Nii....ihan turhia ja ärsyttäviä ainakin puhelimella selatessa..
Eväste ilmoitukset pois...!
17
990
Vastaukset
- Anonyymi
Paas laittaen kännykkään Firefox ja siihen lisäosat NoScript ja uBlock origin.
- Anonyymi
Onko tuossa nyt mitään mieltä asentaa kaksi selainlaajennosta, jotka molemmat pystyvät estämään JavaScript koodin suorittamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuossa nyt mitään mieltä asentaa kaksi selainlaajennosta, jotka molemmat pystyvät estämään JavaScript koodin suorittamisen.
On toki. NoScriptillä estetään halutut domainit. UBlock originilla taas estetään sivuston sisältä roskaa, ja siinä on myös mukana valmiita mainosfilttereitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki. NoScriptillä estetään halutut domainit. UBlock originilla taas estetään sivuston sisältä roskaa, ja siinä on myös mukana valmiita mainosfilttereitä.
Väärinhän se meni, tutustu asiaan paremin.
facebook.net domainin totaalinen esto
||facebook.net^$important
Ellet halua olla niin jyrkkä tuon verkko-osoitteen suhteen, voit lieventää sitä koskemaan vaikka vain s24 sivustoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärinhän se meni, tutustu asiaan paremin.
facebook.net domainin totaalinen esto
||facebook.net^$important
Ellet halua olla niin jyrkkä tuon verkko-osoitteen suhteen, voit lieventää sitä koskemaan vaikka vain s24 sivustoa.Väärin tosiaan kerroin. NoScript perustuu "whitelistiin", eli sillä sallitaan, eikä estetä. Mitä ei ole sallittu on oletuksena estetty.
NoScriptillä siis sallitaan vaikka väliaikaisesti jotkut sivustot, ja uBlock originilla tehdään pysyvät filtteröinnit sivustojen sisältöihin. Esimerkiksi tämä s24 vaatii aika paljon filttereitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin tosiaan kerroin. NoScript perustuu "whitelistiin", eli sillä sallitaan, eikä estetä. Mitä ei ole sallittu on oletuksena estetty.
NoScriptillä siis sallitaan vaikka väliaikaisesti jotkut sivustot, ja uBlock originilla tehdään pysyvät filtteröinnit sivustojen sisältöihin. Esimerkiksi tämä s24 vaatii aika paljon filttereitä.Itse asiassa s24 ei vaadi montakaan, vain kolme visuaalista suodinta koskee vain tätä sivustoa. Kaikki muu koskee globaalisti kaikkia sivustoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa s24 ei vaadi montakaan, vain kolme visuaalista suodinta koskee vain tätä sivustoa. Kaikki muu koskee globaalisti kaikkia sivustoja.
Tänään piti lisätä uBlock originiin muutama filtteri, kun alkoi tulla tyhjiä laatikoita sisällön väliin tällä s24-sivustolla. NoScriptissä riittää kolme sallintaa. Ei tarvitse niitäkään, jos pelkästään lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään piti lisätä uBlock originiin muutama filtteri, kun alkoi tulla tyhjiä laatikoita sisällön väliin tällä s24-sivustolla. NoScriptissä riittää kolme sallintaa. Ei tarvitse niitäkään, jos pelkästään lukee.
No jokainen tekee niin kuin taidot antaa myöten. Jos sinusta tuntuu että tarvitset samaa asiaa hoitamaan kaksi tai kolme laajennosta, silloin sinun on niitä asenneltava tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin miksi tarviit edes kun selaimessa on asetukset jolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jokainen tekee niin kuin taidot antaa myöten. Jos sinusta tuntuu että tarvitset samaa asiaa hoitamaan kaksi tai kolme laajennosta, silloin sinun on niitä asenneltava tarpeen mukaan.
Pelkkä uBlock origin ei blokkaa javascriptejä automaattisesti kaikilta sivustoilta. Siksi tarvitaan NoScript. Toki jos haluat itse käsin lisäilla kaikki uBlock originiin, niin se sinulle sallittakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä uBlock origin ei blokkaa javascriptejä automaattisesti kaikilta sivustoilta. Siksi tarvitaan NoScript. Toki jos haluat itse käsin lisäilla kaikki uBlock originiin, niin se sinulle sallittakoon.
Älähän nyt valehtele, oletusasetus voi olla että JavaScript ei ole sallittu millään sivustolla, tai vaihtoehtoisesti oletuksena JavaScript on sallittu. Tämä määritellään asetuksista. Itse sallin oletusarvoisesti, koska se on jo suurimalla osalla sivustoja sallittava, ettei rampauttaisi sivuston toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt valehtele, oletusasetus voi olla että JavaScript ei ole sallittu millään sivustolla, tai vaihtoehtoisesti oletuksena JavaScript on sallittu. Tämä määritellään asetuksista. Itse sallin oletusarvoisesti, koska se on jo suurimalla osalla sivustoja sallittava, ettei rampauttaisi sivuston toimintaa.
Kukin toki tyylillään. Minä käytän NoScriptiä domainien whitelistinä ja uBlock originia sisältöjen suodatukseen. NoScriptillä on kätevä sallia tilapäisesti, tai miksei pysyvästikin, domaneita. Käytön helppous on se miksi käytän näitä lisäosia yhdessä.
- Anonyymi
Oli kait siihenkin oma lisäosa. Hyvä lisäosa on Hide Fixed Elements, se poistaa yleensä kyselyt ja muut "kelluvat" härpäkkeet nappia painamalla ja palauttaa nappia painamalla. Tältäkin sivulta piilottaa tuon s24 vihreän palkin ja siten ruudulla näkyy enemmän asiaa ;-)
Niin joo, Firefox-selaimesta on kyse. - Anonyymi
Tämä ketju todistaa että suurin syy, NoScriptin käyttöön, on tyhmyys, ja sen käyttö lopetetaan sitä mukaan kun aletaan ymmärtämään nykypäivän tarpeita haitallisten osuuksien poistamisessa verkkosivustoilta.
- Anonyymi
Nykymaailma heittää härän pyllyä. Kaikki negatiivinen toteutetaan ja kaikki positiivinen pyritään hautaamaan sillä negatiivisuudella. Siis pelkkää paskaa sataa niskaan (parannus on paskennus paskennukseen), vai keksiikö joku jonkin parannuksen, joka olisi todella parannus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykymaailma heittää härän pyllyä. Kaikki negatiivinen toteutetaan ja kaikki positiivinen pyritään hautaamaan sillä negatiivisuudella. Siis pelkkää paskaa sataa niskaan (parannus on paskennus paskennukseen), vai keksiikö joku jonkin parannuksen, joka olisi todella parannus?
Parannus kaikkien mielestä ei ole mahdollista milloinkaan, niin outo ihminen on. Minun mielestä parannuksia suunnitellaan ja toteutetaan joka ikinen päivä, mutta hyvin harvasta tulen tietoiseksi.
- Anonyymi
En ole ite testannut, mutta:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/i-dont-care-about-cookies/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401