Roikkuvat tissit

Anonyymi

Ihan rehellisiä mielipiteitä kaipaan, onko isot roikkuvat tissit kauheet? 75C muuttunut raskausaikojen jälkeen kokoon 90E ja vähän hävettää kulkea tissit reilusti edellä.

32

982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki hyvät rintaliivit jos sulla ei vielä sellaista ole. Ja sen jälkeen nauti siitä mitä sulle on suotu. Mä olen itse 75F/G ja rakastan mun rintoja! Toki tissit näkyy nurkan takaa 10s ennen kuin loppukroppa, mutta harvoin on tullut tilannetta vastaan että haluaisin vaihtaa nää pienempiin. Noh, juostessa hölskyy mutta hyvät urheilurintsikat auttaa paljon ja napitettavat paitapuserot ei ikinä istu kunnolla. Mä nautin siitä kun miehet kertoo miten upeat mun rinnat on.

      • Anonyymi

        😍tuollaiset rinnat kauluspaidan sisällä saa katseen kiinnittymään rintoihin ja ajatus mitä kaikkea ihanaa niiden kanssa voi tehdä asuun vielä halkio mekko ja piikki korkkarit 😍pitääkö rintasi öljytystä hieronnasta ja 😘t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        😍tuollaiset rinnat kauluspaidan sisällä saa katseen kiinnittymään rintoihin ja ajatus mitä kaikkea ihanaa niiden kanssa voi tehdä asuun vielä halkio mekko ja piikki korkkarit 😍pitääkö rintasi öljytystä hieronnasta ja 😘t wej

        Naughty librarian-look 😏


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Naughty librarian-look 😏

        😋pidätkö jos rinnoillesi lopuksi lauetaan tuo look saisi kyllä kalun kovaksi pikaiset jossain yökerhon wessassa takaapäin ja lopuksi rinnoillesi😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        😋pidätkö jos rinnoillesi lopuksi lauetaan tuo look saisi kyllä kalun kovaksi pikaiset jossain yökerhon wessassa takaapäin ja lopuksi rinnoillesi😘

        Ei ollenkaan huonompi pikku-fantasia 😏 Ja kyllä, pidän siitä että kundi tulee rinnoille 😍


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Ei ollenkaan huonompi pikku-fantasia 😏 Ja kyllä, pidän siitä että kundi tulee rinnoille 😍

        Kimpassa viel porukalla rinnoille lastit voisit vielä käsin levitellä spermat rinnoillesi😍😊julkiset paikat kiihottaa sexin harrastamiseen esim suihin otto sovituskopissa😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kimpassa viel porukalla rinnoille lastit voisit vielä käsin levitellä spermat rinnoillesi😍😊julkiset paikat kiihottaa sexin harrastamiseen esim suihin otto sovituskopissa😊

        Mmmmm tuollainen semi-julkinen tuhmailu on kiihottavaa 🤩


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Mmmmm tuollainen semi-julkinen tuhmailu on kiihottavaa 🤩

        Yyterin dyyneillä harrastanut kaikenlaista seksii nuoltu naitu ja sormetettu autoseksi yks suosikki😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yyterin dyyneillä harrastanut kaikenlaista seksii nuoltu naitu ja sormetettu autoseksi yks suosikki😉

        Kuulostaapa kivalta.


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Kuulostaapa kivalta.

        Yks unohtumaton yyterin rantavedessä takaapäin panin parastani ja aallot löivät hiljaa myöskin takaapäin onnistuu iltaisin 😍missä itse rakastelet tai fantasiot 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yks unohtumaton yyterin rantavedessä takaapäin panin parastani ja aallot löivät hiljaa myöskin takaapäin onnistuu iltaisin 😍missä itse rakastelet tai fantasiot 😊

        Onko Yyterissä nudistiranta? Jos on niin pitää tulla ensi kesänä ottamaan sinne rajatonta rusketusta.


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Onko Yyterissä nudistiranta? Jos on niin pitää tulla ensi kesänä ottamaan sinne rajatonta rusketusta.

        Kyllähän sieltä löytyy nudisti ranta 😎 olis ilo nähdä upea vartalosi nauttimassa aurigosta voisin herrasmiehenä levittä aurinkorasvat vartalollesi 😍😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sieltä löytyy nudisti ranta 😎 olis ilo nähdä upea vartalosi nauttimassa aurigosta voisin herrasmiehenä levittä aurinkorasvat vartalollesi 😍😍

        Luultavasti tuntuisi ihanalta kun kuumassa auringonpaisteessa joku hieroisi aurinkovoiteet joka puolelle alastonta vartaloani 😍


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Luultavasti tuntuisi ihanalta kun kuumassa auringonpaisteessa joku hieroisi aurinkovoiteet joka puolelle alastonta vartaloani 😍

        😎otatko yleensä rajatonta rusketusta 😊siinä vois kyl levitä muutakin upeille rinnoillesi😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        😎otatko yleensä rajatonta rusketusta 😊siinä vois kyl levitä muutakin upeille rinnoillesi😘

        Tuossa kotipihalla tulee silloin tällöin otettua. Nudistirannoilla en ole vielä käynyt, joten sekin pitää vielä kokea.


