Voiko ulkohuussin oven laittaa kyltin, jossa lukee:
KÖYHÄT KYYKKYYN!
Paskimakki ja rakko
12
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvin voi laittaa, koska vain köyhillä on nykyisin ulkohuussit.
- Anonyymi
Totta kai!
Sehän on selkeä ohje kävijälle.- Anonyymi
Mikä ihmeen ohje se on?
Kyykkykakkahan tehdään nimenomaan kyykyssä ulkosalla, ei suinkaan millään valmiila istuimella.
Kyykkykakkaaminen on luonnollisin ja nautinnollisin ja jopa ympäristöystävällisin tapa tyhjentää peräsuoli.
Rikkaat ja köyhät! Kaikki kilvan luontoon kyykkykakalle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen ohje se on?
Kyykkykakkahan tehdään nimenomaan kyykyssä ulkosalla, ei suinkaan millään valmiila istuimella.
Kyykkykakkaaminen on luonnollisin ja nautinnollisin ja jopa ympäristöystävällisin tapa tyhjentää peräsuoli.
Rikkaat ja köyhät! Kaikki kilvan luontoon kyykkykakalle!Kyllä on juurikin näin! Turhaa kakkaa kierrättää huussin kautta ja sotkea siihen kallista paperia. Ulos vaan nurtsille kyykkimään (sehän on hyvää selkä-polvi jumpaa samalla) ja antaa auringossa kuivaa pökäleitten. Ulos vanha amme jossa voi huuhtasta peräpään. Sitten syksyn tulle lehtipuhaltimella kikkareet lannotteeksi sinne missä tarvitaa, esim. pottupeltoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on juurikin näin! Turhaa kakkaa kierrättää huussin kautta ja sotkea siihen kallista paperia. Ulos vaan nurtsille kyykkimään (sehän on hyvää selkä-polvi jumpaa samalla) ja antaa auringossa kuivaa pökäleitten. Ulos vanha amme jossa voi huuhtasta peräpään. Sitten syksyn tulle lehtipuhaltimella kikkareet lannotteeksi sinne missä tarvitaa, esim. pottupeltoon.
Pökäleiden kokoaminen onkin helppoa.
Sitä vastoin ruiskauksen tavoin purkautuva vellimäinen kakka on haastavampaa panna talteen. Se on kuitenkin vähintään yhtä ravitsevaa kuin kiinteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pökäleiden kokoaminen onkin helppoa.
Sitä vastoin ruiskauksen tavoin purkautuva vellimäinen kakka on haastavampaa panna talteen. Se on kuitenkin vähintään yhtä ravitsevaa kuin kiinteä.Se ei taida monelta mummolta onnistua heikkojen lihasten takia.
Kyykkyyn pääsee, vaan ylösnousu tekee tenää, voi pyllähtää siihen tuotokseensa.
- Anonyymi
Huvittavaksi katsomansa sanonnan ketjun aloittaja on nähnyt t-paidassa.
On sen moni muukin nähnyt.
Hänen ajatuksena on ollut, että köyhän tulee mennä puuseehen ulkona. itse sanonta kehottaa taas kyykkykakalle luontoon.
Ketjun aloittaja on yrittänyt olla vitsikäs, mutta joutuukin nyt itse naurunalaiseksi.- Anonyymi
Oi, kyllä me niin nauroimme pastorinrouvan kanssa näistä ns. rahvaanomaisista kyykkypaskoista, joista niin palstalla keskustellaan asiantuntevasti. Niin nauroimme ihan katketaksemme, että sherrylasistakin läikkyi pöytäliinalle, jonka apulaisdiakonimme joutui vaihtamaan puhtaaseen kiireittensä keskellä.
- Anonyymi
Siitäköhän tulee sanonta , että köyhällä ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse.
- Anonyymi
Oletpa onneton tapaus, jos tuollaistakin pitää täältä kysellä?
Voit laittaa vaikka valokuvan omasta takapuolestasi, sinunhan se huussi on. - Anonyymi
Isä autuas ennenvanhaan mehtälenkillä tuli tarve , nii valkovuokoilla pyyhki , niitä sitten ihhailtiin lauantain saunassa :D
- Anonyymi
Joku tuossa kertoi, että huonojalkainenkin voi päästää kyykkyyn, mutta ei siitä ylös, vaan kellahta taaksepäin.
Täytyy valita oikea asento.. On käännyttävä etukautta sivulle, otettava käsillä vastaan ja asetuttava nelinkontin, mistä voi nousta pystyyn. Sen jälkeen voi nostaa housut ylös ja laskea
mahdollisen hameen alas.
Riemuiten tässä taas lähtee pian ulos
aidolle kyykkykakalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483