Tuli tilattua kiinasta 170e arvosta tavaraa. Mitenkäs noissa menee verot ja tullaus? Pitääkö ne maksaa sitten vasta kun kirje tulee kotiin vai pitääkö heti tehdä joku ilmoitus
Tavaran tullaus
7
1453
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Tullilta tulee lappu, niin maksat tulin ja ALV:in, ja vielä Postille käsittelymaksun, muuten ei lähde tulemaan Tullista eteenpäin.
Jos taas vahingossa paketti livahtaa Tullin ohi, ja tulee lähipostiin, ilmoitat Tullille, että tuli vahingossa tullattava paketti kotiin asti, ja teet tulliselvityksen. Muuten syyllistyt tullipetokseen, ja kuten Putouksessa sanottiin, ALVit on maksettava!- Anonyymi
Vain joku pöljä tilaa kiinaasta tavaraa. Ihan sekundaa tyystin kaupat pursuu kiinalaista roskatavaraa. Ei kenenkään pidä kiinalaisia tuotteita ostaa pikku hiljaa valloittavat maapalloa aivan kuin venäjä. Kiinalaisessa ruuassa ei maistu kuin chili ja cyrry. Ihan huijausta kiinalainen ruoka. Jospa pandat saadaan kiinaan takas se jos mikä oli hölmöläisen tekosia. Kalliiksi tuli suomelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain joku pöljä tilaa kiinaasta tavaraa. Ihan sekundaa tyystin kaupat pursuu kiinalaista roskatavaraa. Ei kenenkään pidä kiinalaisia tuotteita ostaa pikku hiljaa valloittavat maapalloa aivan kuin venäjä. Kiinalaisessa ruuassa ei maistu kuin chili ja cyrry. Ihan huijausta kiinalainen ruoka. Jospa pandat saadaan kiinaan takas se jos mikä oli hölmöläisen tekosia. Kalliiksi tuli suomelle
Kirjoitat vähän, mutta faktaa.
Sekin kiinalaisten loistoateria, Pekingin ankka, on pelkkää huijausta. Kahdesti ole syönyt sellaiset Beijingissä, kun kuului maksettuun matkaan. Kyllä kotimainen broileri hakkaa sen 100-0.
- Anonyymi
Eihän kiinalainen tuote kestä kuin yhden käyttökerran. Yleiskoneesta putosi muovinen osa ja halkesi vain yhden käytön jälkeen. Ihan täyttä paskaa on kiinalaiset tuotteet. Joka kauppa pursuaa kiinalaista.
- Anonyymi
Kuka hölmö viitsii kiinasta tilata tavaraa heh heh vitun vinosilmät
- Anonyymi
Kuka hölmö ostaa saman kiinalaisen tavaran Suomi-kaupasta, kolminkertaiseen hintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hölmö ostaa saman kiinalaisen tavaran Suomi-kaupasta, kolminkertaiseen hintaan?
Mutta kumpi kestää kiinalainen kestää yhden käyttökerran. Hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522