Kokemuksia LVI-asentajista/yrityksistä

Anonyymi

Suosituksia LVI-alan osaajista, kohteena vanha omakotitalo ja monenlaista remppaa lvi-puolella.

27

3315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole hyviä täällä seudulla. Riihimäellä on.

• Anonyymi

Katso netistä

• Anonyymi

Aluetalonmies. Firmalla on myös putkimies.

• Anonyymi

Ei saa tontille vaikka olis 10 tonnin homma kyseessä.

• Anonyymi

On niin ylimielisiä koko putki ala. Ei vastata viesteihin tai anneta tarjouksia. Toivoisin kunnon lamaa koko alalle niin eiköhän pienetkin hommat kelpaa. Osataan laittaa mainos nettiin mutta ei viittitä vastata tai jos sovitaan niin ei tulla tontille Vähintään olis suotavaa et ilmoittaisi jos ei kiinnosta tai ei pääse.

• Anonyymi

Ylimieli kuuluu kanta hämeeseen😂kaasua hämeenlinnan kohdalla. Hullu muuttaa tänne

• Anonyymi

Kyselin tarjouksia lämmönvaihtimesta. Noin 6000€, josta laitteiden ja tarvikkeiden osuus 3300€, loput 2700€ jakaantuu yhden miehen 8-tunnin työlle. Ihan kohtalainen tuntiliksa.

• Anonyymi

no tee sitten itse omilla työkaluilla ja työtaidoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tee sitten itse omilla työkaluilla ja työtaidoilla

Onhan se kohtuullista vetää amitsupohjalla päivässä kuukauden palkka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kohtuullista vetää amitsupohjalla päivässä kuukauden palkka

Opiskelkaa putkimieheksi hyvät ihmiset!

• Anonyymi

Hienoa että kyselet täältä suolipalstalta lvi asentajaa. Voi pyhä kristus tätä yksinkertaisuutta.

• Anonyymi

Kyllähän sä aika yksinkertaiselta vaikutat.

• Anonyymi

Ne vedättää kaikki. Ei kouluja käyneitä eli ei osaa laskea kun ylöspäin reippaasti.

• Anonyymi

Tarjousten hinnat öljylämmityksen poistamisesta nousi melkein saman verran kun on valtion tuki näille öljylämmityksen poistajille. Ei ne LVI yritykset ole aivan taukkeja, asentajista en tiedä.

• Anonyymi

Mörk on hyvä!

• Anonyymi

En ottaisi mersu/bemarimiestä, luotettavampi on pakettiautomies

• Anonyymi

Te tietämättömät mulkut, jotka ETTE tiedä alasta yhtään mitään. Pitäkää turpanne kiinni, jooko. Ja te asiakkaat, jotka tilaatte putkarin keikalle niin asennuksissa saattaa tulla viiveitä asentajasta riippumattomista syistä, joten te jupit, jotka koette olevanne jumalasta seuraavia niin malttakaa pienet mielenne ja ajatelkaa isoa kuvaa? Pystyttekö siihen?? Älkää nyt, kyllä ne asiat hoituu, ei tarvitse olla niin tärkeä..

• Anonyymi

Kirvesmiehelle hommia. T: Metsuri

• Anonyymi

Kaaleppi on kova putkari.

• Anonyymi

JHO Group hoitaa kaiken ammattitaidolla.

• Anonyymi

Itse Janneko tämän kirjoitti?

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kusettajia ne kaikki Hämeenlinnan seudun putkarit on.

Tarvikkeistakin vedetään 200% välistä omiin liiveihin (näkeehän sen ostohinnan Onnisen tai Dahlin sivuillta).

Itsekin joutunut maksamaan vajaan tunnin työstä (yhden venttiilin vaihto) 700 euroa.

Vitutti niin paljon, että olen sen jälkeen tehnyt itse.
      Putkiosia saa ostaa kuka tahansa ja Onniselta voi hakea kun avaa sinne tilin....

En oikein tiedä, mistä halvemman putkirunkkarin löytäisi. Siksi teen hommat itse, eivät ne mitään luvanvaraisia töitä ole.

Apinakin osaa vaihtaa jonkun venttiilin tai varaajan vastuksen uuteen.

Ja nämä ilma-, maa- ja ilma/vesilämpöpumppuhommat kannattaa teettää virolaisilla.
      Suomiputkari ottaa valtion avustukset välistä - laitteiden hinta on 7000 mutta yhtäkkiä 2 päivän asennustyö maksaa 8000 eur.

Parasta jättää tekemättä. Putkarikin on vain ihminen ja niin pitkään kun sillä on suuret tulot se elää niiden mukaan.
      Mutta kun tulot pienenevät, kusessa se on putkimieskin

• Anonyymi

Lämpöputki on todellinen hukkaputki

• Anonyymi

Jos teettää pimeänä saa hiukan halvemmalla ja työ tehdään kunnolla ja hosumatta.

• Anonyymi

Miksi poistettiin viesti kun kirjoitin Janakkalan putkiveljeksistä. Eivät vastaa puhelimeen, eivät soita takaisin. En koskaan vaivaa näitä poikasia millään työllä.

• Anonyymi

No juttuja on monenlaisia. Termostaatin vaihto osineen 150e.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe