Riihimäen annetaan ilmaiseksi Facebook-ryhmä kokemuksia

Anonyymi

Oma kokemukseni oli aluksi todella hyvä, mutta sitten lensin ryhmästä pihalle äkillisesti kuin leppäkeihäs ilman mitään asiallista syytä annettuani ylläpidolle palautetta. Erikoinen kokemus. Olen antanut toisiinkin ryhmiin tarvittaessa asiallista palautetta ja useimmat ovat sen kestäneet hyvin ja jotkut jopa pyytävät palautteita ja kehittämisehdotuksia jäseniltä, mutta tätä ryhmää ei kiinnosta. Tämä ryhmähän on ollut varmaankin Riihimäen aktiivisin annetaan-ryhmä, mikä on tietysti hyvä ja sainkin sieltä löytöjä runsainmitoin, kukaan ei varmasti valittanut minusta, hoidin noudot ja annot aina kunnialla. Ryhmässä oli kuitenkin joitain epäkohtia, mitkä pistivät silmään, säännöttömyys ei aina ole hyvä juttu!, yhdestä asiasta annoin palautetta ja sen johdosta sain kengänkuvan takamuksiini! Ensinnäkin annetaan/otetaan vastaan ryhmät ovat ns. hyvän mielen ryhmiä ja erityisesti köyhille tärkeitä, sieltä ei saisi poistaa ketään asiattomasti kuten minulle kävi. Olen tyrmistynyt. Ryhmässä on ollut mm. seuraavia ongelmakohtia. Ensinnäkin ryhmästä on tullut nopeuskilpailun perikuva, kauhea kiire mukamas, vaikka ei useinkaan olisi mikään hengenhätä tavaran antamisissa, eikä olla voitu edetä rauhassa reilulla av, jono-systeemillä. En ole saanut ylläpidolta anteeksipyyntöä, joten kirjoitan tänne kaikkien tietoon varoituksen sanaksi tapahtuneen. Kaikkihan lähti siitä, että yksi ihminen julkaisi ryhmässä annetaan ilmoituksen, jossa oli useampi tavara. Laitoin että ”av tavara se ja se” laitoin myös viestin hänelle. Viestiin ei kuulunut vastausta, mutta huomasin kommenttiketjusta, että tavara on kuulemma mennyt, mennyt kenelle ihmettelin, kun vastasin salamana av-ilmoitukseen, tämä herätti kummastusta, mukamas toisen ryhmän kautta. Vastaavia juttuja on ollut aiemminkin, eli laitetaan kuva ja kun siihen joku vastaa heti av tms., niin tavara onkin mennyt muka sekunneissa muualla. Halusinkin selvittää, että missä ryhmässä oli julkaissut, kun minä en ollut nähnyt toista julkaisua muualla, vaikka olen monen ryhmän jäsen ja toivoin, että seuraavaksi laittaisi julkaisuun, että ilmoitus myös muualla, tämän täysin asiallisen kysymykseni ryhmän ylläpito poisti kuvan alta ketjusta! Koin erään ylläpitäjän kirjoittelun minulle todella ikävänä, ylimielisenä ja vähättelevänä koko ajan, en muista, että tuommoista olisin joutunut kokemaan kovin usein missään ryhmässä. Onneksi annetaan ryhmiä on muitakin, ennen pitkää on varmasti muitakin lähtijöitä, jotka äänestävät jaloillaan. Teidän kokemuksia?

2

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

useat Riihimäki -ryhmät ovat suvakkien ja vihervasemmiston hallussa ja tekevät niissä politiikkaa, jossa sananvapaus on tutematon käsite.

• Anonyymi

Nyt olet vaarallisella tiellä, kun kerrot, mitä olet huomannut. Huomattava määrä on jo käynyt lukemassa kommentoitisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe