Kokemuksia LVI-asentajista/yrityksistä

Anonyymi

Suosituksia LVI-alan osaajista, kohteena vanha omakotitalo ja monenlaista remppaa lvi-puolella.

27

3511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole hyviä täällä seudulla. Riihimäellä on.

• Anonyymi

Katso netistä

• Anonyymi

Aluetalonmies. Firmalla on myös putkimies.

• Anonyymi

Ei saa tontille vaikka olis 10 tonnin homma kyseessä.

• Anonyymi

On niin ylimielisiä koko putki ala. Ei vastata viesteihin tai anneta tarjouksia. Toivoisin kunnon lamaa koko alalle niin eiköhän pienetkin hommat kelpaa. Osataan laittaa mainos nettiin mutta ei viittitä vastata tai jos sovitaan niin ei tulla tontille Vähintään olis suotavaa et ilmoittaisi jos ei kiinnosta tai ei pääse.

• Anonyymi

Ylimieli kuuluu kanta hämeeseen😂kaasua hämeenlinnan kohdalla. Hullu muuttaa tänne

• Anonyymi

Kyselin tarjouksia lämmönvaihtimesta. Noin 6000€, josta laitteiden ja tarvikkeiden osuus 3300€, loput 2700€ jakaantuu yhden miehen 8-tunnin työlle. Ihan kohtalainen tuntiliksa.

• Anonyymi

no tee sitten itse omilla työkaluilla ja työtaidoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tee sitten itse omilla työkaluilla ja työtaidoilla

Onhan se kohtuullista vetää amitsupohjalla päivässä kuukauden palkka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kohtuullista vetää amitsupohjalla päivässä kuukauden palkka

Opiskelkaa putkimieheksi hyvät ihmiset!

• Anonyymi

Hienoa että kyselet täältä suolipalstalta lvi asentajaa. Voi pyhä kristus tätä yksinkertaisuutta.

• Anonyymi

Kyllähän sä aika yksinkertaiselta vaikutat.

• Anonyymi

Ne vedättää kaikki. Ei kouluja käyneitä eli ei osaa laskea kun ylöspäin reippaasti.

• Anonyymi

Tarjousten hinnat öljylämmityksen poistamisesta nousi melkein saman verran kun on valtion tuki näille öljylämmityksen poistajille. Ei ne LVI yritykset ole aivan taukkeja, asentajista en tiedä.

• Anonyymi

Mörk on hyvä!

• Anonyymi

En ottaisi mersu/bemarimiestä, luotettavampi on pakettiautomies

• Anonyymi

Te tietämättömät mulkut, jotka ETTE tiedä alasta yhtään mitään. Pitäkää turpanne kiinni, jooko. Ja te asiakkaat, jotka tilaatte putkarin keikalle niin asennuksissa saattaa tulla viiveitä asentajasta riippumattomista syistä, joten te jupit, jotka koette olevanne jumalasta seuraavia niin malttakaa pienet mielenne ja ajatelkaa isoa kuvaa? Pystyttekö siihen?? Älkää nyt, kyllä ne asiat hoituu, ei tarvitse olla niin tärkeä..

• Anonyymi

Kirvesmiehelle hommia. T: Metsuri

• Anonyymi

Kaaleppi on kova putkari.

• Anonyymi

JHO Group hoitaa kaiken ammattitaidolla.

• Anonyymi

Itse Janneko tämän kirjoitti?

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kusettajia ne kaikki Hämeenlinnan seudun putkarit on.

Tarvikkeistakin vedetään 200% välistä omiin liiveihin (näkeehän sen ostohinnan Onnisen tai Dahlin sivuillta).

Itsekin joutunut maksamaan vajaan tunnin työstä (yhden venttiilin vaihto) 700 euroa.

Vitutti niin paljon, että olen sen jälkeen tehnyt itse.
      Putkiosia saa ostaa kuka tahansa ja Onniselta voi hakea kun avaa sinne tilin....

En oikein tiedä, mistä halvemman putkirunkkarin löytäisi. Siksi teen hommat itse, eivät ne mitään luvanvaraisia töitä ole.

Apinakin osaa vaihtaa jonkun venttiilin tai varaajan vastuksen uuteen.

Ja nämä ilma-, maa- ja ilma/vesilämpöpumppuhommat kannattaa teettää virolaisilla.
      Suomiputkari ottaa valtion avustukset välistä - laitteiden hinta on 7000 mutta yhtäkkiä 2 päivän asennustyö maksaa 8000 eur.

Parasta jättää tekemättä. Putkarikin on vain ihminen ja niin pitkään kun sillä on suuret tulot se elää niiden mukaan.
      Mutta kun tulot pienenevät, kusessa se on putkimieskin

• Anonyymi

Lämpöputki on todellinen hukkaputki

• Anonyymi

Jos teettää pimeänä saa hiukan halvemmalla ja työ tehdään kunnolla ja hosumatta.

• Anonyymi

Miksi poistettiin viesti kun kirjoitin Janakkalan putkiveljeksistä. Eivät vastaa puhelimeen, eivät soita takaisin. En koskaan vaivaa näitä poikasia millään työllä.

• Anonyymi

No juttuja on monenlaisia. Termostaatin vaihto osineen 150e.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe