Meidän 10kk dobermanni on kova poika haukkumaan.. Kokemuksia muilla?? Mites tätä pitäis lähteä purkamaan??
Dobermanni haukkuu, paljon.
8
1969
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ei ole hajuakaan, miten koiran epätoivottua käytöstä kitketään, mutta silti hankit juuri dobermannin? Loistosuoritus. 👍
- Anonyymi
Vau, teikäläinen on joko tyhmä tai huono päivä takana kun anonyymina piikittelet taustatietoja tietämättä.
- Anonyymi
Rodut jalostettu eri käyttötarkoituksia varten. Joten tarjottava tekemistä, jota varten ne on jalostettu.
- Anonyymi
Kysy neuvoja kasvattajalta tai käänny koirankouluttajan puoleen.
- Anonyymi
Kasvattajalta saat parhaat neuvot. Jos on rekkaamaton, olet omillasi ja hälmö.
Tutulla kävi toopea kouluttaja kotona kattomassa, kävi myös monella kouluttajalla. Olivaan niin haastava tapaus, että rahaa paloi, mutta koira pysyi hankalana.Rikkoi paikkoja, eroahdistui, ja puri useampaa ihmistä. Ei helppo rotu, eikä kaikille sovi. Sopii ihmiselle joka harrastaa oukeasti sen kanssa jotain rodulle sopivaa. Eio oo pelkkä seura tai lenkkikoira. - Anonyymi
Olet hölmö ja typerä kun kysyt neuvoa! Loistosuoritus!
- Anonyymi
Kasvattajalta neuvoja kuuluu kysyä, ei trolleilta😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvattajalta neuvoja kuuluu kysyä, ei trolleilta😆
Kasvattajaa ei kuule paljon kiinnosta, mitäs ostit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu913057Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4832383- 891622
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 78933
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17925- 32896
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76842Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777