Meidän pitää nähdä.

Anonyymi

Vaikka sitten 5 metrin päästä nopeasti. Mun on pakko nähdä sun silmät jo. Uskotko mies? Pakko. En kestä enää ilman sun silmiä. Ei susta niin väliä, mutta ne silmät :)

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivusta: mulle ei riitä silmät!

      • Anonyymi

        On se parempi kuin ei mitään. Jos pitäisi valita silmät tai ei mitään niin valitsisitko ettet näe mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se parempi kuin ei mitään. Jos pitäisi valita silmät tai ei mitään niin valitsisitko ettet näe mitään?

        Valitsisin ei mitään, koska pelkistä silmistä tulee tunteet pinnalle ja on vielä pahempi ikävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsisin ei mitään, koska pelkistä silmistä tulee tunteet pinnalle ja on vielä pahempi ikävä!

        Mä valitsisin pelkät silmät tai mikä vaan ruumiinosa kunhan jotain.
        Mulla on hätäikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä valitsisin pelkät silmät tai mikä vaan ruumiinosa kunhan jotain.
        Mulla on hätäikävä.

        Sama sivusta: Toivotaan, että näet ne silmät tai jotain edes 😊 ikävä on ikävä tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama sivusta: Toivotaan, että näet ne silmät tai jotain edes 😊 ikävä on ikävä tunne.

        No mä näin tänään hänen kotikulmat, ohimennessä. Enkä tiedä missä tarkalleen asuu. Mutta näinpä jotain häneen liittyvää :)


    • Anonyymi

      Niin ne silmät. Niistähän heti näkee kaiken ja mikä on totta ja mikä ei. Mikä on mahdollista ja mikä mahdotonta. 🤔

      • Anonyymi

        Sinähän tarkkanäköinen oot. Itse en tuohon pystyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tarkkanäköinen oot. Itse en tuohon pystyisi.

        En minäkään niin uskonut, mutta kun monet tuijottavat minua niin usein silmiin niin oon siitä oppinut lukemaan katseita. Voisin väittää että yksi katse kertoo enemmän kuin "tuhat sanaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään niin uskonut, mutta kun monet tuijottavat minua niin usein silmiin niin oon siitä oppinut lukemaan katseita. Voisin väittää että yksi katse kertoo enemmän kuin "tuhat sanaa".

        Varmasti kertoo mutta ei niitä kannata ottaa totuutena varmistamatta. Kyllä me ihmiset aika erehtyväisiä ollaan. Eikä mitään ajatuksenlukijoita kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kertoo mutta ei niitä kannata ottaa totuutena varmistamatta. Kyllä me ihmiset aika erehtyväisiä ollaan. Eikä mitään ajatuksenlukijoita kuitenkaan.

        Uskon mitä näen. En sitä mitä kuulen, sillä sanat voivat valehdella.


      • Anonyymi

        Ei näe muuta kuin omat kuvitelmat 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näe muuta kuin omat kuvitelmat 😂

        Ehkä sinun tapauksessasi, mutta ei päde minuun. :)


    • Anonyymi

      Oletteko usein nähneet toisenne 5 metrin päästä?

      • Anonyymi

        Lähempää yleensä. Ollaan ihan jutteluetäisyydellä oltu aina. Mutta nyt on hätätila, kaikki näkemiset kelpaa vaikka kiikarin päässä.


    • Anonyymi

      Silmilläkin voi näköjään rakastella. 👀

      • Anonyymi

        Kivasti sanottu, siltähän se tuntuu kun oikeat silmät sattuu kohdalle.


    • Anonyymi

      Milloin oot viimeksi ne silmät nähnyt?

      • Anonyymi

        kuukausia sitten, monta kuukautta


    • Anonyymi

      Aloittaja, näithän jäänsiniset silmäni eilen naidessamme

      • Anonyymi

        Jos me oltais naitu eilen tai edes joskus, niin tuo aloitus olisi sun kännykässä eikä täällä palstalla. Ei sinisilmisille.


    • Anonyymi

      Katson vain tissei

      • Anonyymi

        Hän ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei.

        Ei se sitten sinusta välitä.


    • Anonyymi

      On ne silti mun silmät;)

      • Anonyymi

        On ja pitää ollakin. Eihän ne olisi yhtään kivat, jos ei olisi sun.


    • Anonyymi

      Haluan pitää silmäni. :s

      • Anonyymi

        Mä vaan lainaisin pieneksi hetkeksi. Saat mun silmät siksi aikaa lainaa jos suostut?


    • Aina kun hänet kohtaan, edes näen niin sisin roihuaa <3

      vastakohta vetää puoleensa, itse aina ihastun täysin erilaiseen joskus huono valinta mutta minkäs tunteilleen voi!

    • Anonyymi

      Vaihatko minun silmät, sinun sydämeen ? Tai joku muu vaihtari. 😉

      • Anonyymi

        Aika sairas ihminen, joka tällaista kirjoittaa, mielikuvitusta kaikki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas ihminen, joka tällaista kirjoittaa, mielikuvitusta kaikki..

        Naapuri on alkanut todenteolla mustamaalaamaan, eikä ole edes alkuperäinen suomalainen,..... Jostakin itärajan takaa


      • Anonyymi

        Sivusta: Voisin vaihtaa silmiä hänen kanssaan. Sydämeni hänellä on jo, se vaan tarttui hänen mukaansa.


      • Anonyymi

        Vaihdan jos hän oot. Mun sydän on sun ja sun silmät on mun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe