Paskimakki ja rakko

Anonyymi

Voiko ulkohuussin oven laittaa kyltin, jossa lukee:
KÖYHÄT KYYKKYYN!

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyvin voi laittaa, koska vain köyhillä on nykyisin ulkohuussit.

    • Anonyymi

      Totta kai!
      Sehän on selkeä ohje kävijälle.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen ohje se on?

        Kyykkykakkahan tehdään nimenomaan kyykyssä ulkosalla, ei suinkaan millään valmiila istuimella.

        Kyykkykakkaaminen on luonnollisin ja nautinnollisin ja jopa ympäristöystävällisin tapa tyhjentää peräsuoli.

        Rikkaat ja köyhät! Kaikki kilvan luontoon kyykkykakalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen ohje se on?

        Kyykkykakkahan tehdään nimenomaan kyykyssä ulkosalla, ei suinkaan millään valmiila istuimella.

        Kyykkykakkaaminen on luonnollisin ja nautinnollisin ja jopa ympäristöystävällisin tapa tyhjentää peräsuoli.

        Rikkaat ja köyhät! Kaikki kilvan luontoon kyykkykakalle!

        Kyllä on juurikin näin! Turhaa kakkaa kierrättää huussin kautta ja sotkea siihen kallista paperia. Ulos vaan nurtsille kyykkimään (sehän on hyvää selkä-polvi jumpaa samalla) ja antaa auringossa kuivaa pökäleitten. Ulos vanha amme jossa voi huuhtasta peräpään. Sitten syksyn tulle lehtipuhaltimella kikkareet lannotteeksi sinne missä tarvitaa, esim. pottupeltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on juurikin näin! Turhaa kakkaa kierrättää huussin kautta ja sotkea siihen kallista paperia. Ulos vaan nurtsille kyykkimään (sehän on hyvää selkä-polvi jumpaa samalla) ja antaa auringossa kuivaa pökäleitten. Ulos vanha amme jossa voi huuhtasta peräpään. Sitten syksyn tulle lehtipuhaltimella kikkareet lannotteeksi sinne missä tarvitaa, esim. pottupeltoon.

        Pökäleiden kokoaminen onkin helppoa.

        Sitä vastoin ruiskauksen tavoin purkautuva vellimäinen kakka on haastavampaa panna talteen. Se on kuitenkin vähintään yhtä ravitsevaa kuin kiinteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökäleiden kokoaminen onkin helppoa.

        Sitä vastoin ruiskauksen tavoin purkautuva vellimäinen kakka on haastavampaa panna talteen. Se on kuitenkin vähintään yhtä ravitsevaa kuin kiinteä.

        Se ei taida monelta mummolta onnistua heikkojen lihasten takia.
        Kyykkyyn pääsee, vaan ylösnousu tekee tenää, voi pyllähtää siihen tuotokseensa.


    • Anonyymi

      Huvittavaksi katsomansa sanonnan ketjun aloittaja on nähnyt t-paidassa.
      On sen moni muukin nähnyt.
      Hänen ajatuksena on ollut, että köyhän tulee mennä puuseehen ulkona. itse sanonta kehottaa taas kyykkykakalle luontoon.

      Ketjun aloittaja on yrittänyt olla vitsikäs, mutta joutuukin nyt itse naurunalaiseksi.

      • Anonyymi

        Oi, kyllä me niin nauroimme pastorinrouvan kanssa näistä ns. rahvaanomaisista kyykkypaskoista, joista niin palstalla keskustellaan asiantuntevasti. Niin nauroimme ihan katketaksemme, että sherrylasistakin läikkyi pöytäliinalle, jonka apulaisdiakonimme joutui vaihtamaan puhtaaseen kiireittensä keskellä.


    • Anonyymi

      Siitäköhän tulee sanonta , että köyhällä ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse.

    • Anonyymi

      Oletpa onneton tapaus, jos tuollaistakin pitää täältä kysellä?

      Voit laittaa vaikka valokuvan omasta takapuolestasi, sinunhan se huussi on.

    • Anonyymi

      Isä autuas ennenvanhaan mehtälenkillä tuli tarve , nii valkovuokoilla pyyhki , niitä sitten ihhailtiin lauantain saunassa :D

    • Anonyymi

      Joku tuossa kertoi, että huonojalkainenkin voi päästää kyykkyyn, mutta ei siitä ylös, vaan kellahta taaksepäin.

      Täytyy valita oikea asento.. On käännyttävä etukautta sivulle, otettava käsillä vastaan ja asetuttava nelinkontin, mistä voi nousta pystyyn. Sen jälkeen voi nostaa housut ylös ja laskea
      mahdollisen hameen alas.

      Riemuiten tässä taas lähtee pian ulos
      aidolle kyykkykakalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe