Rakas ihana.

Anonyymi

Älä unohda mua.

58

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      O onko hyvä peppu?

      • Anonyymi

        On hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä.

        no kiva jos kelpaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kiva jos kelpaa :)

        Koko ihminenkin.


    • Anonyymi

      En unohda. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ihanin.

        Vielä ihanin hani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ihanin hani.

        Sä oot just paras.


    • Anonyymi

      yhtä naista en unohda.
      yksi.yksinäinen.mies

      • Anonyymi

        Miksi yksinäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yksinäinen?

        Sillä kun olen tälläkin hetkellä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä kun olen tälläkin hetkellä yksin.

        Meistä on aika monikin yksin koko ajan. Siihen tottuu, ei se ole niin kamalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meistä on aika monikin yksin koko ajan. Siihen tottuu, ei se ole niin kamalaa

        Ei totu.
        Et ole ollut niin varmaan ollut niin kauan yksin kun mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei totu.
        Et ole ollut niin varmaan ollut niin kauan yksin kun mä.

        Kyllä seuraa löytää jos haluaa.
        Ja ei sekään ole mukavaa elää suhteessa ja olla siinä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä kun olen tälläkin hetkellä yksin.

        Niin minäkin. Olen jo vuosia asunut yksin. Tykkäsin tästä kunnes rakastuin. Ei yksinolo mua häiritse vaan ilman häntä oleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meistä on aika monikin yksin koko ajan. Siihen tottuu, ei se ole niin kamalaa

        Se on ihmisestä kiinni. Ei toinen voi kertoa toiselle mikä on kamalaa ja mikä ei. Hän itse tietää parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Olen jo vuosia asunut yksin. Tykkäsin tästä kunnes rakastuin. Ei yksinolo mua häiritse vaan ilman häntä oleminen.

        Sitten teet jotakin asialle tai unohdat. Rakkaus on vaan yksi monista tunteista, ja se kyllä haalenee ajan mittaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten teet jotakin asialle tai unohdat. Rakkaus on vaan yksi monista tunteista, ja se kyllä haalenee ajan mittaan.

        En halua sen haalenevan. Haluan hänet. Teen sen minkä pystyn, järjen rajoissa tietenkin. En halua säikäyttää häntä kokonaan. Toivottavasti en ole niin tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sen haalenevan. Haluan hänet. Teen sen minkä pystyn, järjen rajoissa tietenkin. En halua säikäyttää häntä kokonaan. Toivottavasti en ole niin tehnyt.

        Aina voi haluta, se on eri asia että saako. Toivottavasti sulle käy hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi haluta, se on eri asia että saako. Toivottavasti sulle käy hyvin.

        Tuo nyt on sanomattakin selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on sanomattakin selvää.

        Toivottavasti saat rakkautesi kohteen ja et ole enää yksinäinen. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat rakkautesi kohteen ja et ole enää yksinäinen. Tsemppiä!

        Ei tuo kommentti ollut siltä yksinäiseltä mieheltä. Siinä oli jo muita.


    • Anonyymi

      A miestä en unohda koskaan. Muut miehet unohdin jo aikaa sitten.

    • Anonyymi

      Rakas! En unohda.
      Kaunista ja hyvää iltaa ja yötä!

      • Anonyymi

        Kiitos samoin sulle hyvää yötä ja iltaa.


    • Anonyymi

      Ihmeellistä jos unohtaisin...

      • Anonyymi

        Samoin täällä.


    • Anonyymi

      Ei me unohdeta. Hymyillään aina, kun nähdään. Hyvää yötä naiselle. Mieheltä

      • Anonyymi

        Hyvää yötä. Hän ei hymyile herkästi, paitsi silmät.


    • en ole unohtanut,mielessä on ja sydämessä pysyy, yks M! =)

      • Anonyymi

        Taasko saa itket täällä..


      • Anonyymi

        Paksut akat ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko saa itket täällä..

        Mitäs sinä siinä iniset? Hus pois kiusaaja. Kehtaakin kun ala-asteikäisten kiusaaminen on kaikkialla otsikoissa tulla tänne kiusaamaan jotain palstahahmoa. Jos olet aikuinen niin nyt häpeä.


    • Anonyymi

      Ei sekuntiakaan pois mielestä :) Vaikka kuukaudet vierii...Mieheltä naiselle

      • Anonyymi

        Samat sanat miehelle naiselta. Aina mielessä ihana mulla vaikka kuukaudet tosiaan vierii :)
        Taas tulee täydet pian, vaikka en mä niitä niin laske (lasken kuitenkin kauhuissani).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat miehelle naiselta. Aina mielessä ihana mulla vaikka kuukaudet tosiaan vierii :)
        Taas tulee täydet pian, vaikka en mä niitä niin laske (lasken kuitenkin kauhuissani).

        Niin, kunpa hän ymmärtäisi. Olin ahdistunut, ja hidas hyväksymään enkä siksi pystynyt parhaaseen :( Ei lainkaan tavanomaista minua. Hän tietää että välitän ja sillä tiellä ollaan! Rakkautta rakkaalle naiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kunpa hän ymmärtäisi. Olin ahdistunut, ja hidas hyväksymään enkä siksi pystynyt parhaaseen :( Ei lainkaan tavanomaista minua. Hän tietää että välitän ja sillä tiellä ollaan! Rakkautta rakkaalle naiselle!

        Kuka sitä nyt paras itsensä aina olisi. Turhaan huolit.


    • Anonyymi

      Älä pelkää en voi sua unohtaa ,vaikka järki sanoo että unohda niin sydän sanoo että älä unohda.Hyvät yöt, ihana oot aina vaan.

      • Anonyymi

        Voi kiitos


      • Anonyymi

        Hiljennäpä nyt se järjen ääni ja heti. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos

        Tämä olisi voinut olla hän mies, vastauksensa kuulosti häneltä ja me ei olla nähty aikoihin. Hyvää yötä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olisi voinut olla hän mies, vastauksensa kuulosti häneltä ja me ei olla nähty aikoihin. Hyvää yötä hänelle.

        Jep ja kumpikaan ei ole aloittaja, sanon vaan huvikseni


    • Anonyymi

      en pysty unohtamaan vaikka hirveä epävarmuus jäikin viime kohtamiisesta 😔

      • Anonyymi

        No tää ei ollu mulle me ei ole kohdattu aikoihin ,mutta olen asian ajattellut niin että jos ei halua kohdata niin olkoon sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää ei ollu mulle me ei ole kohdattu aikoihin ,mutta olen asian ajattellut niin että jos ei halua kohdata niin olkoon sitten niin.

        Tämä ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi

        Milloin se kohtaaminen oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin se kohtaaminen oli.

        viikko sitten maanantaina


    • Anonyymi

      Muistan varmasti loppuelämäni sinut. Käy tässä miten tahansa.

      • Anonyymi

        Samoin sanoisin hänelle ihanalle. Ei täysin unohdu koskaan. Aika varmaan muuttaa ikävää ja tunteita, mutta ei unohdu koskaan vaikka kävisi huonosti mun kannalta.


      • Anonyymi

        Kun yhteys katkeaa, muistot haalenevat häviten pikkuhiljaa kokonaan mielestä. Hänestä tulee vain nimi toisten nimien joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yhteys katkeaa, muistot haalenevat häviten pikkuhiljaa kokonaan mielestä. Hänestä tulee vain nimi toisten nimien joukossa.

        No jaa mä muistan jokaisen naisen historiastani paitsi niitä jotka olen saattanut unohtaa. :D Joistain muistan vaan topin värin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa mä muistan jokaisen naisen historiastani paitsi niitä jotka olen saattanut unohtaa. :D Joistain muistan vaan topin värin. :D

        Ja siis olkaimettomista topeista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yhteys katkeaa, muistot haalenevat häviten pikkuhiljaa kokonaan mielestä. Hänestä tulee vain nimi toisten nimien joukossa.

        Mulle ei käy noin. Kyllä hänestä jää jotain muuta käteen kuin nimi. t ap


    • Anonyymi

      No miksi unohtaisin?😉❤

      • Anonyymi

        En tiedä. Ei me niin hyvin tunneta.


    • Anonyymi

      En pysty ainakaan vielä. Vielä sydän on järkeä vahvempi.

    • Anonyymi

      En minä jaksa ketään muistella. Nopeasti ihmiset unohtuvat, jos eivät ole läheisesti mukana elämässä. Riidan kylväjät unohdan vieläkin nopeammin. Semmonen soutaminen ja huopaaminen ei sovi mun elämäntyyliin.

    • Anonyymi

      Antihistamiini vaikuttoo unettavasti.

      En minä ihana oo ,päinvastoin .

      Rakas on kuitennii sana joka sua punan poskille.

      Sinullakin on ehkä tai en vain halua uskoa niin mutta tunteet lähteneet.

      Tai en tiedä ,sinä kin oot pistänä nuilla panoillasi ittesi piloille.

      Myö ei pystytä tapaamaan toisiamme koska myö ollaan piloilla.

      Haluais vuoan tuijottoo shakkinappuloo jota kumpikaan ei liikuta.

      No ois kiusallinen tilanne.

      Kyllä nyt on unien aika ..

      Minä valvon turhia mutta sulla on aina oikeaa tekemistä.


      Nyt en pysty etes kattomaan tv tä saatikka kuuntelemmään musiikkia.

      Piä on heikko

      On ilta.

      ,,,,,zzzzzzz

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe