Moi! oon 17 vuotias tyttö, jonka vanhemmat ovat eronneet 2 vuotta sitten. Olen sairastanut syömishäiriötä kohta 3 vuotta. Minulla on melkeinpä aina ollut huonot välit äitiini. Asun isäni luona ja hänen kanssaan on ihan hyvät välit. Minulla ei ole kavereita, eikä oikeestaan muutakaan elämää. Päiväni koostuu siitä, että käyn koulussa ja sen jälkeen kotona katson jotain ohjelmaa, teen kouluhommia ja lenkitän koiran. Mulla on ollut joku vähän yli vuos semmonen tunne, että haluaisin äidin. Sellaisen jonka kanssa tehdä yhdessä asioita ja olla kotona. Olen jo kauan katsonut kateellisena, muita joilla on hyvät välit äitiinsä, ja jotka viettävät aikaa äitinsä kanssa. En voi tälle tunteelle mitään, tiedän olen kohta täysikäinen ihminen, mutta eikö jokainen meistä tarvitse äitiä läpi elämän? Olen löytänyt ihmisen, jonka kanssa juttelen melkein joka päivä viesteillä, ja 1-2 kertaa viikossa livenä. Haluaisin, että tämä kyseinen henkilö olisi äitini, tai semmoinen äiti hahmo, kun ei hän tietenkään biologinen äitini voi olla. Ajattelin ehdottaa tälle henkilölle sellaista tuki juttua, että olisin tyyliin joka toinen viikonloppu hänen luonaan kylässä. En uskalla hänelle asiasta suoraan sanoa, joten ajattelin vihjaista siitä, sanomalla, että olisi kiva jos olisi joku jonka luokse voisi mennä välillä viikonlopuksi. Olen miettinyt jo valmiiksi, että isäni voisi kustantaa ruoat yms silloin viikonloppuna, ettei tälle henkilölle tule mitään kuluja. Tämä henkilö on auttanut minua minun syömishäiriössä, koska hänen lapsellaan on kuulemma ollut syömishäiriö kanssa. Asian ydin ja suurin ongelma onkin se että tämä kyseinen henkilö on saksanopettajani, ja se ei sata varmasti olisi ok, että oppilas ja opettaja olisi edes kavereita, saatika mitään tuommoista. Olen myös varma, että sitä opettajaa ei oikeasti kiinnosta minun jutut, ja että hän juttelee minulle, koska se kuuluu hänen työnkuvaan. Tosin siitä en tiedä, että miksi hän vastaa työajan ulkopuolella minun viesteihi? Myöhäsin aika, jolloin olen häneltä vastauksen viestiini saanut taitaa olla noin klo 21:00 illalla. Kukaan muu ei ole minun syömishäiriötä ymmärtänyt/siinä auttanut, paitsi hän koska hänellä on jonkinlaista kokemusta siitä. Hän kertoo myös paljon minulle omasta elämästään. Olen jopa niin tyhmä/sairas päästäni, että minulla lukee puhelimessa hänen kohalla ”äiti❤️”.. Sekä aina koulussa kun hän juttelee jollekkin muulle oppilaalle, niin tulen kauhean mustasukkaiseksi siitä, ihan kuin 5 vuotias lapsi olisi äidistään mustasukkainen... (yleensä hän juttelee muiden kanssa vain koulujutuista mutta silti) . En nyt tiedä yhtään, että mitä teen tämän asian kanssa.... auttakaa!
AUTTAKAA PLIIS
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886