Suosituksia LVI-alan osaajista, kohteena vanha omakotitalo ja monenlaista remppaa lvi-puolella.
Kokemuksia LVI-asentajista/yrityksistä
27
3315
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hyviä täällä seudulla. Riihimäellä on.
- Anonyymi
Katso netistä
- Anonyymi
Aluetalonmies. Firmalla on myös putkimies.
- Anonyymi
Ei saa tontille vaikka olis 10 tonnin homma kyseessä.
- Anonyymi
On niin ylimielisiä koko putki ala. Ei vastata viesteihin tai anneta tarjouksia. Toivoisin kunnon lamaa koko alalle niin eiköhän pienetkin hommat kelpaa. Osataan laittaa mainos nettiin mutta ei viittitä vastata tai jos sovitaan niin ei tulla tontille Vähintään olis suotavaa et ilmoittaisi jos ei kiinnosta tai ei pääse.
- Anonyymi
Ylimieli kuuluu kanta hämeeseen😂kaasua hämeenlinnan kohdalla. Hullu muuttaa tänne
- Anonyymi
Kyselin tarjouksia lämmönvaihtimesta. Noin 6000€, josta laitteiden ja tarvikkeiden osuus 3300€, loput 2700€ jakaantuu yhden miehen 8-tunnin työlle. Ihan kohtalainen tuntiliksa.
- Anonyymi
no tee sitten itse omilla työkaluilla ja työtaidoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tee sitten itse omilla työkaluilla ja työtaidoilla
Onhan se kohtuullista vetää amitsupohjalla päivässä kuukauden palkka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kohtuullista vetää amitsupohjalla päivässä kuukauden palkka
Opiskelkaa putkimieheksi hyvät ihmiset!
- Anonyymi
Hienoa että kyselet täältä suolipalstalta lvi asentajaa. Voi pyhä kristus tätä yksinkertaisuutta.
- Anonyymi
Kyllähän sä aika yksinkertaiselta vaikutat.
- Anonyymi
Ne vedättää kaikki. Ei kouluja käyneitä eli ei osaa laskea kun ylöspäin reippaasti.
- Anonyymi
Tarjousten hinnat öljylämmityksen poistamisesta nousi melkein saman verran kun on valtion tuki näille öljylämmityksen poistajille. Ei ne LVI yritykset ole aivan taukkeja, asentajista en tiedä.
- Anonyymi
Mörk on hyvä!
- Anonyymi
En ottaisi mersu/bemarimiestä, luotettavampi on pakettiautomies
- Anonyymi
Te tietämättömät mulkut, jotka ETTE tiedä alasta yhtään mitään. Pitäkää turpanne kiinni, jooko. Ja te asiakkaat, jotka tilaatte putkarin keikalle niin asennuksissa saattaa tulla viiveitä asentajasta riippumattomista syistä, joten te jupit, jotka koette olevanne jumalasta seuraavia niin malttakaa pienet mielenne ja ajatelkaa isoa kuvaa? Pystyttekö siihen?? Älkää nyt, kyllä ne asiat hoituu, ei tarvitse olla niin tärkeä..
- Anonyymi
Kirvesmiehelle hommia. T: Metsuri
- Anonyymi
Kaaleppi on kova putkari.
- Anonyymi
JHO Group hoitaa kaiken ammattitaidolla.
- Anonyymi
Itse Janneko tämän kirjoitti?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kusettajia ne kaikki Hämeenlinnan seudun putkarit on.
Tarvikkeistakin vedetään 200% välistä omiin liiveihin (näkeehän sen ostohinnan Onnisen tai Dahlin sivuillta).
Itsekin joutunut maksamaan vajaan tunnin työstä (yhden venttiilin vaihto) 700 euroa.
Vitutti niin paljon, että olen sen jälkeen tehnyt itse.
Putkiosia saa ostaa kuka tahansa ja Onniselta voi hakea kun avaa sinne tilin....
En oikein tiedä, mistä halvemman putkirunkkarin löytäisi. Siksi teen hommat itse, eivät ne mitään luvanvaraisia töitä ole.
Apinakin osaa vaihtaa jonkun venttiilin tai varaajan vastuksen uuteen.
Ja nämä ilma-, maa- ja ilma/vesilämpöpumppuhommat kannattaa teettää virolaisilla.
Suomiputkari ottaa valtion avustukset välistä - laitteiden hinta on 7000 mutta yhtäkkiä 2 päivän asennustyö maksaa 8000 eur.
Parasta jättää tekemättä. Putkarikin on vain ihminen ja niin pitkään kun sillä on suuret tulot se elää niiden mukaan.
Mutta kun tulot pienenevät, kusessa se on putkimieskin - Anonyymi
Lämpöputki on todellinen hukkaputki
- Anonyymi
Jos teettää pimeänä saa hiukan halvemmalla ja työ tehdään kunnolla ja hosumatta.
- Anonyymi
Miksi poistettiin viesti kun kirjoitin Janakkalan putkiveljeksistä. Eivät vastaa puhelimeen, eivät soita takaisin. En koskaan vaivaa näitä poikasia millään työllä.
- Anonyymi
No juttuja on monenlaisia. Termostaatin vaihto osineen 150e.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389