Tavaran tullaus

Anonyymi

Tuli tilattua kiinasta 170e arvosta tavaraa. Mitenkäs noissa menee verot ja tullaus? Pitääkö ne maksaa sitten vasta kun kirje tulee kotiin vai pitääkö heti tehdä joku ilmoitus

7

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Tullilta tulee lappu, niin maksat tulin ja ALV:in, ja vielä Postille käsittelymaksun, muuten ei lähde tulemaan Tullista eteenpäin.
      Jos taas vahingossa paketti livahtaa Tullin ohi, ja tulee lähipostiin, ilmoitat Tullille, että tuli vahingossa tullattava paketti kotiin asti, ja teet tulliselvityksen. Muuten syyllistyt tullipetokseen, ja kuten Putouksessa sanottiin, ALVit on maksettava!

      • Anonyymi

        Vain joku pöljä tilaa kiinaasta tavaraa. Ihan sekundaa tyystin kaupat pursuu kiinalaista roskatavaraa. Ei kenenkään pidä kiinalaisia tuotteita ostaa pikku hiljaa valloittavat maapalloa aivan kuin venäjä. Kiinalaisessa ruuassa ei maistu kuin chili ja cyrry. Ihan huijausta kiinalainen ruoka. Jospa pandat saadaan kiinaan takas se jos mikä oli hölmöläisen tekosia. Kalliiksi tuli suomelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain joku pöljä tilaa kiinaasta tavaraa. Ihan sekundaa tyystin kaupat pursuu kiinalaista roskatavaraa. Ei kenenkään pidä kiinalaisia tuotteita ostaa pikku hiljaa valloittavat maapalloa aivan kuin venäjä. Kiinalaisessa ruuassa ei maistu kuin chili ja cyrry. Ihan huijausta kiinalainen ruoka. Jospa pandat saadaan kiinaan takas se jos mikä oli hölmöläisen tekosia. Kalliiksi tuli suomelle

        Kirjoitat vähän, mutta faktaa.
        Sekin kiinalaisten loistoateria, Pekingin ankka, on pelkkää huijausta. Kahdesti ole syönyt sellaiset Beijingissä, kun kuului maksettuun matkaan. Kyllä kotimainen broileri hakkaa sen 100-0.


    • Anonyymi

      Eihän kiinalainen tuote kestä kuin yhden käyttökerran. Yleiskoneesta putosi muovinen osa ja halkesi vain yhden käytön jälkeen. Ihan täyttä paskaa on kiinalaiset tuotteet. Joka kauppa pursuaa kiinalaista.

    • Anonyymi

      Kuka hölmö viitsii kiinasta tilata tavaraa heh heh vitun vinosilmät

      • Anonyymi

        Kuka hölmö ostaa saman kiinalaisen tavaran Suomi-kaupasta, kolminkertaiseen hintaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hölmö ostaa saman kiinalaisen tavaran Suomi-kaupasta, kolminkertaiseen hintaan?

        Mutta kumpi kestää kiinalainen kestää yhden käyttökerran. Hih.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe