Skitsofreniaa?

Anonyymi

Mihin tautiin olikaan vainoharhaisuus oireena ja salaliittoteoriat oireena....

7

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä...
      Kai pitää tehdä valitus, jonkun syy sekin!!!

• Anonyymi

Taistelua naapurikylien tuulimyllyjä vastaan näköjään nyt valituskoneella...

• Anonyymi

Aluhallinto ja oikeusasiamies..

Niimpä, skitsot häiritsee jatkuvasti Kinnula kunnan hallintoa, kuten USA pohjois-korean hallintoa..

Harmillista tosiaan että lakeja pitää noudattaa, ja tuomioistuimen päätöksiä(ksml).

Diktatuuri lähestyy loppuaan Kinnulassakin, viimein.. Kassa tyhjä, jatkuvasti kunta häviää oikeudessa, toki kun kyse yksinkertaisesta asiasta jota ei diktatuurissakaan voi voittaa.

Hallinto uusiksi, kaikki huomautuksia rikoksisra virkamiehet myös. Ei kinnula muutoin pelastu.

Muistetaan vaaleissa rikollisia!

• Anonyymi

Rentoutukaa vähän nimittäin kyseiset ajattelun tavat käyneet niin harvinaisiksi että on jo vaaranpaikka.

• Anonyymi

Niin, kannattaa tuuduttautua tosiasiaan että lautakuntien ei tarvitse noudattaa lakeja.

On helpompaa kun tietää faktat.

Kumartakaamme johtajiamme, älkää valittako lakiin perustuen sillä sellaisia ei oikeasti ole;).

Nöyrtykää diktaattorien edessä!

Tuomioistuimen päätöksiäkään ei tarvitse noudattaa, sivistyslautakunta on kumonnut nekin..
        Tosin sai huomautuksen, heh, taas..samasta asiasta..

=Lakia ei tarvitse noudattaa, nikkilä on kuningas.

• Anonyymi

Epäileväinen ihminen varoo eikä esim hyppää vaikka benji hyppyä kun taas ei epäileväinen sen tekee helpommin. Molemmat tietää että yleensä köysi pitää hyvin mutta toinen silti epäilee moista.

• Anonyymi

Aluehallinnosta saa kuka tahansa tiedot montako huomautusra rikoksista kunta on saant.

Oikeudesta kuinka usen hävinnyt=aina.

Avi tosin peittelee huomautuksia useilla eri nimikkeellä, mutta meidän tapauksesta kunta saanut jo 3 huomautusta laittomuuksisra. Mm. Heinosen potkut seurasi, kun vaihtoehto syyte nostetaan rai eroa itse.

Eiköhän nämä "skitsot" löydy kinnulan kunnan hallinnosta, ainakin valvovan viranomaisen mielestä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe