Kysyisin neuvoa, että mistä mahtoi johtua seuraava asia:
Vaimoni meni päivätorkuille. Kerkesi nukkua sellaiset 1-2h ja
kun tulin häntä herättämään, hän ei reagoinut ääniin eikä
siihe, että yritin häntä heristellä hereille. Kun huolestuin ja
kovensin ääntäni, hän säpsähti pelästyneen näköisenä ja
nousi istumaan hieman, mutta poissaolevana ja edelleen
jatkoi untaan. Ei tehonnut puhuttelu, ei heristely, vaan
hän vaan nukkui koko ajan. Siinä meni n. 15-20min että
sain hänet viimein virkoamaan.
Oli pökkeröinen, meinasi kompastua pihalla, ambulanssin
hänelle tilasin jo huomasin tilanteen, ettei normaalia ole.
Valitteli että migreeniä oli ollut, päätä särki ja oksensi
lanssissa. Kävi päivystyksessä ja mitään aivoinfarktia
ei hänellä ollut.
Siitä on jo 2-3kk aikaa ja ei ole enää vastaavaa tapahtunut.
Kauan sitten vuosia takaperin hänellä oli ollut pieni vuoto
aivoissa, josta syystä' sai epileptisen kohtauyksen keskellä
yötä jonka minä näin kun valvoin itse.
Sen jälkeen sitten ei ole muuta ollut kuin tuo mistä edellä
kerroin.
En saanut vaimoani hereille
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Aivoverenkiertohäiriö eli TIA kohtaus tulee äitini kohdalta mieleen, mutta hänellä ne näkyi tutkimuksissa.
Mun isällä oli 2 outoa kohtausta ja kolmannella kerralla sai epilepsiadiagnoosin, kun meni kouristeluasteelle ja puhe sammalsi. Mitä tokalla kerralla lääkärin kanssa juttelin sairaalassa niin epilepsiaa ei yhtään epäilty, vaan mielenterveysongelmas ja sitä että isä kuvittelee oireet. Tämä siis lääkärin johtopäätös, vaikka mitään mielenterveysongelmia ei oltu edes koskaan diagnosoitu tai hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489