Skitsofreniaa?

Anonyymi

Mihin tautiin olikaan vainoharhaisuus oireena ja salaliittoteoriat oireena....

7

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä...
      Kai pitää tehdä valitus, jonkun syy sekin!!!

• Anonyymi

Taistelua naapurikylien tuulimyllyjä vastaan näköjään nyt valituskoneella...

• Anonyymi

Aluhallinto ja oikeusasiamies..

Niimpä, skitsot häiritsee jatkuvasti Kinnula kunnan hallintoa, kuten USA pohjois-korean hallintoa..

Harmillista tosiaan että lakeja pitää noudattaa, ja tuomioistuimen päätöksiä(ksml).

Diktatuuri lähestyy loppuaan Kinnulassakin, viimein.. Kassa tyhjä, jatkuvasti kunta häviää oikeudessa, toki kun kyse yksinkertaisesta asiasta jota ei diktatuurissakaan voi voittaa.

Hallinto uusiksi, kaikki huomautuksia rikoksisra virkamiehet myös. Ei kinnula muutoin pelastu.

Muistetaan vaaleissa rikollisia!

• Anonyymi

Rentoutukaa vähän nimittäin kyseiset ajattelun tavat käyneet niin harvinaisiksi että on jo vaaranpaikka.

• Anonyymi

Niin, kannattaa tuuduttautua tosiasiaan että lautakuntien ei tarvitse noudattaa lakeja.

On helpompaa kun tietää faktat.

Kumartakaamme johtajiamme, älkää valittako lakiin perustuen sillä sellaisia ei oikeasti ole;).

Nöyrtykää diktaattorien edessä!

Tuomioistuimen päätöksiäkään ei tarvitse noudattaa, sivistyslautakunta on kumonnut nekin..
        Tosin sai huomautuksen, heh, taas..samasta asiasta..

=Lakia ei tarvitse noudattaa, nikkilä on kuningas.

• Anonyymi

Epäileväinen ihminen varoo eikä esim hyppää vaikka benji hyppyä kun taas ei epäileväinen sen tekee helpommin. Molemmat tietää että yleensä köysi pitää hyvin mutta toinen silti epäilee moista.

• Anonyymi

Aluehallinnosta saa kuka tahansa tiedot montako huomautusra rikoksista kunta on saant.

Oikeudesta kuinka usen hävinnyt=aina.

Avi tosin peittelee huomautuksia useilla eri nimikkeellä, mutta meidän tapauksesta kunta saanut jo 3 huomautusta laittomuuksisra. Mm. Heinosen potkut seurasi, kun vaihtoehto syyte nostetaan rai eroa itse.

Eiköhän nämä "skitsot" löydy kinnulan kunnan hallinnosta, ainakin valvovan viranomaisen mielestä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      266
      45698
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      45
      11376
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      222
      10983
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9800
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8628
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      279
      6680
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3335
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      2890
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      23
      2852
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2360
    Aihe