Paskimakki ja rakko

Anonyymi

Voiko ulkohuussin oven laittaa kyltin, jossa lukee:
KÖYHÄT KYYKKYYN!

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyvin voi laittaa, koska vain köyhillä on nykyisin ulkohuussit.

    • Anonyymi

      Totta kai!
      Sehän on selkeä ohje kävijälle.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen ohje se on?

        Kyykkykakkahan tehdään nimenomaan kyykyssä ulkosalla, ei suinkaan millään valmiila istuimella.

        Kyykkykakkaaminen on luonnollisin ja nautinnollisin ja jopa ympäristöystävällisin tapa tyhjentää peräsuoli.

        Rikkaat ja köyhät! Kaikki kilvan luontoon kyykkykakalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen ohje se on?

        Kyykkykakkahan tehdään nimenomaan kyykyssä ulkosalla, ei suinkaan millään valmiila istuimella.

        Kyykkykakkaaminen on luonnollisin ja nautinnollisin ja jopa ympäristöystävällisin tapa tyhjentää peräsuoli.

        Rikkaat ja köyhät! Kaikki kilvan luontoon kyykkykakalle!

        Kyllä on juurikin näin! Turhaa kakkaa kierrättää huussin kautta ja sotkea siihen kallista paperia. Ulos vaan nurtsille kyykkimään (sehän on hyvää selkä-polvi jumpaa samalla) ja antaa auringossa kuivaa pökäleitten. Ulos vanha amme jossa voi huuhtasta peräpään. Sitten syksyn tulle lehtipuhaltimella kikkareet lannotteeksi sinne missä tarvitaa, esim. pottupeltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on juurikin näin! Turhaa kakkaa kierrättää huussin kautta ja sotkea siihen kallista paperia. Ulos vaan nurtsille kyykkimään (sehän on hyvää selkä-polvi jumpaa samalla) ja antaa auringossa kuivaa pökäleitten. Ulos vanha amme jossa voi huuhtasta peräpään. Sitten syksyn tulle lehtipuhaltimella kikkareet lannotteeksi sinne missä tarvitaa, esim. pottupeltoon.

        Pökäleiden kokoaminen onkin helppoa.

        Sitä vastoin ruiskauksen tavoin purkautuva vellimäinen kakka on haastavampaa panna talteen. Se on kuitenkin vähintään yhtä ravitsevaa kuin kiinteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökäleiden kokoaminen onkin helppoa.

        Sitä vastoin ruiskauksen tavoin purkautuva vellimäinen kakka on haastavampaa panna talteen. Se on kuitenkin vähintään yhtä ravitsevaa kuin kiinteä.

        Se ei taida monelta mummolta onnistua heikkojen lihasten takia.
        Kyykkyyn pääsee, vaan ylösnousu tekee tenää, voi pyllähtää siihen tuotokseensa.


    • Anonyymi

      Huvittavaksi katsomansa sanonnan ketjun aloittaja on nähnyt t-paidassa.
      On sen moni muukin nähnyt.
      Hänen ajatuksena on ollut, että köyhän tulee mennä puuseehen ulkona. itse sanonta kehottaa taas kyykkykakalle luontoon.

      Ketjun aloittaja on yrittänyt olla vitsikäs, mutta joutuukin nyt itse naurunalaiseksi.

      • Anonyymi

        Oi, kyllä me niin nauroimme pastorinrouvan kanssa näistä ns. rahvaanomaisista kyykkypaskoista, joista niin palstalla keskustellaan asiantuntevasti. Niin nauroimme ihan katketaksemme, että sherrylasistakin läikkyi pöytäliinalle, jonka apulaisdiakonimme joutui vaihtamaan puhtaaseen kiireittensä keskellä.


    • Anonyymi

      Siitäköhän tulee sanonta , että köyhällä ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse.

    • Anonyymi

      Oletpa onneton tapaus, jos tuollaistakin pitää täältä kysellä?

      Voit laittaa vaikka valokuvan omasta takapuolestasi, sinunhan se huussi on.

    • Anonyymi

      Isä autuas ennenvanhaan mehtälenkillä tuli tarve , nii valkovuokoilla pyyhki , niitä sitten ihhailtiin lauantain saunassa :D

    • Anonyymi

      Joku tuossa kertoi, että huonojalkainenkin voi päästää kyykkyyn, mutta ei siitä ylös, vaan kellahta taaksepäin.

      Täytyy valita oikea asento.. On käännyttävä etukautta sivulle, otettava käsillä vastaan ja asetuttava nelinkontin, mistä voi nousta pystyyn. Sen jälkeen voi nostaa housut ylös ja laskea
      mahdollisen hameen alas.

      Riemuiten tässä taas lähtee pian ulos
      aidolle kyykkykakalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      81
      682
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe