Tietääkö kukaan parantajasta?

Hilu

HeI!

Eräs ystävättäreni kertoi,että tällä palstalla on kerrottu jostakin parantajasta,joka on auttanut lapsettomuuden hoidossa.
En löydä mistään kyseistä tietoa,voisiko joku,joka on asiasta tietoinen auttaa.

12

2029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

      em ole varma ono kyse samasta henkilöstä, mutta sain joskus puhelinnumeron Antero nimiselle miehelle eräältä lapsettomalta, joka myös sai numeron lapsettomalta työkaveriltaan.
      Nyt harmittaa etten silloin uskaltanut soittaa ja edes kokeilla. Olen vieläkin lapseton ja koko ajan on harmia endosta, kuukautisista yms. yms.

      kerrothan täällä jos onnistut!
      anna

    • lapsellinen

      En kyllä uskaltaisi mennä minkä tahansa itseään parantajaksi kutsuvan luo.

      Mutta itse kävin kirkossa Seppo Juntusen ja Pirkko Jalovaaran vetämässä rukousillassa, ja puolestani rukoiltiin. Ja ihmeekseni tulin raskaaksi ja sain lapsen! Se oli Jumalan ihme!
      Näin itse ajattelen, mielipiteitä saa olla muitakin...

    • Hilu

      Kiitos Emilia!!
      Sieltähän se löytyi,sain mailiosoitteen ja puhelinumeron.
      Puhelimessa vastaaja päällä,mutta kun siihen soitin,sain illalla puhelun ja kaveri soitti ja kysyi,onko asiani kiireellinen.
      Kun kerroin ongelmamme,saimme ajankin sovituksi ja sinne miehen kanssa mennään ensi kuussa.

      Mukavan tuntuinen kaveri!
      Kun kysyin,että oletko sinä se parantaja,niin hän nauroi puhelimessa ja sanoi,ettei hän mitään paranna,hän on vain ikäänkuin sentraalisantra,vaikka mies onkin.
      Välittää vain voimaa,joka hoitaa tai parantaa.

      Kysyin myös maksusta ja sanoi,että kukin maksaa vointinsa mukaan,sen mukaan,kuinka tuntee apua saavansa ja kuinka tärkeänä asiaansa pitää.

      On muuten Tuomas,ei Antero,nimeltään.

      Jännittää,mutta menemme joka tapauksessa!!

      Kiitos Emilia!!!!
      Kiitos Tiiamari/Maritiia!!!

      • Siiri

        Hänkin kuulemma ottaa nykyään vastaan jossain Hämeenlinnan lähellä, aikaisemmin oli vastaanotto Alahärmässä ja minäkin ehdin siellä käydä poikani kanssa. Parantaja ehti auttaa monia tuttujani, ja kerran tapasin siellä myös erään ex-työkaverini, joka kertoi että oli usean keskenmenon jälkeen vihdoin raskaana!!! Parantaja paneutuu niihin lapsettomuuden oikeisiin syihin, eli esim. muistaakseni tällä työkaverillani oli jonkinlaisia paniikkihäiriöitä. Toki jos on mekaanisia vikoja niin vaikeahan niitä on parantaa. Parantaja pitää käsiään potilaan päällä.


      • Hilu
        Siiri kirjoitti:

        Hänkin kuulemma ottaa nykyään vastaan jossain Hämeenlinnan lähellä, aikaisemmin oli vastaanotto Alahärmässä ja minäkin ehdin siellä käydä poikani kanssa. Parantaja ehti auttaa monia tuttujani, ja kerran tapasin siellä myös erään ex-työkaverini, joka kertoi että oli usean keskenmenon jälkeen vihdoin raskaana!!! Parantaja paneutuu niihin lapsettomuuden oikeisiin syihin, eli esim. muistaakseni tällä työkaverillani oli jonkinlaisia paniikkihäiriöitä. Toki jos on mekaanisia vikoja niin vaikeahan niitä on parantaa. Parantaja pitää käsiään potilaan päällä.

        jopas jotakin!!!????
        uutta tietoako????


      • Siiri
        Siiri kirjoitti:

        Hänkin kuulemma ottaa nykyään vastaan jossain Hämeenlinnan lähellä, aikaisemmin oli vastaanotto Alahärmässä ja minäkin ehdin siellä käydä poikani kanssa. Parantaja ehti auttaa monia tuttujani, ja kerran tapasin siellä myös erään ex-työkaverini, joka kertoi että oli usean keskenmenon jälkeen vihdoin raskaana!!! Parantaja paneutuu niihin lapsettomuuden oikeisiin syihin, eli esim. muistaakseni tällä työkaverillani oli jonkinlaisia paniikkihäiriöitä. Toki jos on mekaanisia vikoja niin vaikeahan niitä on parantaa. Parantaja pitää käsiään potilaan päällä.

        Tämä Timo (Salonen?) on auttanut kyllä monia ihmisiä. Heitä oli siellä vastaanotollakin kun kävin siellä poikani kanssa ja kaikenlaista sieltä sai kuulla. Mm. lasten allergiat oli kuulemma helppo saada pois, kun lapset ovat niin vastaanottavaisia! Vaikeahan tätä on uskoa, mutta kun itse olen nähnyt tämän miehen toiminnassa ja kuullut näitä ihmisiä, niin kyllä alkaa tähän uskoa!

        Tämä mies kertoi mulle itse, että parantajia on Suomessa n. 7 kpl. Lahjan saa sitten aina joku muu kun yksi kuolee pois...


      • emilia.

        muista sitten kertoa meille miten kävi!
        Onnea teille!


      • Anonyymi
        Siiri kirjoitti:

        Tämä Timo (Salonen?) on auttanut kyllä monia ihmisiä. Heitä oli siellä vastaanotollakin kun kävin siellä poikani kanssa ja kaikenlaista sieltä sai kuulla. Mm. lasten allergiat oli kuulemma helppo saada pois, kun lapset ovat niin vastaanottavaisia! Vaikeahan tätä on uskoa, mutta kun itse olen nähnyt tämän miehen toiminnassa ja kuullut näitä ihmisiä, niin kyllä alkaa tähän uskoa!

        Tämä mies kertoi mulle itse, että parantajia on Suomessa n. 7 kpl. Lahjan saa sitten aina joku muu kun yksi kuolee pois...

        Mistä Tino Salosen tavoittaa


    • minä vain

      Mun todella läheinen kaveri haki apua lapsettomuuteensa Zon-terapiasta, joka auttoi 5 käyntikerran jälkeen.

      He olivat tuloksetta yrittäneet lasta jo useamman vuoden.

      • Pikkulilli

        Olkaa varovaisia tollasten sentraalisantrojen kanssa. Ainut hyvä voima maailmassa on Taivaanisän voima ja se ei todellakaan maksa mitään. Jos joku ottaa maksua tollasesta "voimasta", niin silloin ei oo ihan puhtaat jauhot pussissa. Miksi ihmiset suhtautuvat niin karsaasti Jeesukseen mutta juoksevat ihmeparantajien luona ja ovat valmiita maksamaan sellaisesta? Se on maailman silmissä hyväksyttävämpää niinkuin astrologiat ja Tarot-kortit ja moni muu hömppä. Itsekin aikanaan uskoin horoskooppeihin, mutta huomasin miten se alkoi mua rajoittaa eikä auttanut yhtään, päinvastoin. Ihanaa kun joku kirjoitti, miten Pirkko Jalovaaran kokouksessa oli rukoiltu ja hän oli saanut vauvan. Mä olen toivonut vauvaa jo yli 2 vuotta, mutta rukouksista huolimatta en ole sitä saanut. Mutta en silti ikinä menis millekään sentraalille, joka ottais maksua.


      • kyllästynyt
        Pikkulilli kirjoitti:

        Olkaa varovaisia tollasten sentraalisantrojen kanssa. Ainut hyvä voima maailmassa on Taivaanisän voima ja se ei todellakaan maksa mitään. Jos joku ottaa maksua tollasesta "voimasta", niin silloin ei oo ihan puhtaat jauhot pussissa. Miksi ihmiset suhtautuvat niin karsaasti Jeesukseen mutta juoksevat ihmeparantajien luona ja ovat valmiita maksamaan sellaisesta? Se on maailman silmissä hyväksyttävämpää niinkuin astrologiat ja Tarot-kortit ja moni muu hömppä. Itsekin aikanaan uskoin horoskooppeihin, mutta huomasin miten se alkoi mua rajoittaa eikä auttanut yhtään, päinvastoin. Ihanaa kun joku kirjoitti, miten Pirkko Jalovaaran kokouksessa oli rukoiltu ja hän oli saanut vauvan. Mä olen toivonut vauvaa jo yli 2 vuotta, mutta rukouksista huolimatta en ole sitä saanut. Mutta en silti ikinä menis millekään sentraalille, joka ottais maksua.

        miksi pitää tuomita ihminen häntä tuntematta??

        voisit kysyä niiltä,jotka ovat hänen luonaan käyneet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe