Nyt tulee ne uudet henkilökortit joissa sukupuoleksi voi ilmoittaa vaikka tankkiauton ja se on kivaa.
Pattayalla tehdään niitä leikkauksia. Tuumailin etä jos likkanen haluu pojaksi niin sille pittää tehä pippeli. Eikä siihen nyt miä nahanriekale vaan kelepaa vaan siihen pittää istuttaa luu niinku karhulla.
Että sitä vaan että tekkeekö ne semmopisia leikkauksia siellä Pattayalla ja mitä semmonen mahtaa maksaa?
Sukupualenkääntöleikkaus Pattayalla?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Numpallilta.
Laadukkailla ladyboilla ei ole pippeliä laisinkaan.
Jos tyttöpojan on tilannut puhelinpalvelun kautta huoneeseensa niin voiko silloin vaatia palautusta ja maksutonta vaihtoa aitoon ja oikeaan?
Mä vaihdoin jo sukupuolta ja nyt oon virallisesti resupetteri. Koetin ensin ilmoittaa että oon kesämopo, mutta se oli jo varattu hua hinin miehelle. Häntä ajetaan kesäisin kuin tulpatonta mopoa rempseässä poikaporukassa. Hiekkatiellä se käy polvien päälle, mutta sitä herkummin mouruaa!
- Anonyymi
Minä olen nyt leikkauksen jälkeen virallisesti lerppa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835