Niin vaan kävi, että Sami-Kessu ei päässytkään vähällä, vaan yöllä piti hänenkin lähteä polskimaan kohti Tallinnaa:
https://bigbrother.fi/uutiset/samin-youinnilla-suuren-urheilujuhlan-tuntua-aija-on-tykki
Hyvä, Kessu! 🦈
Vielä on Tallinnaan matkaa...
Samin yöuinti
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
Suorassa lähetyksessä: nyt siellä on kolme henkilöä yhtäaikaa altaassa, jotta vaadittu matka saadaan suoritettua: Timo, Joel ja Paula...
- Anonyymi
Nyt Sasa astui Arttu-kullan luo altaaseen ja veden pinta nousi heti. Yrittää tiukasti pysytellä Artun kantapäillä. Paula taas vetäisee kunnon uintivetoja...
- Anonyymi
Jaaha. Ja tehtävä suoritettu. 🙂
- Anonyymi
1000 uintikierrosta olis ollut n.10 km. jos yksi yinti kierros olisi ollut alakanttiin laskettuna n.5 metriä.
Eli 100 kilometriä olisi 10 000 uinti kierrosta.
Matkaa siis olisi ollut ja uida olisi pitänyt enemmän.
- Anonyymi
Jokohan ois tuotannon aika ottaa joku muu kiusattavaksi ,johtuuko Samin kiusaaminen siitä kun on hetero ja paras porukasta,vähän alkaa tuntua ilkeältä hommalta.Kyllä siellä näyttää olevan noita löllöjä jotka joutaa ,tehä muutakin kuin maata .
- Anonyymi
Joo Sieg Heil tyyppi voittaa uusnatsi
joka on Sami kyllä persut on nyt hyvin edustettuina se Samio on ihan huono ei sovi Bigbrotheriin - Anonyymi
Läski jaksaa uida ta aika naurettavaai ei se osaa uida sillähän olio pelastusliivit
- Anonyymi
Keravan kolli yrittää uida sählyliiton johtajaksi.
- Anonyymi
Sami takas oli paras.
- Anonyymi
Tällaisia kasvaa kapitulanttien kasvattamana, säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269