Entisten aikojen rauhallista mihinkään pyrkimättä olevaa ohjelmaa?
Hidasta ja rauhallista, selittävää, inhimmillistä...luonnollista, kaunista?
Toisia kunnioittavaa? Epäseksuaalista, eikä huutavaa?
Eikö telkkareihin saisi jotakin rauhallista suomalaista ohjelmaa?
9
782
Vastaukset
- Anonyymi
Jossa ei olisi liikaa tietoakaan, tiedettä.
- Anonyymi
Aloittaja on epäilyttävä trolli. Miksi emme haluaisi tietää feministinäkökulmaa, transsujen ja tyttöparien sorrosta joka päivä ja tauotta? Ja kuinka Vladi Hukkanen väijyy silmät kiiluen rajan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on epäilyttävä trolli. Miksi emme haluaisi tietää feministinäkökulmaa, transsujen ja tyttöparien sorrosta joka päivä ja tauotta? Ja kuinka Vladi Hukkanen väijyy silmät kiiluen rajan takana.
Miksei minun telkastani tule tuollaisi ohjelmia?
Vaihdetaanko vehkeitä?
- Anonyymi
Eipä onnistu enää! Koska kaikki uudet filmit ja jopa mainokset ovat täynnä mamuja. Ei kait tarvitse kertoa syytä siihen?
- Anonyymi
Eivät ole.
- Anonyymi
Ennen vanhaan oli viihdeohjelmikin ilman huutoa ja kiljuntaa !!
- Anonyymi
On vieläkin.Katso vaikka TTK.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vieläkin.Katso vaikka TTK.
Eduskuntaan ja YLEen tärkein suositus valtapuolueissa on tumma hipiä.
- Anonyymi
Tätä haluaisi myös itsekkin. Miksi yle ei enää tee mukavia, rauhallisia dokkareita tai henkilökuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344536Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752954- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781419
- 211331
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884