SIMS auttakaa!!!

Tyhmin

Ostin Sims Double Deluxen kun oli niin halvalla citymarketissa (19.90).
Sain Simssin ladattua ihan hyvin, mutta kun yritin ladata House Party lisä-osaa, niin kone kysyy taas sarjanumeroa. Annoin pelin mukana tuleen sarjanumeron, mutta kone ilmoittaa että koodi on väärä!!! Hä? En ymmärrä, pitääkö siis jotain erityistä tehdä ennen kun saa House Partyn ladattua?
Jos joku viisaampi osaisi neuvoa...Kiitos!

10

5668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallopää-

      sinun pitää ottaa hause party-pelin ohjekirjan takaa sarja numero ja pistää se siihen kenttään. sitten sen pitäs toimia.

      • Tyhmin

        Kiitos nopeasta vastauksesta "pallopää"!!Pakkauksessa ei tullut mukana kuin Sims Deluxe Edition kirja!
        Pakkaus ei ollut muovissa, olisko joku pölliny House Partyn kirjasen välistä...
        Onko mitään muuta keinoa saada peliä toimimaan?
        Voi harmi!


      • Hassu-Pelle
        Tyhmin kirjoitti:

        Kiitos nopeasta vastauksesta "pallopää"!!Pakkauksessa ei tullut mukana kuin Sims Deluxe Edition kirja!
        Pakkaus ei ollut muovissa, olisko joku pölliny House Partyn kirjasen välistä...
        Onko mitään muuta keinoa saada peliä toimimaan?
        Voi harmi!

        ei ole muuta mahdollisuutta, kuin laittaa se sieltä ohjekirjan takakannesta, tai etsiä toinen sarjanumero netistä (Vaihtoehto A todennäköisempi).


      • Tyhmin
        Hassu-Pelle kirjoitti:

        ei ole muuta mahdollisuutta, kuin laittaa se sieltä ohjekirjan takakannesta, tai etsiä toinen sarjanumero netistä (Vaihtoehto A todennäköisempi).

        Soitin EA:n tukeen ja kysyin miksi kirjasen koodi ei toimi. Syynä oli se, että pelin välistä puuttui House Partyn ohjekirja (pelin mukana tulee siis 2 kirjaa), jossa kyseinen koodi olisi pitänyt olla. EA lähetti sen minulle kotiin, johan toimii!!!


      • desperate

        ANTAKAA JOKU MINULLE THE SIMS DELUXE EDITIONIN SARJANUMERO!!!!!!!!!!!??? :))) PLIIIIIIIIISSSSSSSSSSS!!!!!!


    • joperi

      mun pitäs saaha the sims Doudle Deluxen sarjanumero voisko joku antaa sen mulle pliis !!!

      • surulinnen sims2 vani

        voiko jokuataa mä san äitiltä syntäri lahjaksi sims2 double deluxen mutta mä kirjoitin sen sarja numero ja se sano että tää sarja numero on virheelline ja mä tarkistin sen monta kertaa ja koitin uudestaa jany oon iha suruline :( niin että voisko joku mule antaa sen okeen sarjanumeron mä oisin tosi kiitolinen sille pliis atakaaa pliis


      • aaaassddfg

        mmukin... on se MUKA väärin, jos sen laittaaa...


    • Joky

      Mul kävi samallai mut vaa sillai et koko pelii ei voi ladata

    • kissa-kassu

      moi
      muuten onko sulla se the sims se 1 tallessa
      kun ajattelin että voisitko antaa tai lähettää [email protected] sivulle ja antaa se the sims deluxe Edition sarjanumeron

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe