti. Palvelukotien maskipakoista en tiedä, enkä osaa sanoa maskin käytöstä yleensäkään. Itse en käsiä limalla desaa, enkä räkästä maskia käytä. On vain niin äärimmäisen vastenmielistä, eikä vaikuta ollenkaan ”hygieniselta”.
Itsekkyydestä en osaa sanoa mitään! Anonyymi kirjoitti:
Noh, sanoin yhdellekin akalle, joka valitti käsien rikkimenosta, että peset vain ihan normaalisti. Palvelukotien maskipakoista en tiedä, enkä osaa sanoa maskin käytöstä yleensäkään. Itse en käsiä limalla desaa, enkä räkästä maskia käytä. On vain niin äärimmäisen vastenmielistä, eikä vaikuta ollenkaan ”hygieniselta”.
Itsekkyydestä en osaa sanoa mitään!Ano 8:21
Vastaat kuitenkin maski-ihottumaa koskevaan ketjuun.
Etkä tiedä mistään mitään.
Suosittelen palstaa huuhaa- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 8:21
Vastaat kuitenkin maski-ihottumaa koskevaan ketjuun.
Etkä tiedä mistään mitään.
Suosittelen palstaa huuhaaNo, mutta mitä sitten valitat? Jos tunnet tarvetta käyttää maskia, niin käytä. Äläkä valita! Pidä näppyläs!
Anonyymi kirjoitti:
No, mutta mitä sitten valitat? Jos tunnet tarvetta käyttää maskia, niin käytä. Äläkä valita! Pidä näppyläs!
Ano 9:10
Mikä sanaseppo.- Anonyymi
Nuorilla hoitajilla kun on maski-ihottumaa, kun joutuvat maski naamalla pitkiä aikoja olemaan.
Ei kaikesta voi vanhuutta syyttää.
- Anonyymi
Miten olisi itse tehty kangasmaski, jonka pesaiset käsin ja kiehautat. Onko siitä liian kova vaiva. Itse joudun käyttämään neljä kertaa viikossa, mahtaisin olla näppylöillä, en ole kokeillutkaan kertaakaan muuta, verikokeeseenkin menin tk:on omalla maskilla.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 10:10
Mistä ostan kankaan ja mikä on laatu?Käytän maskia aika usein. Minulla on atooppinen iho, eikä noista bulkkimaskeista ole tullut ihoon mitään ärsytystä.
Kannattaisi enemmin tarkistaa ihonhoitotuotteet. Entäpäs jos haut väärää puuta?
Ostin nuorna naisena erittäin allergiatestattua silmänympärysvoidetta, ranskalaista.
Silmäluomet näyttivät kastemadoilta. No ei ollut ryppyjä, ei, kun iho pingotti.
Mutta eilen sain henkisiä näppyjä harrasteessa. Oli suositus ryhmälle maskin käyttöön ja eräs avasi, etten halua käyttää, koska käyttää koko viikon. Siis! What!
Sanoin, että ryhmänä muita ajatellen meidän on syytä käyttää.
Turhamaisuudella ei ole rajoituksia. Sitten hän oli välillä ilman. Käy Hesassa töissä eli potentiaalinen kantaja.
Beng - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Mistä ostan kankaan ja mikä on laatu?Minulla oli vanhasataan kangaspaloja. Kangaskaupan myyjä tietää, mikä kestää keittämisen, toinen puoli keinokuitua, toinen puoli puuvillaa sekä kanttinauhaa. Kuminauha on näppärä, olen sellaista keittänyt muutaman kerran, vielä on kestänyt. Siinä pitää mittailla pärstän levys, että kuminauhat tulevat juuri oikean mittaisiksi ja vähän asetella että tulee hyvin naamalle painuva. Kanttinauhoilla on muut, hyvin toimivat nekin. Kaikkia pesen konessa, mikäli sattuvat olemaaan likaisia kun pesen täyden 60- koneen. En käytä huuhteluaineita.
Kyllä niissäkin hikoaa, käyn pukemassa ulkoilua varten yhden hoitotyypin, kalsareitakin jo tarvinnut, hidasta kun on niin kömpelöksi mennyt. Kyllä siinä naama hikoaa sisätilassa, ei voi mitään.
Sair.hoit- tuttu on avioinut maskini ja pitää niitä parempina kuin sairaalan käyttämät. Hän käyttää junamatkalla. Ompelin kaksi, esitteli niitä facessa ja sai runsaasti tykkäyksiä, tein niistä kauniit, vähän hömppää laitoin. - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Mistä ostan kankaan ja mikä on laatu?Ensinnäkin teet vertailun, mitkä ihoasi vasten olevat vaatteet sopivat sinulle tuottamatta kutinaa tai ihottumaa, vaikkapa alkkarit tai rintsikat?
Sitten vaan sakset käteen ja tekemään maski. Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin teet vertailun, mitkä ihoasi vasten olevat vaatteet sopivat sinulle tuottamatta kutinaa tai ihottumaa, vaikkapa alkkarit tai rintsikat?
Sitten vaan sakset käteen ja tekemään maski.Ano Eilen 22.45
Täytyypä tehdä sloggeista maski.
Rintsikat ovat historiaa.
Varmaan kysymys samanlaisesta kuin pikkuvauvojen herkän pepun vaippaihottuma.
Ihmisen hengityshän on kosteaa ja se kosteus ei pääse pois tiiviin maskin alta, vaan iho hautuu.
Vauvan peppurasvaa ja talkkia sen maskin alle ...- Anonyymi
Kunnon rasvat illalla kasvoihin ja käsiin, eikä vain pelkkiä hajustevoiteita.
Naisia vetetään noissa voidejutuissa noilla ryppykertoimilla, ja asiakas maksaa turhamaisuudesta. Rypyt kuuluu kaikille vanhetessa. Tell
Ehkä en ihan vertaisi persiitä ja naamaa.
Aika kivan näköinen naama kun otetaann maski välillä pois.
Jos talkkina käytetään perunajauhoja ja rasvana tummelia.
Ei ihan lasten katseltavaa.Anonyymi kirjoitti:
Kunnon rasvat illalla kasvoihin ja käsiin, eikä vain pelkkiä hajustevoiteita.
Naisia vetetään noissa voidejutuissa noilla ryppykertoimilla, ja asiakas maksaa turhamaisuudesta. Rypyt kuuluu kaikille vanhetessa.Ano Eilen 12:43
Et tainnut lukea aloitusta.
Minulla ei ole ollenkaan ryppyjä.
Käytän hajusteettomia voiteita.
Naamioina on tuorekurkkuviipaleet.
Kuorintana keltuainen-hunaja-kaurahiutalemösöä.
Ulkoilen raittiissa, metsäisessä ja merellisessä ilmastossa.
En ole ikinä tupakoinut.
Viinankäyttö tyystin loppunut.
Iho on voinut hyvin.
Maskin käytön jälkeen huonontunut suun ympäristöstä ja poskista.2lesken kirjoitti:
Ano Eilen 12:43
Et tainnut lukea aloitusta.
Minulla ei ole ollenkaan ryppyjä.
Käytän hajusteettomia voiteita.
Naamioina on tuorekurkkuviipaleet.
Kuorintana keltuainen-hunaja-kaurahiutalemösöä.
Ulkoilen raittiissa, metsäisessä ja merellisessä ilmastossa.
En ole ikinä tupakoinut.
Viinankäyttö tyystin loppunut.
Iho on voinut hyvin.
Maskin käytön jälkeen huonontunut suun ympäristöstä ja poskista.Nyt sitten jäin ihmettelemään, että miksi sinä kasvohoidossa käyt, kun eikö nuo ihonhoitoaineesi löydy kaikki ihan ruokakaupasta.
No tarvitseehan ne kosmetologitkin rahaa näin kiperänä aikana, kun asiakkaat saattavat olla vähissä.Tellukka kirjoitti:
Nyt sitten jäin ihmettelemään, että miksi sinä kasvohoidossa käyt, kun eikö nuo ihonhoitoaineesi löydy kaikki ihan ruokakaupasta.
No tarvitseehan ne kosmetologitkin rahaa näin kiperänä aikana, kun asiakkaat saattavat olla vähissä.Tell
Käyn sen ihanuuden takia.
Kun ihminen hoitaa minua ja rentouttaa kasvohieronnalla.
Ainahan sitä nypittävää löytyy vaikka kulmakarvoista.
En todellakaan käy usein.2lesken kirjoitti:
Tell
Käyn sen ihanuuden takia.
Kun ihminen hoitaa minua ja rentouttaa kasvohieronnalla.
Ainahan sitä nypittävää löytyy vaikka kulmakarvoista.
En todellakaan käy usein.Eikö olekin kiva sitten, kun pääset sairaalaan ja sinua hoidetaan.
Tellukka kirjoitti:
Eikö olekin kiva sitten, kun pääset sairaalaan ja sinua hoidetaan.
Tell
Olen 8 vuotta putkeen käynyt niin paljon sairaaloissa, teho-osastoilla, kohortissa.palvelukodeissa.
En ihan nyt niitä hoitoja toivo vielä itselleni.
Edesmenneen mieheni kuolemasta tulee tänään kuluneeksi 7 vuotta.
Vein kukan kirkon pihalla olevalle Muualle haudattuen hautakivelle.
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt: Onko maskista hyötyä vai enimmäkseen haittaa ?
Alan uskomaan, että maskista
ei ole mitään hyötyä.
Palvelukodissa hoitohenkilökunta käyttää visiiriä.
Senkin on sanottu olevan hyödytön.
Taitaa olla vedätystä koko maski-buumi.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Alan uskomaan, että maskista
ei ole mitään hyötyä.
Palvelukodissa hoitohenkilökunta käyttää visiiriä.
Senkin on sanottu olevan hyödytön.
Taitaa olla vedätystä koko maski-buumi.Jos sinulla on onnea olla sairastumatta ilman maskia, siitä vaan.
Älä tule itkemään, kun kakki ja yrjö lentää, kuume vie petiin ja olet veto veks monta viikkoa, et haista et maista mitään ja jälkitaudiksi saat jotain kivaa, pitkäkestoista.
Jos vain provoilet, on se ikäiseltäsi lapsellista.
Oikeastaan viis sinusta, vaan niistä viattomista, jotka tulevat alle kahden metrin läheisyyteesi.
Beng
Turhamaista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on onnea olla sairastumatta ilman maskia, siitä vaan.
Älä tule itkemään, kun kakki ja yrjö lentää, kuume vie petiin ja olet veto veks monta viikkoa, et haista et maista mitään ja jälkitaudiksi saat jotain kivaa, pitkäkestoista.
Oikeastaan viis sinusta, vaan niistä viattomista, jotka tulevat alle kahden metrin läheisyyteesi.
Beng
Turhamaista!Älä nyt uhoa Anonyymi Eilen 18:18. Ei he lakkaa käyttämästä, he vain epäilevät onko hyötyä. Niin epäilen minäkin, mutta huolellisesti käytän ja olen kättänyt koko ajan. Ei tartte sitten syytellä itseään, ettei ole noudatanut ohjeita. En pidä käyttöä edes vaivana, ei tosin ole tullut ihottumaa. Pitäähän tässä varmaan vanhemmiten opetella käyttämään vaippoja, tukisukkia, lääkkeitä jopa rollaattoria, mistä tietää ettei peruukkia. Sopeutumista vaatii elämä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on onnea olla sairastumatta ilman maskia, siitä vaan.
Beng
Turhamaista!Ano/Ben
Kirjoitukseni oli turhautumista tähän aiheeseen.
Tiedän että pakko sitä maskia on pitää.
Olen hakenut veljeäni joka viikko ulos.
Laittanut maskin, desinfioinut kädet.
Veljellähän ei tarvitse olla, jostain ihme syystä, maskia.
Luvalla olemme saaneet mennä kanttiiniin kahville.
Siis veli on juonut, minä en.
Eilen menin jälleen tuomisteni kanssa veljeä hakemaan ulos.
Maski tiiviisti kasvoilla.
Hoitaja tuli yksin ja sanoi, että veljeni om sairastunut.
Ei voi tulla, enkä pääse katsomaan.
Pelästyin tosi paljon.
Ja edelleen olen hermona.
Tuli silloin joku turhautumisen paikka.
Jos hänellä nyt on korona, kaikki suojatoimenpiteet ovat ollut turhia.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano/Ben
Kirjoitukseni oli turhautumista tähän aiheeseen.
Tiedän että pakko sitä maskia on pitää.
Olen hakenut veljeäni joka viikko ulos.
Laittanut maskin, desinfioinut kädet.
Veljellähän ei tarvitse olla, jostain ihme syystä, maskia.
Luvalla olemme saaneet mennä kanttiiniin kahville.
Siis veli on juonut, minä en.
Eilen menin jälleen tuomisteni kanssa veljeä hakemaan ulos.
Maski tiiviisti kasvoilla.
Hoitaja tuli yksin ja sanoi, että veljeni om sairastunut.
Ei voi tulla, enkä pääse katsomaan.
Pelästyin tosi paljon.
Ja edelleen olen hermona.
Tuli silloin joku turhautumisen paikka.
Jos hänellä nyt on korona, kaikki suojatoimenpiteet ovat ollut turhia.En tietenkään toivo sinun sairastuvan. Ja toivotaan, että veljelläsi on muuta syysflunssaa.
En tiedä, mitä kosmetiikkaa käytät. Siitä voisit kysäistä, jos jollain on niistä. kokemusta täällä.
Minä olen turhautunut siihen, että muiden varovien ihmisten elämä rajoittuu ihan toisten tahallisuudesta.
On tuttuja, joita en ole tavannut yli puoleen vuoteen. Päräytelty vain.
Beng Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään toivo sinun sairastuvan. Ja toivotaan, että veljelläsi on muuta syysflunssaa.
En tiedä, mitä kosmetiikkaa käytät. Siitä voisit kysäistä, jos jollain on niistä. kokemusta täällä.
Minä olen turhautunut siihen, että muiden varovien ihmisten elämä rajoittuu ihan toisten tahallisuudesta.
On tuttuja, joita en ole tavannut yli puoleen vuoteen. Päräytelty vain.
BengAno/Beng
Kun olen täällä maalla kotona, en käytä mitään kosmetiikkaa.
Täällä maalla en ole kenenkään nähnyt käyttävån maskia kaupassa tai torilla.
Kerran viikossa lähden liikenteeseen ja silloin käytän
Biodroga voidetta
Loreal, true match meikkivoidetta.
Puhdistan ne kotona Biodroga puhdistusvaahdolla ja kasvovedellä.
Maskia käytän palvelukodissa tai siellä ulkona ja kantiinissa.
Bussissa istuu lukiolaisia.
Lähes kaikki syövät karkkia, pizzaa tai juovat siipijuomaa.
Kukaan ei käytä maskia.
Velipoika voi jo paremmin.
Soittelin tuossa hetki sitten.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano/Beng
Biodroga voidetta
Kukaan ei käytä maskia.
Soittelin tuossa hetki sitten.Niin. On pikkukaupunkeja, missä alun muutaman sairastuneen jälkeen ei kolmannesvuoteen ole tullut uusia tapauksia. Tietenkin onhan se eri kuin pääkaupunkiseudun käpykylässä.
Nytkin pitäisi lähteä kurssille ja vettä on ilmassa eli täytyykö mennä linkillä? Hmm.
Kerran olen mennyt puolessa vuodessa.
Hmmm
Beng
Hyvä, että veljesi voi jo paremmin. - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano/Beng
Biodroga voidetta
Kukaan ei käytä maskia.
Soittelin tuossa hetki sitten.En ole käyttänyt Biodrogaa. Erityismerkki ja omanlaisensa jakelu.
En siis osaa sanoa mitään tuotteesta.
Meikkivoiteena ei myöskään L'orealia.
Joskus päivävoidetta olen kokeillut.
Siitäkään en osaa sanoa. Valmistetaan muistaakseni Diorin tehtaan toisessa päässä.
Näin on kerrottu. Totta? Ei tietoa,
Beng
- Anonyymi
Hassu juttu kun tänään oli radion alueuutisissa reportaasi maskeista ja niiden tuomista vaivoista. Oli haastateltu hoitohenkilökuntaa tässä asiassa. Monille oli tullut niistä maskeista jotka olivat saaneet armeijan varastosta ( kaasunaamareita) niskat kipeäksi kun olivat joutuneet pitämään pitkät ajat yhteenmenoon.
Joillekin oli tosiaan tullut ihottumaa, ei ainoastaan kasvoihin vaan myös käsiinkin kun olivat käyttäneet sitä käsidesiä jota ei oltu testattu. Sitähän myytiin aitona tuotteena.
Hytinäx1- Anonyymi
"Huonolaatuista spriitä".
Jossain vaiheessa keväällä oli polemiikkia pontikan hajuisesta käsidesistä. Selitys oli, että ollut hankala saada korkealaatuista spriitä. Jotenkin mun mielestä spriin pitäis olla tiettyyn prosenttiin tislattua alkoholia, eikä siinä pitäis olla sen kummempia hajuja, värejä, makuja. Etttä kait jossain oli sitten hankittu kotipolttoista. Sitäpaitsi, ei hyvin tehty pontikka maistu pontikalle, se on spriitä.
Ennen koronaa oli aina joskus juttuja, että alanmiehet keikkailee päivystyksistä jne käsidesit. Jostain syystä korona-aikana tästä ilmiöstä ei ole mitään puhuttu. Kas, kun lähikaupassakin myydään juomakelpoista tenttua ihan vapaasti. Noh, toki sinol ja marinolkin on juotavia ja sitä myydään melkein missä tahansa. Vaan, ilmaista käsidesiä suorastaan tyrkytetään jokapaikassa...
Eikä siitäkään ole ollut polemiikkia, imeytyyhän se alkoholi ihon kautta verenkiertoon, iteasiassa kai aikas nopeestikin. Kuinkahan kännissä jossain sairaalassa hoitsut lie vuoron lopulla kun koko vuoron pesseet käsiään tentulla...
Lisäks tenu on tulenarkaa...
Että asioissa monenlaisia puolia, mun mielestä toi hengityssuoja asia kans sellanen, vain mainittu, että ei se ehkä niin paljoa käyttäjäänsä suojaakkaan. Toki net luokitellut antavatkin oikein käytettynä suojaa, mutta miten lie vanhoista kalsareista ite virkatut ja monikertakäyttöiset terveellisiä....
Vaan, on mullakin käsidesiä ja kertakäyttösuojia, iteasiass kummihanskojakin paketti. Harvoin tarvinnut, mutta käytössäkin olleet. Noh, kummihanskoja en ole käyttänyt, jotenkin käsidesi mukavampaa käyttää :D
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Huonolaatuista spriitä".
Jossain vaiheessa keväällä oli polemiikkia pontikan hajuisesta käsidesistä. Selitys oli, että ollut hankala saada korkealaatuista spriitä. Jotenkin mun mielestä spriin pitäis olla tiettyyn prosenttiin tislattua alkoholia, eikä siinä pitäis olla sen kummempia hajuja, värejä, makuja. Etttä kait jossain oli sitten hankittu kotipolttoista. Sitäpaitsi, ei hyvin tehty pontikka maistu pontikalle, se on spriitä.
Ennen koronaa oli aina joskus juttuja, että alanmiehet keikkailee päivystyksistä jne käsidesit. Jostain syystä korona-aikana tästä ilmiöstä ei ole mitään puhuttu. Kas, kun lähikaupassakin myydään juomakelpoista tenttua ihan vapaasti. Noh, toki sinol ja marinolkin on juotavia ja sitä myydään melkein missä tahansa. Vaan, ilmaista käsidesiä suorastaan tyrkytetään jokapaikassa...
Eikä siitäkään ole ollut polemiikkia, imeytyyhän se alkoholi ihon kautta verenkiertoon, iteasiassa kai aikas nopeestikin. Kuinkahan kännissä jossain sairaalassa hoitsut lie vuoron lopulla kun koko vuoron pesseet käsiään tentulla...
Lisäks tenu on tulenarkaa...
Että asioissa monenlaisia puolia, mun mielestä toi hengityssuoja asia kans sellanen, vain mainittu, että ei se ehkä niin paljoa käyttäjäänsä suojaakkaan. Toki net luokitellut antavatkin oikein käytettynä suojaa, mutta miten lie vanhoista kalsareista ite virkatut ja monikertakäyttöiset terveellisiä....
Vaan, on mullakin käsidesiä ja kertakäyttösuojia, iteasiass kummihanskojakin paketti. Harvoin tarvinnut, mutta käytössäkin olleet. Noh, kummihanskoja en ole käyttänyt, jotenkin käsidesi mukavampaa käyttää :D
=DW=Eikö huonolaatuisesta saa parempaa, jos se neste laitetaan hiilen lävitse?
Beng
Minulla ei ole mitään maskia, eikä tule olemaankaan ! Minä en edes voisi pitää mitään maskia. Miksi? Syyn varmasti ymmärrätte.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Jälkkäri
Mikä ihmeen syy pitää ymmärtää?Silmälasien höyrystyminen?
Beng Anonyymi kirjoitti:
Silmälasien höyrystyminen?
BengEiköhän tämän ikäisillä ole vähintäin lukulasit.
On maski ja lasit, että näen kännykkää käyttää.
Pakko, jos meinaan istua samassa pöydässä palvelutaloasukkaan kanssa.Anonyymi kirjoitti:
Silmälasien höyrystyminen?
BengJos silmälasit höyrystyy maskin takia, niin silloin se maski on laitettu väärin, ei ole tarpeeksi tiiviisti.
- Anonyymi
osta metsurin kypärä
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano Eilen 23:27
Minulla on sellainen.
Metsurikoulut on käyty.
Mitä se koronaan auttaa?visiiri silmille ja suun eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke271807- 1051468
- 771401
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?671036- 61892
- 47876
- 64853
Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t27810Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂62787- 127765