Tervehdys.
Ajattelin tarjoutua tässä korona karanteeni tylsyydessä jollekkin lasta toivovalle vakkariksi, että saisi edes jotain järkevää ohjelmaa vkloppuihin, ettei mene koko hemmetin talvi ja vuosi ihan hukkaan.
Yön yli Tapaamisia voitais sopia vaikka kerran kk tyyliin joko Seinäjoelle, taikka Ouluun näin alustavasti ajateltuna.. Siinä on jo aika hyvin lääniä katettuna kun on valmis vähän ajelemaan .
Sovittais rentoja tapaamisia hotelli majoituksella. Pidetään tv- iltaa ja yötä yhdessä. Seura kelpaa kun on aika ikävää aikaa tämä.
Lapsi olisi tietysti kokonaan sinulle..Ei mitään lapseen liittyviä vaatimuksia puolin eikä toisin.
Sinun pitää tietysti olla terve kuten minäkin..(Ei siis mitään tarttuvia tauteja saa olla, kuten herpestä,kondya jne. Hyh hyh..), sekä sopia normaaliin painoindeksiin. Vähän kriteerejäkin näet pitää laittaa.
Minä olen liikunnallinen työssäkäyvä ja raitis ihminen. Henki ei haise ja pidän huolta hygieniasta. Minua uskaltaa ja on varmaan helppokin tavata.
Ja vielä lopuksi ja erikseen..Ei..Ei mukiin, vaan siten kuten kaikki muutkin nisäkkäät sen tekevät. Minä näet arvostan normaaleja lisääntymistapoja enemmän.
Ohhoh. Tulipas siinä hetkessä tekstiä. Useimmilla on vain muutama sana, mutta välttyypähän vääränlaisilta yhteydenotoilta.
Jatketaas tästä toisaalla:)
Tuco
Vauvakuumetta?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442