Tilanne se että puolisolla on luottotiedot menneet minulla ei. Ei saada yhdessä vuokrattua asuntoa kun tarkistavat molempien hakijoiden luottotiedot.Voinko siis hakea lasten kanssa yksin asuntoa niin että mies muuttaisi kirjansa siihen ilman että näkyy vuokrasopimuksessa vai tuleeko siitä jotain ongelmia..asunto vuokrattu väärin perustein tai jotain vai voivatko myöhemmin tarkistaa puolison luottotiedot ja vuokrasopimus puretaan. Ollaan asuttu jo muutama vuosi kaksiossa 2lapsen kanssa tämän takia tila loppuu kesken
Auttakaa olkaa kilttejä..
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan vuokranantajasta koska hänelle menee kuitenkin tieto siitä ketä asunnossa on kirjoilla vaikka ei nimi olekaan vuokrasopimuksessa. Asiasta kannattaa keskustella vuokranantajan kanssa, täällä kyselemällä et siihen oikeaa vastausta saa kun se lopullinen päätös on sen asunnon omistajan !
- Anonyymi
Mistä päin te haette asuntoa? Miten paljon pystyt maksamaan vuokraa? Entä vuokratakuu?
Minulla olisi vuokrattavana hyväkuntoinen tilava kolmio itä- Vantaalta. Hyvät julkiset kulkuyhteydet ja kauppa lähellä. Tyhjillään on ja loppusiivous tehty, ikkunat pesty . Odottaa vain luotettavia ( maksukykyisiä, vuokrat ajallaan!) ja pitkä-aikaisia uusia asukkaita . Vuokra 950€/kk ja asunto siis 75m2 läpitalon huoneisto vehreillä näkymillä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531773Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111124Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9757- 46745