Mihin lokeroon kuulun

Anonyymi

Olen selkeästi mies. Identifioin itseni mieheksi.
Ja homo.
Olen menettänyt neitsyyteni miehelle.
Mutta samalla minulla on ollut myös tyttö/naisystäviä. Jonka kanssa harrastan seksiä. Ongelmitta.
Lisäksi, en voi saada lapsia, joten siitäkään ei tule riesaa.
Noin 10 v sitten , Roomassa, tutustuin brasilialaiseen ilolintuun. Joka osoittautui transvestiitiksi. Ja hän kiihotti minua suunnattomasti.

Mihin lokeroon oikein kuulun?
Pidän miehistä. Pidän naisista, Pidän muista sukupuolista. Eksoottiset ihonvärit innostavat minua.
Mutta en voi sietää koko sateenkaarikulttuuria. Paraateja yms.
Toisen hyväksikäyttö inhottaa.
Jos sanon mitä pedoille voisi mielestäni tehdä, joudun vankilaan.

Vinkkejä.

4

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitseeko sitä lokeroida itseään mihinkään? Itse en ainakaaan lokeroi. Yritän ottaa vähän enemmän rennosti asian suhteen. Sinä olet ihminen, jolle toisen sukupuolella ja jossain määrin myös ihmisen tyylillä ei ole väliä, ei ainakaan kauheasti. Voit ihastua ja tuntea vetoa sekä miehiin että naisiin että sellaisiinkin jotka eivät luokittele itseään miehiksi eikä naisiksi (transsukupuolisia itse pidän joko miehinä tai naisina ja transvestiittimiehetkin on mulle miehiä, vaikka laittautuvatkin välillä naisen näköisiksi).

Minusta liika lokerointi on turhaa. Mua ainakin ahistaa, jos täytyis olla tiukasti jossain lokerossa. Olen yrittänyt joskus olla ja se ei ollut kovin mukavaa. Itselleni ei ainakaan tiukka lokerointi sovi. Tosin hyväksyn kyllä oman syntymäsukupuoleni ja sellaiseksi koen myös itseni, mutta on monia asioita, joissa en halua lokeroitua tiukasti vain yhteen lokeroon, niin kuin esim. musiikin kuuntelu(voin kuunnella musiikkia monesta eri genrestä, en juutu vain yhteen tai kahteen, vaikka nykyään kuuntelenkin paljon rockia) ja uskonto (en halua tiukasti seurata vain yhtä oppia, voin ottaa vaikutteita monesta eri uskonnosta ja filosofiasta, jos haluan ja jaksan tai olla yhtälailla ottamatta). Haluan pitää monenlaiset ovet avoinna elämässä ja katsoa mitä eteen tulee. Ei kannata sitäpaitsi pelätä tunteita. Kannattaa hyväksyä se mitä kulloinkin tuntee ja antaa tunteiden tulla ja mennä miten ne tulevat ja menevät.

• Itse voin jonain päivänä tai päivän hetkenä pitää miehistä ja toisena naisista ja sitten joskus saatan myös viehättyä ihmisistä, jotka ei niin luokittele itseään kumpaankaan sukupuoleen kuuluvaksi. Jos jonain päivänä kauheasti viehättää esim. jonkun vanhan rockstaran nuoruuden aikainen ulkonäkö ja sitten joskus esim. jonkun naisnäyttelijän tai näen kadulla kiinnostavannäköisen miehen tai naisen johon silmätenemmän tai vähemmän harhautuu, niin se on sitten niin. Valehtelisin itselleni jos väittäisin toisin.

• Rockstaralla tarkoitan yleensä miespuolista rocklaulajaa.

• Tai kitaristia tai muuta rockmuusikkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3365
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      380
      3101
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2928
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2779
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2278
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1939
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      90
      1862
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1809
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1799
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1689
    Aihe