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Tuossa kotipihalla tulee silloin tällöin otettua. Nudistirannoilla en ole vielä käynyt, joten sekin pitää vielä kokea.

        Jos kaipaat enemmän ihailevia miesten katseita niin suosittelisin yläosattomissa auringonottoa ja alaosaksi strings biksuja selällään maaten valkoinen alaosa peittää juuri kiitoratasi korostaen huuliasi niin ei ois katseista pulaa uskoisin miesten piirittävän sut😍😍kurkkiikos naapurin setä aidanraosta tai ikkunoista kun palvot aurinkoa😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaipaat enemmän ihailevia miesten katseita niin suosittelisin yläosattomissa auringonottoa ja alaosaksi strings biksuja selällään maaten valkoinen alaosa peittää juuri kiitoratasi korostaen huuliasi niin ei ois katseista pulaa uskoisin miesten piirittävän sut😍😍kurkkiikos naapurin setä aidanraosta tai ikkunoista kun palvot aurinkoa😊

        Kiitos vinkistä.
        Oma piha on sen verran suojaisa ja naapuritalot ei ole ihan aidan ulkopuolella, että en herätä pahennusta naapureiden keskuudessa. Hyvät välit naapureihin on tärkeämmät kuin naapurin herroille vilauttelu.


      • Anonyymi
        SaskiaSecret kirjoitti:

        Kiitos vinkistä.
        Oma piha on sen verran suojaisa ja naapuritalot ei ole ihan aidan ulkopuolella, että en herätä pahennusta naapureiden keskuudessa. Hyvät välit naapureihin on tärkeämmät kuin naapurin herroille vilauttelu.

        Miten käytkös hierojalla saamassa kokovartalohierontaa 😍itse fantasiana kun käyn naishierojalla et joskus kun hän hieroo etureisiä niin ottaisi kalun pikkareist ja hieroisi myös kalun rennoksi välillä hymyilee ja sanoo et piukassa jumissa ollaan hieman voi olla havaittavissa kohoamista etumuksessani😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten käytkös hierojalla saamassa kokovartalohierontaa 😍itse fantasiana kun käyn naishierojalla et joskus kun hän hieroo etureisiä niin ottaisi kalun pikkareist ja hieroisi myös kalun rennoksi välillä hymyilee ja sanoo et piukassa jumissa ollaan hieman voi olla havaittavissa kohoamista etumuksessani😊

        Käyn hierojalla oikeasti vain lihasjumit hoidattamassa. Ei ole fantasioita hierojista 😊


    • ei ole kauheet ne on ihanat ainakin mun mielestä

    • Anonyymi

      Moi

      Pitkälti itsetuntokysymys. Samaa mieltä toisen kommentoijan kanssa, että kannat ylpeidellä ja korostaen rintojasi.
      Miehet tykkää, kun näkee sellaiset. Mä ainakin, jos pyllykin on mukavan pyöreä, niin varmasti tulisin juttelee🙂

    • Jatkan vielä... Eli kuten yllä Anonyymi klo 7:05 sanoi, niin pitkälti tämä on itsetuntokysymys. Helppohan se on täältä puskista huudella, että rakasta niitä rintojasi, itselläkin on tiettyjä itsetunto-ongelmia muutaman kehon osan suhteen joten ymmärrän kyllä tuskasi. Mutta rinnat pystyy "kuorruttamaan" kauniiksi. Kaikki lähtee hyvin istuvista alusvaatteista, unohda ne H&M'n tai vastaavan rintsikat, mene alusvaateliikeeseen, jossa asiantunteva henkilöstö etsii sulle just oikean kokoisen ja hyvin istuvat liivit. Ja oikeasti, kun näet peilistä miten hyvät alusvaatteet saa rinnat näyttämään upeilta, on jo iso askel eteenpäin. Paidat ja puserot kannattaa myös valita siten, että ne imartelee sun kropanmuotoja.

      Ja teille höperö-maija-huutelijoille ja muille trolleille: syökää paskaa ja tippukoot teidän kupan näivettämät pilinne!

      • Anonyymi

        Isot tissit kuuluu olla aikuisella naisella. Vahvasti esille vaan. Saisko tulla katsomaan niitä?


    • Kunniamerkitkin roikkuvat. Koita olla iloinen siitä mitä sulla on :)

      • Anonyymi

        Isot roikkuvat on parhaat jos niissä on isot nännipihat ja kunnonkokoiset nännit.


    • Anonyymi

      Savottamiehen pallitkin roikkuvat.

    • Anonyymi

      isot rinnat on aina ihanat eikä pieni roikkuminen haittaa mitään koska ainahan isot rinnat roikkuu vähän

    • Hienoa että on isot tissit, kanna ylpeydellä vaan.

    • Anonyymi

      Ei ne ole kauheet, jos muu kroppa on suht timmi, eikä valtavasti ylipainoa päällä.
      Jos alkaa kovasti häiritsemään, niin mikä estää menemästä pienennysleikkaukseen?

    • Itse asiassa, sellaiset ovat oikein kivat katsella ja kiihottavat. Mieluummin runsaita roikkuvia katselen kuin pieniä ja pystyjä. :)

    • Anonyymi

      Onko ap vielä linjoilla?

    • Anonyymi

      Onko keskustelun alulkepanija vielä kuulolla?

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe