Hei laitan vielä tämän. Turun sanomissa oli näihin Raision viranhaltijoiden paikkojen täyttöön liittyen tällainen mielenkiintoinen uutinen vastikään, viime kesänä. Näyttää olevan kommenttiakin, joihin kannattaa tutustua.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4981957/Raisiossa meneillaan kahden viran taytto irtisanoutunutta kaupunginjohtajaa tuuraa yli puoli tusinaa viranhaltijaa
Toivottavasti sadaan asiallista keskustelua aikaan!
Raision alueen lastenvalvojien yms viranomaisten virantäytöstä
60
705
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvä avaus!
- Anonyymi
Onneksi lastenvalvojien tehtävä on vain auttaa vanhempia heidän omiin lapsiinsa liittyvien päätösten teoissa!
- Anonyymi
Kunnianloukkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnianloukkaus
ajoneuvon luvaton haltuunotto
- Anonyymi
Hae itse
- Anonyymi
Mistä syystä? - mulle ei ole kerrottu. Juurihan täällä joku todennut, ettei lastenvalvojalla edes mahdollista puuttua vanhempien väliin keskinäisiin asioihin..
- Anonyymi
Mitkä syyt "yksinhuoltoon"?
- Anonyymi
väität, että lastenvalvoja erottanut isän lapsistaan eli kyseessä on oltava lähestymiskielto.
Pitääkö tämä paikkansa ja mihin päätös perustuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä? - mulle ei ole kerrottu. Juurihan täällä joku todennut, ettei lastenvalvojalla edes mahdollista puuttua vanhempien väliin keskinäisiin asioihin..
minullekin melko epäselvää, miksi lastenvalvoja tai sosiaalitoimi sotkettu asiaan, muta tuo kommentoija hyvin selvästi tuo esille, ettei isä ole lastenvalvojien tekemän päätöksen vuoksi pystynyt tapaamaan omia lapsiaan. Epäilen, että hänellä on lähestymiskielto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä syyt "yksinhuoltoon"?
syyt: vanhemman väkivaltaisuus tai hänen päihteidenkäyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minullekin melko epäselvää, miksi lastenvalvoja tai sosiaalitoimi sotkettu asiaan, muta tuo kommentoija hyvin selvästi tuo esille, ettei isä ole lastenvalvojien tekemän päätöksen vuoksi pystynyt tapaamaan omia lapsiaan. Epäilen, että hänellä on lähestymiskielto.
Ei lähestymiskieltoa- ja lasten yhteystietoja tarkoitushakuisessa viranomaismenettelyssä
- Anonyymi
Lastenvalvojalla ei ole päätöksenteko-oikeutta ja oikeutta ottaa kantaa vanhempien välisiin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin sopimuksiin viranhoidossaan. Lastenvalvojalla ei ole myöskään oikeutta laatia mitään lapsia koskevia vanhempien välisiä keskinäisiä- ja vapaaehtoi sia sopimuksia. Vanhemmat yksin tekevät- ja laativat mahdolliset lapsiansa koskevat päätökset ja vanhempien väliset keskinäiset sopimukset.
Lastenvalvoja ainoastaan vahvistuttaa vanhempien päätöksiä eli jos et halua olla lastesi kanssa, niin se on oma päätöksesi.
- Anonyymi
Ap en jaksa lukea edes aloitustasi
- Anonyymi
minä puolestani en lukenut vastaustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luithan selvästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä osaltani en osaa lukea, mutta osaan vain kirjoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luithan selvästi
minä puolestani en lukenut vastaustasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luithan selvästi
Luin minkä??
- Anonyymi
Mielettömän hyvä keskustelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä vastauksen vastaustasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä osaltani en osaa lukea, mutta osaan vain kirjoittaa!
Onneksi olkoon! Oletko poliisi?
- Anonyymi
tuo yksi isä hylännyt omat lapsensa ja täällä syyttelee pahasta olostaan muita?
- Anonyymi
joo oikeudessa tavataan. Siellä tuomari sanoo, että kysymysmerkki lauseen perässä tarkoittaa, että asiaa kysytään. Sitten jury laulaa sinulle "Putte Possun nimipäivä"- kapaleen ja sanovat, että lopetahan jo se lässytys ja hanki oma elämä. Ei sinun ole pakko olla lastesi kanssa tekemisissä, niin miksi lässytät jotain?
- Anonyymi
nimi ja yhteystieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oikeudessa tavataan. Siellä tuomari sanoo, että kysymysmerkki lauseen perässä tarkoittaa, että asiaa kysytään. Sitten jury laulaa sinulle "Putte Possun nimipäivä"- kapaleen ja sanovat, että lopetahan jo se lässytys ja hanki oma elämä. Ei sinun ole pakko olla lastesi kanssa tekemisissä, niin miksi lässytät jotain?
Niin miksi jauhat pelkkää paskaa- ja vääristelet totuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nimi ja yhteystieto
nimi ja yhteys tieto
- Anonyymi
Mielettömän hyvä keskustelu!
- Anonyymi
Onpas taas mahtava keskustelu.
- Anonyymi
ohoi vaan. joo miullakiii iha samanlainnee juttu ku teillä.. oon savon tyttööii ja jätin lastenvalvijjalee viestillöisseen postikortilloo jo niinki aekastee ko vuon 1946 eli ihan het'vaan jatkossodan jälke. Ei vastanna ja lapsilloisee miut hylkäämmä kun odottaamma vuothen 2013. eli melkein 70 v odotin. ei ottanna yhtehyttä vitutta kovasti. lastenvartijan vika kaikki
- Anonyymi
mielettömän tärkeä ja hyvä keskustelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielettömän tärkeä ja hyvä keskustelu
jos ei halua olla lstensa kanssa, niin ei kai niiden kanssa pakko ole olla??
- Anonyymi
tämä on tärkeä ja ajankohtainen puheenaihe. kannattaa lukea mielipidrosastolla kirjoittaneen kommentti myös..
- Anonyymi
Tämä on tärkeä ja ajankohtainen puheenaihe.
kannattaa lopettaa paskan jauhaminen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tärkeä ja ajankohtainen puheenaihe.
kannattaa lopettaa paskan jauhaminen..hyvää 14 lapsetonta isänpäivää.. Suhteesi lapsiisi on kunnossa. Kannattaa lopettaa paskanjauhanta ja palstalla itkeminen. Jos et halua olla heidän kanssa tekemisissä, niin älä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvää 14 lapsetonta isänpäivää.. Suhteesi lapsiisi on kunnossa. Kannattaa lopettaa paskanjauhanta ja palstalla itkeminen. Jos et halua olla heidän kanssa tekemisissä, niin älä ole.
Nimeni ja yhteystietoni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvää 14 lapsetonta isänpäivää.. Suhteesi lapsiisi on kunnossa. Kannattaa lopettaa paskanjauhanta ja palstalla itkeminen. Jos et halua olla heidän kanssa tekemisissä, niin älä ole.
hyvää 11 lapsetonta isänpäivää.. Suhteesi lapsiisi on kunnossa. Kannattaa lopettaa paskanjauhanta ja palstalla itkeminen. Jos et halua olla heidän kanssa tekemisissä, niin älä ole.
- Anonyymi
mielenkiintoista...
- Anonyymi
Mielenpahoitusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenpahoitusta...
Siellä on ainakin sen yhden mielensäpahoittajan koko nimi mielipideosastolla... hahhahahahaaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on ainakin sen yhden mielensäpahoittajan koko nimi mielipideosastolla... hahhahahahaaaa.
Siellähän se kirjoittelee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä koko nimi olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä koko nimi olevan?
etu-ja sukunimi näyttää olevan, muttei ole tosiaan mahsollista toista ja kolmatta nimeään siihen laittanut..
- Anonyymi
Moi vaan.. hyvin toimii Raisiossa lastenvalvojat. Eivät mitenkään liikaa tuputa juttujaan ja rakentavasti keskustellen saadaan lasten etua ajettua. Kiitos Raisio!!
- Anonyymi
Älä valehtele!
- Anonyymi
Tärkea aihe nostaa esille. Tuskin raisiossa mitään virheitä. Lehdet vaan kirjoittelee..
- Anonyymi
Eli lausunto joka estää sinua olemasta lapsiesi kanssa on todettu ilmeisesti käräjäoikeudessa perättömäksi.
miksi noudatat yhä perätöntä, laitonta päätöstä?? - Anonyymi
Ainoa perätön on "tekemäsi lausumat" tällä palstalla- ja tehtaile vaan lisää niitä, niin saat lähestymiskiellon
- Anonyymi
Syödäänkö Raisiossa paöjon margariinia?
- Anonyymi
Varmaan pitäis valita niitä parempia rasvoja, kun margariinia syödään.
- Anonyymi
Omalla nimellään yleisöosastolla kirjoittelu on tyhmän ihmisen merkki.
- Anonyymi
Vain omalla nimellä kirjoittavalla on sitä ns. munaa- ei ole mitään oleellista salattavaa. Oletko muuten nähnyt "yksinhuoltajien- ja viranomaisten" tulevan julkisuuteen omalla nimellään? Nimi ja yhteys tiedot?
- Anonyymi
Olette juuri todistelleet omassa menettelyssä tehdyn kunnianloukkauksen- ylläpito voisi jo estää oheisen kirjoittajan oikeudet kommentointiin.
- Anonyymi
Olette juuri todistelleet omassa menettelyssä tehdyn kunnianloukkauksen- ylläpito voisi jo estää oheisen kirjoittajan oikeudet kommentointiin.
- Anonyymi
Vain omalla nimellä kirjoittavalla on sitä ns. munaa- ei ole mitään oleellista salattavaa. Oletko muuten nähnyt "yksinhuoltajien- ja viranomaisten" tulevan julkisuuteen omalla nimellään? Nimi ja yhteys tiedot?
Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895